Fazla Yakınlaşma

149 8 0
                                    

Uyku tutmadığı için gözlerimi gecenin bir saatinde açtım.Yanımda uyuya kalmış ve bu yüzden saçları dağılmış ,ağzı açık ve garip sesler çıkaran bir Luke vardı.Bir kolunu bana sarmış ve diğer kolunuda yataktan sarkıtmış hali ile çok tatlıydı.Nazikçe kolunu üzerimden çektim ve komidinden duran telefonumu elime aldım.Güç tuşuna basıp kilit ekranın açılmasına izin verdim.Saat geç olduğu için bütün odayı telefonumun ışığı aydınlatmıştı.Saate baktıktan sonra Luke uyanmasın diye tekrar kilitledim.Saat 04:37'yi gösteriyordu.Yataktan yavaşça kalktım ve üstü hafiften açılmış sevgilimin üstünü örttüm.Ona tekrar uzaktan baktıktan sonra yanağına eğilip hafif bir öpücük bıraktım.Küçük adımlar ile kapıya doğru ilerledim ve yavaşça açıp koridora çıktım.Merdivenlerden ilerlerken karanlıktan korktuğum için telefonun yardımcı ışığını açtım.Bir iki basamak indikten sonra arkamı döndüm ve arkamdan biri geliyor mu diye baktım.Neden bilmiyorum ama küçüklükten beri her gece tuvalete gideceğim sırada arkamdan biri geliyormuş gibi hissediyorum.Size de oluyor mu ? Herneyse.Sonunda basamakları inmiştim.Hiç uykum yoktu.Bu yüzden yatağa geri dönmeyecektim.Mutfağa girdim ve kendime kahve yapmaya karar verdim .Kaynayan sıcak suyu kupanın içine boşalttım ve karıştırdım.İşte hazırdı.Bahçe kapısını açtım ve dışarı çıktım.Sitenin ortak havuzuna bakan salıncağa oturdum ve kahvemi yanıma aldım.Siteyi sadece havuzun içindeki ışıklar ve çimenlerin üzerindeki küçük site ışıkları aydınlatıyordu.O kadar güzel gözüküyorduki şuan her şey.Sessizlikte öylesine kahvemi yudumlayıp sitenin manzarasını izliyordum.Düşündüm tüm olanları.Luke'u ve beni düşündüm.Düşünmeye devam ederken çalılıklardan gelen hışırtıyla irkildim ve arkamı döndüm.Fazlasıyla korkmuştum.Kimse yoktu.Luke'n yanına gitmek için hemen salıncaktan kalktım ve bahçe kapısına doğru ilerledim.Arkadan birisinin belimi sarmasıyla yerimden sıçradım ve tam çığlık atıcaktımki ağzımı birisi kapadı.

''Korkma güzelim benim Luke.''dedi sessiz bir şekilde nefesini kulağıma üfleyerek.Aniden arkamı döndüm.

''Manyak mısın Luke?''dedim ve omzuna vurdum.''Ödüm koptu.Niye kaçıracakmış gibi geldin?''dedim ve güldüm.

''Ekşın yaşadın.Kötü mü ?''dedi ve hınzırca güldü.

''Evet sabahın 5'inde sağol süper ekşın yaşattın.''dedim ve alayla güldüm.

''Sen niye buradasın bu saatte?Beni niye uyandırmadın.Seni yanımda göremeyince korktum.''

''Uyku tutmadı birden gözlerimi açtım.Sende mışıl mışıl ve o kadar masum uyuyordun ki kıyamadım bebeğim.''dedim.

''Pekala.Kahve mi içiyordun?''dedi ve bahçe masasının üstündeki kupayı eline alıp bir yudum aldı.

''Evet .Sıcak sıcak iyi geldi.Sende ister misin?''

''Hayır.Gerek yok.Burada duralım mı yoksa içeri mi girelim ?

"Burada duralım.Baksana şuan her şey çok güzel."dedim ve elinden tutup salıncağa oturtum.

''Senle her şey daha da güzel oluyor.''dedi ve başımı omzuna dayadı.

''Çok romantikli bir çiftiz.''dedim ve kısık sesle bir kahkaha attım.

''Evet.Romantikli bir ilişkimiz var.''dedi ve oda kahkahayı bastı.

''Bana güveniyor musun Derin?''dedi birden ciddileşerek.''Sana yaşattığım şeylere rağmen bana hala güveniyor musun?''dedi.Ciddiliğini devam ettirmesi beni germişti.

''Güveniyorum.''dedim kısık bir sesle ve omzundan kalkıp ona doğru baktım.Havuzun ve sitenin loş ışığında bile parlayan ve mavisini belli eden gözlerine baktım.Aynı şekilde oda bana bakıyordu.Gözlerimiz birbirine kenetlenmişti.

Ukala ve DengesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin