7

2.6K 197 388
                                    

Oy vermeyi unutmayınnn

***

-Merhaba Jiminie~~

-Midari ?

-Sana da merhaba Hoseok .

İkilinin bir şey demesine izin vermeden içeri girmişti genç kız .

-Ne zaman işkence yapıyoruz bakalım insanlara ..

Güldü Jimin . Bu kız üniversiteden beri hiç değişmemişti . Her zamanki psikopatlığını ve değişik tavırlarını koruyordu . Kızı ilgi çekici yapanda buydu . Tabi tek gözünde bulunan bant , kısa saçları ve kâkülleri ile birlikte Japon olduğunu belli eden konuşma tarzı ve gözlerinin değişik çekikliği onu farklı kılan özelliklerden biriydi  . Kore'ye üniversite okumak için gelmiş ve ikiliyle orada tanışmıştı . Hepsini bir araya getiren düşünce tarzlarıydı . Kısa bir arkadaşlık döneminden sonra Jiminle çıkmıştı fakat bir süre sonra ilerletemediklerini fark etmişler ve arkadaş olarak devam etmeye karar vermişlerdi . Üniversiteden sonra Japonya'ya ailesinin yanına iş için dönmüş , arada telefonla konuşmuşlardı . Jimin ve Hoseok 'un bu işlerle uğraştığı adamakıllı bilen ve bu işlerden büyük haz alan biriydi Midari . Jimin bu kızın değişik tavırlarına ve bundan haz almasına bayılıyordu .

-Hımm biri var aslında ama daha zamanı değil .

-Ahahaha bu çok iyi .

Kız klasik kahkahasını atmış , yerinde sallanarak kendini koltuğa atmıştı .

-Peki neden geldin ?

-Babam işlerimde iyi olduğum için ödüllendirmek istedi . Ayrıca şu tavırlarıma ve sürekli insanları manipüle etmemden hoşlanmıyor . Tatil içinde buraya yolladı . Ben de ilk iş buraya , size geldim . Özlemişim ha .

Güldüler ve sarıldılar . Onlarda genç kızı özlemişlerdi .

-Aç mısın ?

-Hayır sadece dinlenmek istiyorum .

-Hoseok sen ona kalması gereken odayı göster . Ben telefon görüşmesi yapmalıyım .

Hoseok minik bir baş sallamasıyla genç kızın bavulunu almış ve yukarıdaki boş odalardan birine götürmüştü.

-Burada kalabilirsin Midari .

-Teşekkürler ~~

Genç kız , Hoseok çıktıktan sonra kendini yatağa atmış ve soluklanmıştı . İkiliyi gerçekten özlemişti . Daha sonra kalkarak banyoya yönelmişti . İyi bir duş iyi gelecekti .

***

Taehyung sabaha yorgun başlamıştı . Gece kendisini boğan düşünceler yüzünden uyuyamamıştı . Ne düşündüğünü , kendisini sıkan şeyleri de bilmiyordu gerçi . Sadece ...sadece doluydu işte beyni . Okulu , part-time çalıştığı iş yeri , arada ona sataşan ve 'ibne' diye seslenen ve ezikleyen birkaç kendini bilmez , annesi ,  dersleri  ve Park Jimin .  

Park Jimin'e kadar düşündüğü her şey alışmış ve sıradanlaşmış bir şeydi . Bunlar bir süre sonra katlanılabilir hale geliyordu. Bir şekilde idare ediyordu . Fakat bu adamı çözemiyordu . Gerçi neden çözmek istediğini de bilmiyordu . Sadece iki kez karşılaşmışlardı fakat bir şekilde hep etkileşimdeydiler . Park Jimin 'in onu süzmeleri , değişik hitapları , onunla sohbeti ... 'Acaba benimle ilgileniyor mu? ' diye düşünse de  öyle yakışıklı , muhtemelen başarılı , havalı birinin kendine bakma ihtimali neredeyse sıfırdı . 

***

Okuluna geldiğinde etrafa göz attı . Arada sırada takıldığı arkadaşı Jungkook yoktu ortalarda . Gelmemiş olduğunu düşünerek amfiye girdi . Ah o çocuklarla aynı dersi vardı . Derince nefes alıp arkalara oturdu . Normalde önce oturur , pür dikkat dersini dinlerdi . Fakat bu çocuklarla uğraşmak istemiyordu . Onlarla karşılaşmamayı diledi . Kazasız belasız atlatmak istiyordu günü .

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin