Oy ve yorum istiyorum^^
***
- Midari hangisinden başlamak istersin ? Arkamdan iş çeviren çalışanımla mı ? Sevdiğim çocuğa zorbalık yapan şerefsizlerle mi ?
-Hoseok biz bu çocukları bir şekilde tehdit etmiştik , blöf mü sandılar acaba ?Bence ben üniversiteye gideceğim zaman haklarından geleyim . Seungwoo'yu biraz korkutarak haşat edelim . Ya da hepsini üst üste koyarak -
-Jimin bir sakin olur musun ?
-Sakinim görmüyor musun ?
-Bembeyaz tenin kıpkırmızı olmuş canım , evet baya sakinsin .
-Midari seçtin mi ?
Jimin , sevdiği çocuğun zorbalığa uğramasına katlanamıyordu .Ona zarar vermeleri , dokunmaları , eşcinsel olduğu için zarar vermeleri kendini çıldırtıyordu . Simsiyah giyindiği bir gün artı olarak maskesini de taktığında onlarla karşı karşıya gelmiş , biraz patakladıktan sonra Taehyung'a dokunmamalarını eğer dokunurlarsa bu kadarla kalmayacağını söylemişti .Demek ki bir uyarı yetmemişti .Seungwoo daha Daegu'daydı .Annesi rahatsız olduğu için izin almıştı fakat Jimin bunun asıl nedenini biliyordu .
***
Taehyung fakülteden çıktıktan sonra işe gitmiş ve yorucu bir gün geçirmişti .Şimdiyse evde yatağına uzanmış telefonunda oyalanıyordu .Okul sitesi genelde zaten hep konuşacak bir şey bulur , dedikodu ederlerdi .Taehyung bunlarla uğraşmaz , bakmazdı bile .Fakat şimdi konu dikkatini çekmişti bile .
Park Jimin avukat ve gizemli biri .
Çevresindeki insanlara saygı duyduğu kadar hoşuna gitmeyen bir şey de direk dile getirir ve kolay öfkelenebilir .
Taehyung onu merak etmeye başlamıştı . Park Jimin kimdi ? Sosyal medyada okul hesabında dedikodu dönmeye başlamıştı bile .
Park Jimin çok yakışıklı .
Park Jimin çok havalı .
O bence gay .
O otoriter .
Kesinlikle yatakta da serttir .
Konuşmalar bel altına kaymaya başlayınca kapadı sayfayı . 'Gay mi gerçekten' diye düşünmeden edemedi . Sonrasında 'aman banane' diyerek telefonu komodine koydu .Yan dönerek yattı .Sakin ve güzel bir uyku çek-
Kookie
Tae
Tae
TaeTae
heyyooo
buraya bak
Tae
yazıyor..
Ben
Ne var KOOK!!!
Kookie
Aman ne bağırıyorsun be.
Ben