Bir tutam yorum lütfen
önceki bölümleri okumayı ve oy vermeyi unutmayın aynı zamanda bu bölüme de
***
Jimin aldığı mesajın öfkesiyle yerinde duramıyor , yumruklarını sıkıyordu . Gece vakti olduğu için bir şey yapamıyor oluşu daha da öfkelendiriyordu onu .
Resmen miniği ile tehdit edilmişti .Biraz olsun sakinleşmeye çalışarak miniğinin odasına gitti . Yavaşça içeri girdiğinde çalışma masasında bir şeyler karaladığını gördü . Gülümseyerek kapıyı kapadı ve içeri girdi . Taehyung'un başı dinlediği şarkıya oranla sallanıyor ve şarkıyı mırıldanıyordu . Bu şekilde çalışmaya bayıldığını biliyordu .
Taehyung adım sesleri ile ürküp kafasını çevirdiğinde hyungunu görmesi ile telaşlanmış ve resmi saklamıştı .
-Hyung, bir sorun mu var ?
-Rahatsız etmek istememiştim . Sadece...birlikte yatalım mı ?
Taehyung şaşırmış bir biçimse yüzüne bakıyordu karşısındakinin .
-A-ah olur .
Sandalyeden kalkıp masasını düzenledi ve az önceki resmi en alt köşelere sıkıştırıp üstünü başını düzeltti . Heyecanlanmıştı . Jimindeki gerginliği de fark edebilmişti . Ne olduğunu merak ediyor ve sormak istiyordu fakat buna cesareti yoktu .Jimin yatağa uzanınca onu belinden tuttu ve yanına yatmasını sağladı . Taehyung'un sırtı kendisinin göğsüne değiyordu ve kalçası da erkekliğine . Taehyung bunu hissettiğinde kaskatı kesilmiş utançtan kıpkırmızı olmuştu .Jimin aşağıyı düşünmemeye çalışarak onu biraz daha kendine çekti ve beline sıkıca sarıldı . Taehyung yavaşça dönerek Jimin ile göz göze gelmelerine neden oldu ve kolunu hyunguna sardı .
-İyi geceler hyung .
Jiminde ortamı bozmayarak aynı şekilde fısıldadı .
-İyi geceler bebeğim .
Taehyung yüzüne çarpan nefes ile kalbinin hızının bozulmasına engel olamamış , iyi geceler cümlesinden sonra alnına konulan öpücük ile ise nefesi kesilmişti .
Bu çok fazla iyi hissettirmişti .
***
Sabah hyungunun koynunda onun içini huzurla dolduran kokusu ile uyanmıştı . Vücudu tamamen Jimin'in kolları arasındaydı ve buradan çıkmak istemiyordu . Bir yandan da hyungunun duygularını kullanıyormuş gibi hissediyordu . Sonuçta Park Jimin sert ve katı kuralları olan biriydi ve kendisinin yanında bunlardan taviz veriyordu . Bu kendisinin kötü hissetmesine neden olurken duygularından emin olmaya çalışıyor farkında olmadan burnunu yanındaki adamın boynuna sürtüyordu .
Jimin boynundaki huylanma ile uyandığında kollarındaki bedeni ve boynundaki huylanmanın nedenini anladığında huzurla gülümsedi ve ve daha çok kendine çekerek sımsıkı sarıldı , sevgisinin ne denli olduğunu hissettirmek istercesine . Taehyung'ta utangaç bir gülümseme ile kollarını ayırmadan ve mesafeyi bozmadan kafasını kaldırdı ve hyungunun gözlerine çıkardı gözlerini. Onun gözlerini gerçekten seviyordu . Çok güzel bakıyorlardı kendisine . Gözlerini gözlerinden çektiğinde fark etti ne kadar yakın olduklarını .
Herhangi bir harekette birleşecek kadar yakındı dudakları . İkisi de dudaklarında odaklı kaldı bir süre . Jimin en sonunda derin bir nefes alarak yanağını öptü ve kalktı yataktan. Taehyung'u deli gibi öpmek istiyordu ama bu mümkün değildi . Dudakları bu denli yakınken ve ne nefesleri yüzlerini yalayıp geçerken onu öpememesi çok fazla zordu .