Arkadaşlar bu bölümüde biraz uzun tuttum.Başları biraz sıkıcı gelebilir ama sonlara doğru ekşınlanıyor aşsşdşdlsjhd.İyi okumalar.
Perdeden gelen ışığın gözüme çarpmasıyla uyandım.Uyanmamla bana sarılan iki kolu fark etmem bir oldu.Arkama döndüğümde yanımda uyuyan Luke 'u gördüm.Güneş ışıkları beyaz yüzünü ve hafif çıkmış sakallarını aydınlatıyordu.O kadar masum uyuyordu ki onu uyandırmak istemedim ve yataktan kalktım.Kalktığımda aklıma bir şey takıldı.Luke niye yanımda uyuyordu?Sonra aklıma dün izlediğimiz talk show programı geldi ve neden yanımda yattığına dair bir fikir ürettim.Uykusu gelmiştir ve odaya gitmeye üşenmiştir diye düşündüm çünkü onun yerinde olsam bende öyle yapardım.Banyoya girdim ve yüzüme buz gibi suyu çarptım.Havluyla yüzümü kurularken kapının çaldığını duydum.Luke uyanmasın diye hemen inip ilk çalışta kapıyı açtım.Ah tanrım karşımda Jackson duruyordu.Hemde üstümde gecelik varken yanlış anlayabilirdi.
''Jackson Luke uyanmadan git .''dedim ama nazikçe söylemiştim.Bu sırada Jackson gözleriyle beni süzüyordu.Karşısında gecelikle duran bir kıza kim bakmaz ki ?
''Hayır Derin lütfen beni bir kaç dakika dinle.Anlatacaklarım var.Beni yanlış tanımanı istemiyorum.''
''Luke görürse sonun hiç iyi olmaz.Jackson lütfen git.''
''Sadece bir kaç dakika Derin lütfen.''dedi.
''Sadece bir kaç dakika.''dedim.Luke bizi görürse sinirden köpürecekti.Jackson kötü biri değildi.Sadece ona güvenmiyordum.Salona geçtik ve oturduk.
''Seni dinliyorum.''dedim.
''Öncelikle dün yaşananlar için senden özür dilerim.Ben Luke'n sana anlattığı gibi biri değilim.Tamam kızlara düşkünüm ama senden gerçekten hoşlandım Derin.Sakın beni yanlış anlama.Benle konuşmayabilirsin bu senin kararın. Sadece beni öyle tanımanı istemiyorum.Bunun içinde buraya geldim.''dedi.
''Özür dilemene gerek yok.Sorun değil.Sadece ben seni arkadaş olarak görüyorum.Luke seninle konuşmamı istemiyor.Biraz zaman geçtikten sonra eminim Luke'ta anlayacaktır.Lütfen beni anla.Seninle arkadaş olabiliriz ama daha fazlası olamayız Jackson.''dedim.Bunu söylemek benim için çok zordu.Çünkü sizi seven birisine bunları söylemek onun canını acıtırdı.Daha önce bunu yaşamıştım.O zaman Jackson'ın yerinde ben vardım ve inanın bana çok canım acımıştı.
'Bana bir kaç dakikanı ayırdığın teşekkür ederim.Eğer bir gün kararını değiştirirsen ki o zaman eğer gelirse her zaman aynı olacağım.''dedi ve birlikte salondan çıktık.Salondan çıktığımız gibi Luke'u karşımızda gördük.Sinirli değildi.Çünkü konuştuklarımızı duymuş olmalıydı.Bir şey demeden Jackson evden çıktı.Luke konuşmaya başladı.
''Konuştuklarınızı duydum.O yüzden sesimi çıkarmadım.Bencede kesinlikle zaman gerekiyor.''dedi anlamlı bir şekilde.Bir şey demeden mutfağa geçtim.Canım acayip menemen çekmişti ve Luke'a mutfaktan seslenerek;
''Hiç menemen yedin mi ?''dedim.
''Hayır yemedim.''
''O zaman mideni hazırla biraz sonra menemen yiyeceksin.''dedim gülerek ve menemeni yapmaya başladım.Yaklaşık 7-8 dakika sonra menemen hazır olmuştu.Ketılda kaynattığım sıcak su ile poşet çayları'da hazırladıktan sonra ekmek dolabından ekmeği çıkardım.Kahvaltı sofrası hazırdı.Luke'a salondan bağırdım.
''Hadi kahvaltı hazır gel.''
Sofraya oturduktan sonra menemenden bir çatal aldı.
''Luke mal mısın bu çatalla yenmez.Sana bu noktada biraz türklük öğretmem gerek.''dedim bilmişlikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala ve Dengesiz
Teen FictionUçaktan indiğimde etrafıma bakındım ve beni bekleyebilecek bir insanoğluna benzer herhangi bir şahıs göremedim.O sırada omuzlarıma dokunan bir el hissettim ve arkamı döndüm.Allağm bu ne. Yarappim sana geliyorum.Bu Mine ablanın oğlu olamaz yani bu in...