***
Taehyung on bir gibi tekrardan hoşlandığı adamın kolları arasında uyanmıştı .
Evet hoşlandığı adam... Böyle adlandırabilirdi bunu .Onu gördüğünde heyecanlanmasını , sürekli sesini duymak , gülüşünü görmek , yanında olmak istemesini , kolları arasında sıcacık ve güvende hissetmesini hoşlanmak ile adlandırmıştı .Çok heyecanlandırıyordu bu durum onu .İçi kıpır kıpırdı . O , hayran kaldığı dudaklarından öpmek istiyordu . Gözlerine buseler kondurmak , saçları ile çekinmeden oynamak istiyordu .Bunların hepsi ondan hoşlandığının kanıtıydı .Jiminden çekinmemesi gerektiğini biliyordu fakat bu yeni ve hoş duygular feci heyecanlandırıyor ve mutlu ediyordu .Ona biraz daha yanaşarak kokusunu içine çektiğinde duyduğu acı mırıltı ile dünü anımsamış ve korkuyla geri çekilmişti .Ona zarar verecek olma düşüncesi bile gözyaşı akıtması için yeterliydi .Huzurlu uyumaya devam ettiğini görünce gülümsedi ve saçlarını öpüp , kokladı ve hyungunu güzelce örtüp çıktı .Okula gitmeyecekti , biricik hyunguna bakacak zarar gelmesine izin vermeyecekti .
Yaşadığı her şey yeniydi .Duygular yeniydi , yaşadıkları yeniydi .Normalde sakin ve monoton bir hayatı vardı . Okul , ev , kafe -artık çalışmadığı - Yoongi , Jeongguk arasında geçiyordu günleri Jimin hayatına girene kadar .Daha önce yaralı biriyle karşılaşmamış bu kadar çaresiz hissetmemişti mesela . Hiç bu kadar huzurlu da hissetmemişti .İlkin Jiminden haz etmese de -bunun nedeni çok açık konuşmasıydı .Şimdi hayatının parçası olmuştu .
Bundan rahatsız değildi elbette .
Kahvaltıyı hazırlayıp tepsiye koymuş ve yukarı çıkmıştı . İlaçların etkisinden dolayı uyuyordu hala Jimin . Komodinin üstüne koyup yatağa oturdu ve yanağını okşayarak seslendi , uyanması için . Jimin sadece burnunu kırıştırınca kısık kahkaha attı .Çok sevimli duruyordu şuan .Eğilip burnuna öpücük kondurdu . Onu sevgilisiymiş gibi hissetmeden yapamıyordu .
Jimin yavaşça gözünü açtığında yüzünün hemen dibinde Taehyung görmek beklediği bir şey değildi .Önce şaşırsa da karşısındakinin şaşkın bakışlarının sevimliliği ile hemen toparlanmış ve yanaklarından tutarak alnına 'günaydın' öpücüğü kondurmuştu. Taehyung burnunu öperken yakalanmanın utancını yaşasa da hyungunun bu hareketi onu heyecanlandırmış ve kalakalmasına sebep olmuştu .Silkelenip yerinde doğruldu .
-Günaydın hyung .Kahvaltını buraya getirdim .
-Gerçekten gerek var mıydı ?
-Elbette! İstemiyor musun yoksa?
-Hayır bebeğim , sadece düşündüğün kadar canım yanmıyor . İşe gitmeyi bile düşünüyorum .
-NE!!! hayır hyung hiçbir yere gitmiyorsun .Ya bir zarar gelirse tekrardan ? Yaran bile iyileşmedi daha . Hoseok hyung halleder işlerini .Sahi avukatlık dışında başka ne işin var ? Mafya mısın?
Taehyung'un gülerek söylediği son cümlesine Jimin bir tepki vermemiş ve gözlerini kaçırmıştı . Taehyung anında gülümsemesini silerken anlamaz bakışlarla bakıyordu karşısındaki adama .
-Tamam birlikte yiyelim hadi .
Taehyung'u karnından tutarak kendine çekmiş ve önündeki kahvaltılıklarsan ağzına tıkıştırmıştı . Ona anlatmak , onunla konuşmak istiyordu fakat gitmesinden ve ona hayal kırıklığı ile bakmasından korkuyordu. Taehyung şimdilik bu konuyu kapamış ve hyungunun sıcaklığı altında kahvaltısını etmişti .O da ona yemesi için bir şeyler veriyordu. Sessiz ve hızlı geçen bir kahvaltıdan sonra Taehyung kalkmaması için uyarmış ve mutfağa giderek bulaşıkları yerleştirmişti .Jiminse gelen tuvaleti ve dişlerini fırçalamak için kalkmıştı .Taehyung içeri girdiğinde Jimin'i görmeyince kaşlarını çatmış sonrasında lavabodan çıktığını görünce derin bir nefes almıştı .
-Ben şimdi Hoseok hyunga yazacağım benim işlerimi devralsın .Şuan Yoongi ile olma ihtimali fazla .Umarım görür mesajı .
-Nede onunla olsun ki ?
-Güzelim birbirlerine olan bakışlarını aradaki çekimi fark etmedin mi hiç?
Seni incelemekten fark etmedim hiç?
Taehyung'un uzunca düşünmesi üzerine kıkırdayıp konuyu değiştirdi .Taehyung'u çok çok sevmesi ama karşılıksız kalması aklına gelmişti .O sırada Taehyung ise Yoongi'yi unutmuş , ondan hoşlandığını nasıl söylese diye düşünüyor , yanaklarının kızarmasına engel olamıyordu , heyecanlanıyordu.
Taehyung yatağa oturmuştu , Jimin de Hoseok'a mesaj attıktan sonra üstünü değiştirmeye geçti .Taehyung'un orada oluşu onu rahatsız hissettirmiyordu elbette .Tişörtünü çıkardıktan sonra giyecek bir şeyler baktı .Arkasına döndüğünde donakalmış ve hafif kırmızı -çok belli olmuyordu-Taehyung görmek onu güldürmüştü .Taehyung gözlerini utansa da çekmemiş ve kaslı beyaz teni incelemişti .Çok-çok fazla muhteşemdi .Jimin yüzündeki gülümsemeyi silmeden ve tişörtünü üzerine geçirmeden Taehyung'un yanına adımladı ve yaklaştı belini bükerek .Yarası sızlasa da umursamadı fazla. Önündeki güzellik aklını başından alıyordu .Eliyle saçlarını geriye atarak güzel gözlerini ön plana çıkardı .Taehyung'ta gözlerini kenetlemişti kendi gözleri ile .
-Çok mu güzel ne ? Gözlerini alamadığına göre ?
-Ha!
-Vücudum diyorum çok güzelse demek gözlerini alamadın .
Taehyung gözlerini tekrardan kaslı vücuduna indirmiş , dudaklarına çıkardıktan sonra gözleri ile buluşmuştu .Parmak uçları dokunmak için yanıp tutuşuyordu .Kalbi ağzından atıyordu sanki. Jimin dayanamayarak dudağının kenarına öpücük kondurmuştu . Şuanda aklından geçen şeyleri yapmamak için zorluyordu kendini .Miniği korkar ve kaçabilirdi ondan .Delice öpmek için yanan her bir hücresini susturdu .Alınlarını yasladı .Taehyung gibi oda gözlerini kapadı .Jimin onu öptüğünde dudağını öne çıkarıp devamını isteyecekti az kalsın. Hızlı nefes alıp veriyor .Onu sevdiği söylemek için zaman arıyordu . Vücuduna dokunmak için yanan parmak uçlarını istediğine kavuşturdu ve omuzlarına sıkıca dokundu .Ne yumuşak bir teni vardı öyle .Biraz yaklaştı ve çok hafif neredeyse hissedilemeyecek kadar ama Jimin'i şok edecek hareketle bir öpücük kondurdu dudaklarına . Sonrasında o sihirli kelimeler döküldü dudaklarının arasından
-Seni seviyorum hyung.
***
Taehyung anlamak için geç bile kaldı sdhkjdhfkhf
bu süreci çok uzatmak istemedim .Nasıl olmuş???
Yazmayı özlemişim gerçekten:')