Ovaj mjesec, odnosno u aprilu sam se odlučila posvetiti više knjigama i samom čitanju pa je tako nastalo, ovo što ja volim zvati Reading Month ili Reading Marathon.
Ideju sam dobila kada sam na youtube-u naletila na video Reading Marathona ali ''pravila'' toga su bila znatno strožija i teža.Odnosno radilo se o čitanju knjige u jednom danu ili cijeli jedan dan proveden čitajući, a ja za takvo nešto nemam koncentracije niti volje.Također, ono što me potaklo na kreiranje nekih vlastitih pravila jeste to što ne volim a gutam knjige i pročitam ih u nekoliko dana, već volim da ukoliko mi se knjiga svidi, uživam i duže u njoj.
Također, tokom marta nisam imala nikakvu volju za čitanjem i knjige bi samo počinjala i nakon nekoliko poglavlja shvatila da nemam želju za čitanjem i da mi je koncentracija dok nešto čitam nula bodova.Za Reading Month sam izabrala nekoliko knjiga koje želim da pročitam, to su uglavnom one knjige koje sam tokom faze bez volje za čitanjem samo započela.
Početak Reading Montha je bio 30. marta i traje sve do 30.aprila.
U ovom dijelu randoma ću vas upoznati sa knjigama koje sam čitala i napisati vam nešto više o istim kao i svoje mišljenje koje sam gradila čitajući ih.
Okruženi idiotima-Thomas Erikson
Ovo je prva knjiga koju sam kupila već krajem marta i odmah počela sa čitanjem čak i prije početka Reading Montha.Tako da sam na kraju prvog dana već bila na 112. stranici.
Ovo je knjiga koju sam ja dugo željela da kupim i od koje sam imala velika očekivanja.O njoj sam čula samo pozitivne kritike i da se ljudima svidjela te da su se upoznali tako i sa ljudima koji ih okružuju ali i sa svojim ponašanjem.Ovo je knjiga koja kroz četiri različite boje opisuje četiri različita karaktera ljudi.
Knjiga vam pomaže da shvatite kako stvari u ljudskom ponašanju i razmišljanju funkcionišu i kako se razlikuju u odnosu na to koja ih boja krasi.Ono što mi je bilo zanimljivo kod ove knjige jeste to što kada vidite određenu boju vidite zapravo i ličnost koju predstavlja.
Boje koje su korištene kao opis osobina i karaktera su crvena, žuta, zelena i plava.Ja sam kroz čitanje shvatila da u meni najviše ima plave boje, a također je prisutna i zelena dok žute nemam niti malo.
Ono što je također fascinantno kod knjige jeste što ćete ubrzo nakon samog čitanja početi uviđati ko je koja boja i kakvo vi mišljenje imate i stvarate o drugim bojama.
Mislim da je knjiga odlična i da vas mnogo može naučiti o reakcijama ljudi različitog karaktera, kao i to kako se vi trebate ponašati prema njima i kako možete očekivati da se oni ponašaju prema vama.
Međutim, već pred sami kraj me je knjiga počela umarati i postalo mi je muka u svakom poglavlju čitati osobine boja ispočetka.Ono što je možda također bitno napomenuti jeste to da su u knjizi uglavnom prikazani primjeri iz poslovnog života, međutim vrlo lako vi sami te primjere možete prenijeti u bilo koju životnu sferu ili situaciju.
YOU ARE READING
Šta voli jedan introvert
RandomĆao, ja sam introvert a ovo je random o stvarima koje volim. *Spoiler alert* Biti će mnogo serija, filmova i knjiga!