12

1.9K 152 111
                                    

oy vermeyi unutmayın 

***

Jimin beş gündür sürekli Taehyung'un peşindeydi .O adamlardan sonra içi hiç rahat etmemişti ve sürekli herhangi bir bahane ile yanında bitiyordu . Aslında o Park Jimin'di bir bahaneye ihtiyacı yoktu ama konu Taehyung olunca işler değişiyordu . Birlikte müzik dinledikleri günün ertesinde Midari ve Hoseok adamlarının başını bulma çabasındayken Jimin kahve almaya(!) Taehyung'un kafesine gitmişti . İkinci gün çaktırmadan bir süre onu izlemişti .Tek isteği güvende olduğunu bilmekti .Bunları yaparken dikkatliydi elbette . Üçüncü gün müdür onu okula çağırmıştı , dördüncü günse açıkça onu görmek istediği için geldiğini söylemişti .O an Taehyung'un yüz ifadesi gözünün önünden gitmiyor ve onu yeme isteğini arttırıyordu .Ertesi gün yine kafesine gitmişti ama miniği sürekli ondan kaçmış ve sinirli olduğunu sandığı yüz ifadesi ile çıkışmıştı ona .Tanrı biliyor ki Jimin o an sımsıkı sarılıp hiç bırakmak istememişti. 

Bugünse verdiği yemek sözü için üniversiteye gelmişti .Hoseok sonradan katılacaktı aralarına . Belki Midari ile gelirdi hem .

-Merhaba Bay Park..

Konuşan elbette Jungkook'tu Taehyung utanıyor ve göz göze gelmemek için uğraşıyordu .Yoongiyse , onun gözü Hoseok'u aramıştı .

-Hoseok sonradan katılacak biz geçelim .

-Bay Park Jin de gelecek .

Jungkook Jimin'in anlamaz bakışlarını görünce devam etti 

-Kim Seokjin .Aynı üniversiten arkadaşınız ..

Jimin'in baş onayıyla birlikte arabaya yöneldiler .Taehyung henüz arka kapıyı açmışken Jungkook onu kalçasıyla itmiş ve binmişti .Yoongi de arkasından bindiğinde şaşkınca bakakalmıştı .

-Taehyung hadi binsene .Öne bin .

Hepsi yerini aldığında Jimin arabayı sürmeye başladı .Taehyung yanında pür dikkat ve karizmatik bir şekilde arabayı süren adama baktı kaçamak gözlerle . Hafif çatık kaşları , dolgun dudakları , bununla orantılı hafif dolgun yanakları , keskin çene hattı , hafif yanık ama kendisine göre oldukça açık ten rengi , tişörtünün açık bıraktığı köprücük kemikleri , bu adam her şeyiyle muazzamdı karşısında .Dalmış gözlerle ona baktığını fark edince kafasını iki yana sallamış ve önüne dönmüştü , heyecanlanmıştı .Yan tarafından hoş bir tınıda kıkırtı geldiğinde anlamıştı yakalandığındı ...Utançla gözlerini kapayıp anı unutmaya çalıştı .Sonra birbirlerinden ne kadar farklı olduklarını fark etti .Park daha ciddi , daha resmi giyinen biriydi .Kendisi ise renkli  ve desenli hoddieler giymeyi seviyordu .Fakat atladığı şey ise içlerinde aslında ne kadar benzediğiydi .Artı olarak onlar uyumsuzları ile uyumlulardı zaten .

***

Siparişlerini vermeden hemen önce Jin de gelmiş ve herkesle selamlaşıp sevgilisinin yanına oturmuştu . Jimin ile biraz sohbet edip geçmişi anmıştı .O Jimin kadar ciddi değil , gülecendi , samimi bir cerrah olmuştu , genç ve başarılı bir cerrah ...

-Jimin , Midari nasıl ?

-İyi hyung ..Bir hafta önce falan geldi Japonyadan ...

-Ayrıldınız mı siz ?

Jimin'in gözleri kısa süreliğine Taehyung'a gitmiş ve hyunguna geri dönmüştü .

-Bayağı gündem dışı kalmışsın hyung .Uzun bir birlikteliğimiz olmadı onunla .

-Şuan ilişkin var mı?

-İlişkimin olmasını istediğim biri var hyung .

Jimin Taehyung'a göz kırparak konuşmuştu .Bütün  yol onları izleyen Jungkook  ise erkek arkadaşının kolunu sıkıyordu heyecandan .

True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin