U ovom dijelu želim da vam predstavim neke serije koje želim pogledati u ovoj godini ili im barem dati priliku, naravno to nisu sve serije jer se mnoge koje sam gledala nastavljaju u ovoj godini i izlazit će i nove, ali ovo je neka moja lista serija koje mi se čine zanimljivim za pogledati a neke od njih sam nekada počela gledati ali ih želim ili nastaviti ili krenuti ispočetka.Htjela sam uraditi i dio za filmove koje želim pogledati ali većinu filmova sam predstavila u dijelu o filmovima koji izlaze ove godine tako da nema smisla opet pisati o njima.Naravno tu su i neki stariji filmovi koje imam na listi ali njih još uvijek uporno odgađam.
Prva serije je serija KLAN što je srpska serija koja je izašla krajem 2020. godine i završila se u januaru ove godine.Serija ima jednu sezonu od osam epizoda i vjerujem da će biti nešto što se brzo gleda iako je i sama serija kratka.Ne znam baš mnogo o ovoj seriji ali očekujem neku lošiju ili možda čak i bolju verziju Južnog vetra jer je i sam žanr serije triler i komedija.Južni vetar sam ispratila i jedva čekam novi nastavak filma, a ova serija bi mogla biti zanimacija dok to ne izađe.Također ono što sam primjetila je dug spisak glumaca i zanimljivih likova.Neka ogromna očekivanja od same serije baš i nemam ali nadam se da će me pozitivno iznenaditi.
Bodyguard je serija koja mi je na listi vjerovatno od kada je izašla 2018. godine.Tada je prikupila mnogo pozitivnih komentara i mnogi su je gledali barem koliko sam ja mogla primjetiti.Ne znam zašto je nikada nisam počela gledati jer serija ima samo jednu sezonu i šest epizoda.Nadam se da ću se ove godine uspjeti natjerat da gledam ovu seriju jer mi se čini kao nešto što bi mi moglo biti zanimljivo i pridobiti moju pažnju.Žanr serije je kriminalistička drama i politički triler.Serija je britanska i snimana je u Londonu što me također privlači da je gledam jer nisam odgledala mnogo njihovih serija jer uglavnom gledam američke.
SWAT je serija čiju sam prvu sezonu odgledala i nikako da natjeram sebe da je završim iako mi je sama serija veoma zanimljiva kao i likovi sa čijim osobnostima se dobro upoznajemo.Ne znam šta više čekam sa ovom serijom i zašto nikako da se natjeram gledati je ali se nadam da ću naći mjesta za nju ove godine.Serija pratim SWAT tim i njihove razne akcije i to je vrsta serija koje su meni jedne od dražih gdje imamo likove za koje je lako vezati se i zavoljeti ih i gdje svaka nova epizoda donosi tu jednu misiju.Ukoliko volite akcione serije ali i sa dodatkom drame, bez koje realno malo serija valja, onda vam preporučujem da pogledate ovu.Serija za sada ima 4 sezone mada još nije završena.
Još jedna serija koju nisam dogledala je Seal team.Razlog je vjerovatno to što nisam niti sigurna na kojoj sam epizodi, ali to ću već promijeniti ovog mjeseca kada ću je nastaviti gledati.Serija ima 4 sezone a ja sam stala negdje na 3. tako da mi nije mnogo niti ostalo za odgledati, mada i sama serija se ne završava sa 4. sezonom.Serija prati Sealov tim i kao i SWAT svaka epizoda donosi novu misiju i akciju.Za likove ove serije sam mnogo vezana i dok sam je gledala mnogo puta sam se i smijala i plakala tako da jedva i čekam da je odgledam.Realan razlog zašto sam stala sa gledanjem ne znam, vjerovatno su mi neke druge serije postale zanimljivije i odvukle me na druge žanrove tako da sam ovu u potpunosti zaboravila ali to će se sa ovom godinom promijeniti.
Lucifer je serija koju sam davno gledala i do koje epizode ili sezone sam stigla nemam pojma, tako da se nadam da ću je ove godine gledati od početka pa do samog kraja.Serija je u zadnje vrijeme doživjela veliku popularnost tako da je to jedan od razloga zašto je želim pogledat pogotovo ove zadnje sezone za koje znam da nisam gledala, a također i sama radnja i priča serije mi je zanimljiva i drugačija od onoga što inače gledam barem ta priča što se tiče Lucifera.Iako se pojedinih dijelova i radnje sjećam kao i prve epizode koju sam gledala više puta sa ciljem da nastavim gledati seriju ipak nikada nisam i to želim promijeniti ove godine.
Još jedna srpska serija iz 2020. koju želim odgledati je 12 reči.Ono što me je možda najviše i privuklo da gledam ovu seriju jeste to što sama radnja prati mladog pravnika i naravno svijet kriminala.Mogu reći da očekujem puno od ove serije jer mi radnja djeluje mnogo zanimljivo a također i očekujem mnogo i od Viktora Savića koji igra glavnu ulogu.Ne znam šta više da vam napišem o ovoj seriji jer sam i ja samo naišla na nju i rekla sebi da je želim pogledati jer mi radnja djeluje zanimljivo.
Big sky je ABC-eva serija koja je također počela krajem 2020. i prvenstveno me privukla zbog Ryana Phillippa koji glumi u meni jednoj od dražih serija, Shooter a također glumi i policajca u ovoj seriji.Serija izgleda kao nešto što je kratko i zanimljivo a i sam taj krimi-drama triler žanr je nešto što ja volim gledati.Nadam se da na ovu seriju neću zaboraviti ove godine i da ću joj dati priliku jer je tu za sada jedna sezona od šest epizoda što se može vrlo brzo odgledati.
Band of brothers je kratka serija čiju sam prvu epizodu odgledala međutim tada su mi druge serije držale pažnju tako da nikada nisam nastavila dalje od te prve epizode.Drugi razlog zašto je nikada nisam nastavila nemam jer mi se sama prva epizoda mnogo svidjela kao i sama radnja i priča.Serija je smještena u vrijeme 2.svjetskog rata i radnja je urađena po istinitim događajima.Voljela bih ovu seriju završiti jer je nešto što mi se sviđa i što ću sa užitkom gledati ali sam je uvijek stavljala po strani i gledala nešto što je možda bilo neozbiljnije i lakše od ove serije.
To su neke od serija koje želim pogledati ali naravno ima ih još kao i nove sezone i serije koje izlaze ove godine.Iako sam obećala sebi da ću se malo odmoriti i odmaketi od serija nadam se da ću ipak one koje odgađam i želim pogledati to i uraditi ove godine.
Koje serije vi želite pogledati?
YOU ARE READING
Šta voli jedan introvert
RandomĆao, ja sam introvert a ovo je random o stvarima koje volim. *Spoiler alert* Biti će mnogo serija, filmova i knjiga!