Luke'nin Ağzından
''Perdeden içeri sızan güneş ışığının gözüme çarpmasıyla uyandım.Yanımda Derin yatıyordu.Fazla masum gözüküyordu.Ona saatlerce bakabillirdim fakat kahvaltıyı ben hazırlamak istiyordum.Bu yüzden o uyanmadan her şeyin hazır olması gerekiyordu.Hemen mutfağa indim.Ona pankek yapıcaktım.İlk olarak yumurta ve şekeri iyice çırptım.Ardından süt,un,kabartma tozu ve vanilyayı ekledim.Bunlarıda karıştırdıktan sonra pankek hamuru hazır olmuştu.Pankek tavasını dolaptan çıkardım ve üstüne çok az yağ damlattıktan sonra pankekleri tek tek kızartmaya başladım.Diğer yandan da evde bulunan çilek,muz ve kivileri çıkardım.İnce ince doğradıktan sonra pişen pankeklerin üstüne meyveleri dizdim. Nutella ve çikolata sosunu da üstüne döktükten sonra müthiş gözüküyorlardı.Bunlar bitirdikten sonra hemen dolaptan hazır portakal suyunu çıkardım ve masaya koydum.Sanırım tek ve en iyi yaptığım yemek pankekti.Derin'in odasına çıktım ve onu uyandırmak için birden yatağa atlayıp gıdıklamaya başladım.Tanrım çok güzel gülüyordu.Onun gülüşünü izlemek benim için bir zevkti.
''Luke d....r yaa....ma.''dedi kahkaha atıp.Bu yüzden kelimeleri tam söyleyemiyordu.Gülmekten katıldığını görünce durdum.Bana oyun oynadığını fark ettim.Birden üstüme çıktı ve beni gıdıklamaya başladı.Kahkahalar içinde gülerken onu kendime çektim.Burun burunaydık.Nefesini yüzümde hissediyordum.Heyecanlanmıştı.Onu heyecanlandırmak hoşuma gidiyordu.Gözlerinin içine bakmaya başladım.Oda benim gözlerime bakıyordu.Utanmıştı.Gözlerimi yavaşça yüzünde gezdirmeye başladım.Kusursuz kalkık burnu ,pürüzsüz yüzü,utandığında kıpkırmızı olan yanakları,kendine has kokusu ,gözleri ve her seferinde öpmek istediğim dudakları.Ben ona böyle bakarken utanmış olacakki kafasını başka yöne çevirdi.
"Gözlerime niye bakmıyorsun ?"dedim sırıtarak.
"Bakmamı gerektiricek bir durum yokta ondan."dedi.
"O zaman niye hala benim üstümdesin ve aramızda birkaç cm var."dedim gülerek.Ukala davranıyordum.Çünkü benim bu tavrıma sinir olduğunu biliyordum.
"Farkındaysan sen beni kendine çektin."dedi bilmişçe.
"Ben seni çekmiş olabilirim ama sende üstümden kalkma iradesine sahipsin."dedim. Hala ukala tavrımı devam ettiriyordum.
"Ukala."dedi sinirle ve üstümden kalktı.Tanrım sinirli hala çok seksiydi.
"Senin için erken kalkıp kahvaltı hazırladım."dedim kendimle gurur duyarak.
"Vay çok naziksiniz."dedi yapmacık bir gülümsemeyle.
"Yüzünü yıka ve aşağı in.Bahçede seni bekliyorum."dedim.
"Tamam."dedi bezmiş bir şekilde.Sanırım onu sinir etmeyi başarmıştım.Aşağı inip bahçeye çıktım.Evet masa mükemmel gözüküyordu.5 dk sonra Derin de geldi ve gözlerini irice açtı.
"Pankek mi?Sen ciddi misin ?"dedi gülerek.
"Evet hepsini kendi ellerimle hazırladım."
"Hepsini kendin yaptığına emin misin ?"dedi kahkahayla.
"Niye o kadar beceriksiz mi gözüküyorum?"
"Evet."dedi sırıtarak.
"Aslında tek ve en iyi yaptığım şey bu."dedim.
"Belli oluyor."dedi ve iştah ile masaya oturdu.
"Mmm bu muhteşem.Bir ukalaya göre pankeki çok iyi yapmışsın."dedi iştah ile yerken.
"Yine mi ukala olduk.Sana da yaranılmıyor ama."
"Tamam tamam eline sağlık."dedi tebessümle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala ve Dengesiz
Teen FictionUçaktan indiğimde etrafıma bakındım ve beni bekleyebilecek bir insanoğluna benzer herhangi bir şahıs göremedim.O sırada omuzlarıma dokunan bir el hissettim ve arkamı döndüm.Allağm bu ne. Yarappim sana geliyorum.Bu Mine ablanın oğlu olamaz yani bu in...