Merhaba arkadaşlar uzun bir bölüm sizi bekliyor.Bölüm sonlara doğru çok heyecanlı,ekşınlı,ve baya hüzünlü.Umarım beğenirsiniz.Multimedya Luke'n uyuyorkenki hali.İyi okumalar .x
Yaklaşık 5 dk sonra Luke elinde iki tane çilekli milkshake ile geldi.
"Tanrım buz gibi milkshake.Serinlemeye cidden ihtiyacım var."dedim ve elindeki milkshaki aldım.
"Aa evet kesinlikle benimde.Ayrıca içine fazladan buz koydurttum."dedi.
"Düşünceli sevgilim benim."dedim ve yanağına büyük bir öpücük kondurdum ardından şezlongumu biraz dik konuma getirdikten sonra uzandım.
"Eee beğendin mi plajı?"
"Kesinlikle.Burası çok güzel."
"Öyledir.Daha sana göstereceğim,birlikte gezeceğimiz bir çok yer var ."dedi ve tebessüm etti.
"Seninle her yere gelirim."dedim ve elimi uzatıp elini tuttum.
"Tabi geliceksin."dedi ve güldü.Yarım saat sonra Coltonlar sırılsıklam bir şekilde geldi.1 saat kadar durduktan sonra eve geldik.
"Ahhhh.Her yerim yanıyor."dedi inleyerek Luke.
"Senin kadar olmasada benim de.Hemen soğuk bir duş alalım.Ardından sana yoğurt sürücem."dedim.
"Yoğurt mu?Sen ciddi misin?"dedi gözlerini büyüterek .
"Evet çok ciddiyim.Hemen etkisini göreceksin."dedim ve güldüm.
"Aa pekala.Sen işini bilirsin ama şimdi soğuk bir duşa cidden ihtiyacım var."dedi ve yanımdan ayrıldı.Bende girecektim fakat Alexi vardı.Ona benden önce girmesini söyledim.Misafir kız sonuçta.Alexi çıktıktan sonra tam ben giricektim ki Luke banyodan çıktı.
"Hmm.Bizim kibar kızımız Alexi'ye yer vermiş anlaşılan."dedi ve güldü.
"Aaa evet çok kibarım lanet olsun."dedim ve bende güldüm.
"Pekala.Sen duşa gir ben de hazırlanıcağım.Salonda seni bekliyorum bebeğim."dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu.
"Tanrım Luke annenler burada biliyorsun değil mi?Hareketlerine ve söylediklerine dikkat et yoksa yakalanacağız."dedim etrafta birisi var mı diye bakarken.
"Aaa özür dilerim bebeğim.Unutmuşum."
"Bebeğim değil.Derin diyeceksin."dedim ve kıkırdadım.
"Pekala Derin.Seni aşağıda bekliyor olacağım."dedi ve odasına girdi.Bende kendimi soğuk suya bıraktım.Bu havada kendimi buharlaşacakmışım gibi hissediyordum.Cidden hava çok sıcaktı.Güzel bir duşun ardından odama girdim ve vanilya kokulu vücüt losyonumu sürdüm.Saçlarımı taradıktan sonra hemen kuruyacaklarını bilerek açık bıraktım.Altıma boyfriend kotumu üstümede bol beyaz bir tişört geçirdikten sonra ayaklarıma beyaz converselerimi giydim.Merdivenlere inerken evde yoğurt olup olmadığı aklıma geldi.Burada daha çok meyveli yoğurt yiyorlardı.Nerde bizim kaymaklı ev yoğurtları?Ah ah Türklük kanım kaynadı şuan.Aşağı indiğimde mızmızlanan Luke'u gördüm.
"Her yerim acıyor.Yanıyorum.Deriiiin.Ölüyooooooruuum."
"Töbe de gerizekalı.Sen ölürsen ne yaparım?"
"Gerizekalı.Öyle olsun.Bende burda ölüyor...aa bi dakka üzüldün mü sen bana.Ölürsem ne yaparsın?İyileştir beniiiiğ."
"Luke o değilde domatese dönmüşssün sen."dedim ve kahkaha atmaya başladım.
"Çok mu komik?Acı çekiyorum ben burada.Tanrım sarışın olmaktan nefret ediyorum.Ne sikime o siktiğimin kremini siktiğimin plajında sürmedim.Sikeyim.''dedi bağırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala ve Dengesiz
Teen FictionUçaktan indiğimde etrafıma bakındım ve beni bekleyebilecek bir insanoğluna benzer herhangi bir şahıs göremedim.O sırada omuzlarıma dokunan bir el hissettim ve arkamı döndüm.Allağm bu ne. Yarappim sana geliyorum.Bu Mine ablanın oğlu olamaz yani bu in...