Za sve ljubitelje političkih trilera

20 0 0
                                    

U ovom dijelu vam pišem o meni jednom od dražih pisaca i njegovim knjigama koje sam pročitala.
Riječ je o Vince Flynnu i njegovom serijalu knjiga o CIA agentu Mitchu Rappu.

Ukoliko niste upoznati sa njegovim knjigama, riječ je o političkim trilerima koji uvijek donose neku novu zavjeru, borbu i političe činove.Ono što se meni najviše sviđa u njegovim knjigama jeste to što je veoma detaljan i precizan kada piše o određenim stvarima kao što je djelovanje neke agencije ili političkih vođa.
Trenutno čitam "Čin izdaje" i baš zbog toga sam vam odlučila pisati o ovim knjigama.

Počet ćemo sa prvom njegovom knjigom koju sam pročitala, a to je "Ubojiti hitac" što je zapravo druga knjiga u serijalu o Mitchu ali je i knjiga u koju sam se potpuno zaljubila.Te prve dvije njegove knjige koje sam imala su uništene zbog čega i dan danas žalim jer bih voljela imati ih sve na jednom mjestu."Ubojiti hitac" sam čitala davno i iako mi je radnja same priče mutna ipak znam da mi je knjiga bila odlična i da sam je relativno brzo pročitala jer je ipak bila opširna.Voljela bih je opet pročitati i imati je na polici sa knjigama jer mi je u sjećanju kao nešto što mi se odmah na prvu svidjelo.Ono što se ja sjećam o knjizi jeste da se Rapp nađe u zamci koja mu je postavljena u Parisu i nakon toga kreće cijela radnja shvatanja šta se desilo i ko je glavni odgovoran za to.Knjiga me podsjetila na prvi dio Bournea iako nije daleko ni od drugih filmova ili knjiga u kojoj glavni junak pokušava dokazati svoju nevinost nakon što mu smjeste određene stvari.

Knjiga me podsjetila na prvi dio Bournea iako nije daleko ni od drugih filmova ili knjiga u kojoj glavni junak pokušava dokazati svoju nevinost nakon što mu smjeste određene stvari

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Druga knjiga koja dolazi nakon nje je "Igre moći" što je zapravo meni najdraža knjiga Vincea Flynna.U toj knjizi pratimo drugačiju radnju jer je glavna riječ o teroristima koji zauzimaju Bijelu kuću.Knjiga je također obimna ali nas upoznaje mnogo sa samim djelovanjem vlasti u takvim situacijama ali i cijelim prikazom Washington D.C.-a i Bijele kuće.Dok sam imala tu knjigu izbjegavala sam njeno čitanje jer bih počela i ne bih razumjela ništa, ali jednom kada sam je uzela u ruke počela sam čitati  nisam je ispuštala.Veoma je napeta knjiga, interesantna i pokazuje stranu političara kojima je važniji vlastiti ugled od spašavanja života ljudi.
Također pratimo i glavnog junaka serijala koji uspijeva ući u Bijelu kuću i tu počinje cijela akcija.
Ono na što me najviše podsjetila knjiga jeste Die Hard gdje imamo jednog čovjeka koji ide protiv terorista, ali na stranu tu glavnu radnju sve sporedne akcije nisu baš slične.

Ono na što me najviše podsjetila knjiga jeste Die Hard gdje imamo jednog čovjeka koji ide protiv terorista, ali na stranu tu glavnu radnju sve sporedne akcije nisu baš slične

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zatim, osma knjiga u serijalu jeste "Dozvola za ubojstvo" koja mi uzimajući prve dvije u obzir nije bila toliko dobra.Žao mi je što nisam pročitala knjige između "Igre moći" i "Dozvole za ubojstvo" ali nisam ih uspjela naći.Knjga između te dvije koju stvarno želim pročitati jeste "Izvršna vlast" za koju sam sigurna da obećava mnogo napete i uzbudljive akcije.
"Dozvola za ubojstvo" se ljudima mnogo svidjela jer se upoznajemo sa nešto emotivnijom stranom Mitcha Rappa sa čime se nismo baš mnogo susretali.
Nakon što otac mrtvog teroriste poželi osvetu Mitchu i unajmi plaćenog ubicu da taj posao uradi za njega počinje cijela priča.Ono što ne očekujete od ove knjige jeste da ćete se povezati i sa negativcima koliko i sa samim Mitchom.Također i sami kraj knjige je drugačiji i po meni jedini ispravan.Ova knjiga se smatra jednom od boljih, ako ne i najboljom knjigom Vincea Flynna, ali moj broj jedan još nije.

I zadnja knjiga jeste "Čin izdaje" koju sam uzela tek sada da čitam nakon što sam shvatila sve što se i kako se dešava tokom izbora u Americi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I zadnja knjiga jeste "Čin izdaje" koju sam uzela tek sada da čitam nakon što sam shvatila sve što se i kako se dešava tokom izbora u Americi.Radnja knjige kreće nakon što eksplodira bomba namijenjena povorci vozila s predsjedničkim kandidatom.Ovo je knjiga koja je(od ovih koje sam pročitala) najviše posvećena politici, političkom sistemu i samim ponašanjem političara.
Ova knjiga je relativno kratka, uzimajući u obzir knjige koje sam spomenula prije nje, ali mi je za sada veoma zanimljiva i očekujem dobar kraj.Ono što me najviše trigira kod ove knjige jeste što je glavni lik Bosanac a samo predstavljanje Bosne u određenim dijelovima knjige je po mom mišljenju pogrešno, ali nećemo suditi Amerikancu koji piše o Balkanu.

Ono što me najviše trigira kod ove knjige jeste što je glavni lik Bosanac a samo predstavljanje Bosne u određenim dijelovima knjige je po mom mišljenju pogrešno, ali nećemo suditi Amerikancu koji piše o Balkanu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Knjige Vincea Flynna su mi mnogo drage jer same radnje ima mnogo a nije preokupirana nebitnim stvarima ili opisima.Svakako se dovoljno upoznajemo sa likovima, događajima i Vince nam nudi dovoljne ali precizne opise sa vizualizaciju same radnje.

Ukoliko se niste susreli sa njegovim knjigama a ljubitelj ste političkih trilera, svakako vam preporučujem

Šta voli jedan introvertWhere stories live. Discover now