27*

2K 139 177
                                    

CİNSEL İÇERİK UYARISI !!! Hassasiyeti olanlar yavaşça ayrılsın!!!

50 oy 65 yorum !
Fark ettim ki diğer bölümler 53 oyu buluyor . Yavaş gitmeye ne gerek var? mndbnmdnm neyse benim cevaplamam dışında 75 yorum bu arada ona göre :D

***

Kalçasını biraz daha oynatıp yaklaştı ve ellerini Jimin'in yumuşak yanaklarına koyup dudaklarını birleştirdi .Bir eli ile keskin çene hattını okşuyordu. Bu hareketi ile Jimin cevabını almıştı .Taehyung'ta cevabını vermek istemişti zaten .Böylelikle Jimin'in tedirgin olmasına gerek yoktu .Sevdiği ve her zaman sevecek olduğu çocuk ne olursa olsun yanındaydı artık . İçindeki tarif edilemez mutluluk ve günlerdir ona istediği gibi dokunamamanın, sevemeyişinin verdiği özlemle bir elini yanağına diğerini kalçasının başlangıcına koyarak karşılık vermişti miniğine .

***

Taehyung aldığı karşılık ile Jimin'e biraz daha yaklaşarak erkekliklerinin sürtünmesine neden olmuş ve ikisinin de inlemesini sağlamıştı . Jimin geri çekilerek aşkla ve tutkuyla bakan gözleri baktı bir süre . İnanmıyordu hala . Taehyung , canı , onunlaydı .Onu olduğu gibi kabul etmişti ve istekle bakıyordu kendisine . Jimin ellerini dolgun kalçalara koydu ve bir beden olmalarını sağlayarak dudaklarını birleştirdi tekrardan . Onu öpmeye doyamıyordu . Doyacak gibi de değildi. Doymakta istemiyordu zaten . Dili ile karşısındakinin dudaklarını yaladığında Taehyung sessizce inleyerek açtı ağzını . Jimin'in dili hemen kıvrılarak dilleri buluşturmuş ve kavramıştı . Taehyung , Jimin dilini emerken inlemekten başka bir şey yapamıyordu . Tekrar alt dudağını dudaklarının arasına alarak çekiştirerek emdi .O sırada elleri çıplak bacakları okşamaya başlamıştı bile . Taehyung Jimin'in dudağını emerek keskin çene hattına öpücük kondurduğunda Jimin inleyerek kafasını koltuğa yasladı .

 Taehyung bunu fırsat bilerek ellerini tişörtün içerisine sokarak kaslı göğsü okşadı ve adem elmasını ağzına aldı . Yumuşakça emerek ısırdığında Jimin boğazından kopan hırıltıyla kafasını kaldırarak tekrar birleştirdi dudaklarını . Öncekilere göre daha sert daha ıslaktı . karşısındaki kırmızılıkları emiyor , ısırıyor ve çekiştiriyordu . Taehyung kendisinden bağımsız ileri geri yaparak sürtündüğünde Jimin dudakları sertçe ısırarak kanattığında geri çekilerek Taehyung'a baktı . Bir gözyaşı bekliyordu fakat aldı şey haz dolu bir inilti ve zevkle bakan gözlerdi . Buna karşın elinin altındaki esmer bacakları sıkıp tişörtün altından beline sarılarak kucağına alarak yatak odasına götürdü ve güzelini siyah çarşafların üzerine bıraktı . Altındaki meleğe bakmak için Taehyung'un bacak arasına girerek dikleşti .Siyahların arasında zevkten kısılmış gözlerle ne de güzel duruyordu öyle . 

Çıldırtan yavaşlıkla üzerine eğildi ve kısa bir an erkekliğine diziyle baskı yaptı . Taehyung , Jimin'in ismiyle inlediğinde istediği şeyi almanın verdiği gurur ile önce miniğinin dudaklarına minik birkaç öpücük kondurmuş ve saçlarını geriye atarak çenesine öpücük kondurmuştu . İşte gelmek istediği yerdeydi . Esmer ve enfes görünen boyunda .

Diliyle birkaç darbe atarak emdi . Bir eli miniğinin eli ile kenetli haldeydi . Diğer eli ise bacaklarında dolanıyordu .  Emdiği yerleri ısırarak izlerini bıraktı . Aidiyetlik hissi ikisini yakıyordu . Taehyung acıyla karışık zevkle mırıldanırken ikisi de çoktan tahrik olmuştu bile . Jimin boynundan biraz daha aşağıya inerek tişörtün açık bıraktığı köprücük kemiğini boydan boya dil darbesi  atarak geçti . Taehyung dahasını istercesine boştaki -örtüyü sıkan elini - ense saçlarına attı ve bastırdı . Jimin memnuniyetle olduğu yere izlerini bırakmaya ve sertçe ısırmaya devam etmişti . Taehyung'un bundan zevk alması hoşuna gitmişti .

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin