Merhaba arkadaşlar işte yeni bölüm.Başları biraz romantik ama sonlara doğru oldukça komik olucak.Çünkü ben bile yazarken güldüm .İyi okumalar.
Derin'in Ağzından
Çok hızlı konuşuyordu.Sözünü kestim ve o an sadece içimden geçenleri söylemeye karar verdim.Ona ondan hoşlandığımı söylemiyecektim.Sebebi ise içimdeki sürtüğün sadistçe onun canının yanmasını istemesi veya kendime Luke'a karşı hazır hissetmememdi.Konuşmaya başladım.
''Luke tamam sakin ol.Senle konuşucağım ama sadece sakinleş.''dedim.Sesimde herhangi bir ifade yoktu.Nedenini bilmeden içimi bir sürtük kaplamıştı.Neden böyle yapıyordum?Korkuyordum belkide.Beni kırmasından veya benim onu kırmamdan korkuyordum.Tanrım hele onun gözlerine baktığımda o ağlayacakmış gibi kırılgan bakışı benim kalbimi acıtıyordu.Salona indik ve koltuklara oturduk.Uzun bir yutkunmadan sonra konuşmaya başladım.
"Luke ben senin bana hissettiğin duyguları sana karşı hissetmiyorum.Özür dilerim ama bu böyle.Senin bana bunları söylemen bir şeyi değiştirmeyecek.Ben yine seninle konuşmaya devam edicem ama daha ilerisi ol..."derken lafımı kesti.Sinirden gülerek konuşmaya başladı ve bu hali benim canımı daha da yakıyordu .
"Tanrım ne kadar aptalım.Senin benden azıcıkta olsa hoşlandığını sandım.Yanılmışım.Biliyor musun Derin bana acıma.Öyle bakma bana.Hayatımda ilk kez böyle hissettim.Diğerleri gibi değil.Canımın acıdığını hissettim.Senin bana baktığında ilk defa heyecanlandığımı hissettim.Bir kızı öpmekten çekindim.Ben Luke şimdiye kadar hiç düşünmeden öptüğüm bir çok kız vardı ama ben ilk defa birini öpmekten korktum.Seni öpmeye kıyamadım.Ne var biliyor musun? Ben pislik bir adamın t..."derken sinirden gülerek konuşması benim gözlerimin dolmasına sebep oldu.Gözlerim dolu dolu konuşmaya başladım.
"Luke sana acıdığım falan yok.Sakın son kurduğun cümleyi bitirme.Böyle konuşarak beni kırdığının farkında değil misin?"
"Bana diyorsun fakat senin bu sözlerinle beni ne kadar kırdığının farkında mısın?Karşında bu duruma düşmek ne kadar kötü haberin var mı?"sinirden bağırıyordu.Ona söylememekle her şeyi daha da batırmıştım.
"Luke bak böyle konuşma."
"Ne olacak şimdi biliyor musun Derin? Ben sana söyliyim.Aramıza soğukluk giricek.Birbirimize kısa kısa cevaplar vericez.Nefret dolu bakıcaz ve sen acı çekmesende ben acı çekicem.Hayatımda ilk defa karşılıksız sevginin ne kadar kötü olduğunu doyasıya yaşıycam.Tumblr'da belki seni düşünerek bir kaç post yapıcam.Belki gecenin karanlığında dışarı çıkıcam sprey boyalarla duvarlara bir şeyler yazarım.Sonra ne biliyim?Derin ben sadece senin beni sevebilme ihtimalini düşündüm.Bana bakışlarından,utanmalarından ve daha birçok sebepten senin beni sevebilme ihtimalini düşündüm.Derin biliyorum şuan içinden benim için birçok şey düşünüyorsundur ama lütfen bu dediklerimin hiçbirisini yaşamayalım.Bugün havuzda dediklerin aklıma geliyor.Cidden ben senin için sadece o cümlelerden ibaretim değil mi?Nefret ediyorsun benden.Lütfen yapma.Hiç mi bir şey hissetmiyorsun bana karşı? Ben öyle düşünmüyorum.Hissediyorsun ama söylemiyorsun eğer böyle olmasaydı şuan ağlamazdın zaten.Derin niçin söylemiyorsun?Gözlerime bak.''diyordu.O kadar çok bağırıyorduki elim ayağıma karışmıştı.Luke 'u bu hale getiren ben miydim?Bakamıyordum onun gözlerine.Korkuyordum.Bakıpta tekrar kaybolmaktan korkuyordum gözlerinin içinde.
''Derin bana bak.''
''Luke lütfen.''
''Niye bakamıyorsun Derin?Gözlerimin içine neden bakamıyorsun?''dediğinde eliyle yüzümü kendisine çevirdi ama hala bakamıyordum gözlerinin içine veya yüzünün herhangi bir kısmına.Halı desenini incelemekle meşguldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala ve Dengesiz
Teen FictionUçaktan indiğimde etrafıma bakındım ve beni bekleyebilecek bir insanoğluna benzer herhangi bir şahıs göremedim.O sırada omuzlarıma dokunan bir el hissettim ve arkamı döndüm.Allağm bu ne. Yarappim sana geliyorum.Bu Mine ablanın oğlu olamaz yani bu in...