Serije koje sam pogledala ove godine#3

17 0 0
                                    

Dobrodošli u zadnji dio o serijama koje sam pogledala ove godine.Pošto se bliži i sam kraj 2020. vrijeme je i da završim sa ovom listom serija.Danas vas upoznajem sa još nekoliko novih serija koje sam pogledala ali malo i sa onim koje sam već gledala ali sam ih pogledala ponovo u ovoj godini.

Prva serija je Criminal minds i iako sam napisala da neću spominjati serije koje nisam završila, ovu moram.Počela sam je gledati tako što se mnogo spominjala na tiktoku i samim tim mi je privukla pažnju.Serija stvarno ima mnogo epizoda i sezona i znala sam da je neću odgledati cijelu jer mi zasigurno neće držati pažnju ili će mi u jednom trenutku postati dosadna.Tako da sam odlučil gledati dok se ne počne mijenjati cast, odnosno negdje početkom treće sezone(mislim).Što se tiče ostalih sezona nisam ih gledala, eventualno pogledam nekoliko epizoda na tvu odnosno fox crime kanalu.
Pored toga što je serija stvarno obimna, ipak je i mnogo zanimljiva, napeta i upoznaje nas sa profilima osoba koje su psihopate i ubice.Mnogo iz same serije možete naučiti o ljudskom ponašanju i kako se ponašaju ubice.Ukoliko volite neke takve serije o serijskim ubicama, FBI, serije koje su zapravo pametne, onda vam svakako preporučujem Criminal minds.Pored tog, u serije je prisutan humor, prijateljstvo, privatni problemi i slične stvari.

Sljedeća serija je netflixov dokumentarac o najtraženijim ljudima na svijetu, odnosno World's Most Wanted

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sljedeća serija je netflixov dokumentarac o najtraženijim ljudima na svijetu, odnosno World's Most Wanted.Čim je ovo izašlo znala sam da ću odgledati jer mi se činilo kao zanimljiva tema koja će mi se svidjet i upoznati me sa ljudima za koje nisam niti znala da postoje.Netflix je uradio odličan posao sa samim dokumentarcem i prenio nam priču koja niti u jednom trenutku nije dosadna.U samoj seriji se upoznajemo sa mnogo ljudi, ali i postupcima onih koji su najtraženiji.Ovu seriju očekuje druga sezona i ja joj se lično mnogo radujem jer sam sigurna da me očekuje još jedna sezona dobrog dokumentarca.Moje sve preporuke za ovu seriju imate, tako da ako ste ljubitelji dokumentaraca odvojite vrijeme i pogledajte je.

Moje sve preporuke za ovu seriju imate, tako da ako ste ljubitelji dokumentaraca odvojite vrijeme i pogledajte je

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bull je serija o kojoj sam već pisala u drugom dijelu ovog randoma, ali nije loše niti ponoviti je.U seriji pratimo psihologa dr.Jesona Bulla i njegov tim koji advokatima ali i samim ljudima koje očekuje suđenje, nude ono što oni zovu Jury Science.Odnosno oni proučavaju porotu, koja je standard u američkom pravosuđu i na kraju suđenja oni znaju kako će ta porota da glasa.Također biraju činjenice koje s bitne za iznijeti na suđenju i kako će sama porota reagovati na njih.Serija je veoma zanimljiva ukoliko volite pravo ili psihologiju i ljudsko ponašanje jer će vas naučiti mnogo o tim temama.Izašle su četiri sezone serije, a peta izlazi trenutno.
Ovu seriju bih svrstala u meni draže jer je ostavila veliki utisak na mene i pored tog je i zanimljiva, smiješna i napeta.Svakako više o samoj seriji imate u drugom dijelu.

Sljedeća je jedna lagana serija koju možete odgledati u dva dana, odnosno Emily in Paris

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sljedeća je jedna lagana serija koju možete odgledati u dva dana, odnosno Emily in Paris.Mnogi su pričali o ovoj seriji i gledali je, pa sam joj i ja odlučila dati šansu jer sam znala da je nešto lagano ali i da će biti urađeno sa lijepim kadrovima i destinacijama.Nisam se pokajala jer je serija premašila moja očekivanja.Iako je riječ o jednoj laganoj seriji, ja sam je gledala sa užitkom.Ukoliko učite francuski ili imate želju za učenjem istog, preporučujem vam da počnete ovu seriju jer će vas i približiti jeziku ali i dati vam motivaciju da ga učite.Druga sezona se očekuje u 2021. mada su zbog samog snimanja koje se mora održavati u Parisu imali poteškoća zbog trenutne situacije.Nadam se dobroj sljedećoj sezoni i da ćemo pratiti Emily koja se pretvara u pravo Parižanku.

Nadam se dobroj sljedećoj sezoni i da ćemo pratiti Emily koja se pretvara u pravo Parižanku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zadnja serija jeste serija Suits.Nju sam nešto malo također spomenula u drugom dijelu, ali i ona zaslužuje svoje mjesto ovdje.Istina, nisam je dogledala tako da ću je gledati i 2021. godine ali sam imala potrebu da vam je spomenem jer je serija mnogo dobra i možda će nekome od vas privući pažnju da je pogledate.U seriji pratimo vrhunskog advokata i njegovog pomoćnika kojeg on zapošljava iako nije studen Harvarda.Zatim pratimo njihove poslove ali i sam odnos.Za sada mi je serija genijalna, ali ono što mi je najviše dosadno je finansijsko pravo koje se provlači kroz cijelu seriju i njihove slučajeve koje ja jednostavno ne razumijem.Svakako vjerujem da se serija i ne gleda zbog toga, već zbog samog njihovog odnosa i privatnih situacija.
Ova serija je mnogo popularna i mnogi ljudi je gledaju i vole tako da vjerujem da nije samo moje mišljenje kada kažem da je serija i zanimljiva i smiješna i pored toga odlična.Ovu seriju sam sebi slučajno spoilala gledajući video na youtube kanalu LeaglEagle i još uvijek mi je žao jer je to onaj momenat koji se kroz seriju vuče i očekuje.

Serije o kojima vam neću detaljno pričati već samo spomenuti, a gledala sam ih ove godine su You, Vojna akademija, 911,Castle, Shooter, Hunted, Contorl Z, Blood&Treasure

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Serije o kojima vam neću detaljno pričati već samo spomenuti, a gledala sam ih ove godine su You, Vojna akademija, 911,Castle, Shooter, Hunted, Contorl Z, Blood&Treasure...
To su serije koje sam gledala opet ili nisam završila do kraja ali imate moje preporuke i za njih.

Šta voli jedan introvertWhere stories live. Discover now