Ovo je drugi dio pregleda mjeseca januara u kojeg ćemo zaokružiti sa knjigama i muzikom.
Ove godine želim da se više približim čitanju i mislim da sam od samog ovog mjeseca dobro krenula.Pored tog tu je i muzika koja je sastavni dio mog života tako da ću vas upoznati i sa nekom mojom playlistom i šta sam ja to slušala što se tiče izvođača i albuma.Počet ćemo sa knjigama i to knjigom koju sam kupila krajem 2020. godine ali sam je htjela ostaviti da je pročitam u januaru na samom početku nove godine.Riječ je o knjizi Budni u 5 od Robina Sharme za koju sam vjerovatno u nekom od prethodnih dijelova spomenula da je želim pročitati.Tu knjigu želim jedan duži vremenski period, a problem je što se ta knjiga u knjižarama brzo rasproda.Od Robina Sharme sam prije ove knjige pročitala i Kaluđer koji je prodao svoj Ferari i meni je čak i bolja od ove, vjerovatno iz razloga što je jednostavnija i nakon svakog dijela tu se nalaze i spomenute teme i načini samopomoći.
Oni koji misle da je to neki vodič kroz psihologiju i da su poglavlja napisana kao korak 1, radite to to i to će se veoma prevariti sa knjigama Robina Sharme.Naime u knjizi Budni u 5 pratimo mladu poduzetnicu i slikara koji na konferenciji upoznaju beskućnika koji ih uči kako da unaprijede svoj život i postanu članovi kluba ranoranilaca.Prije samog čitanja knjige sam čula mnogo komentara i pozitivnih kritika na knjigu kako se ljudima svidjela, kako im je unaprijedila život i slično tako da sam prije samog čitanja imala velika očekivanja koja su brzo pala u vodu.Ne mogu reći da je knjiga cijela loša jer nije, ali u mnogo situacija mi je bila dosadna sama radnja i čak nepotrebna, dok pored tog neke od stvarni nisam čak niti razumjela.Ono što ovoj knjizi nedostaje jeste upravo ono što ima Kaluđer koji je prodao svoj Ferari, nakon svakog dijela objašnjene tehnika koje se spominju u poglavlju.
O ovoj knjizi sam htjela posebno pisati i predstaviti vam svoje cjelokupno mišljenje i određene metode i citate, međutim nepotrebno je spominjati je i nakon ovog dijela u kojem ću vam sažeto iznijeti mišljenje o knjizi.
Voljela bih ovu knjigu pročitati opet, ali sa više koncentracije i razumjevanja i naravno poslije određenog vremena.Knjigu sam stvarno čitala dugo, možda neke dvije sedmice i tek pred sami kraj mi je počela biti zanimljiva i pružiti mi neke metode ili tehnike koje bih mogla koristiti u svakodnevnom životu.
Sljedeća knjiga koju sam pročitala duplo brže je drugi dio knjige Olivere Ćirković Ja, Pink Panter arhondisa.Prvi dio sam pročitala nekada na početku kada je i izašao i možda mi je čak bio i bolji od ovog drugog.
Ukoliko niste upoznati sa knjigom i Oliverom Ćirković, riječ je o grupi kriminalaca koji su u svijetu poznatiji kao Pink Panteri i čijom se članicom smatra Olivera.Knjiga je autobiografija i postoje dva dijela a uskoro će biti i treći.
O Oliveri ste mogli čuti jer je neko vrijeme bila glavna tema u medijima i možete pronaći mnogo emisija u kojima je bila gost.Prvi dio njene knjige prati njeno odrastanje, sportsku karijeru i sam ulazak u kriminal i bijeg iz zatvora , dok druga prati jedno vrijeme provedeno u grčkom zatvoru.
Meni je prva knjiga čak možda i bila zanimljivija jer se sjećam da sam je pročitala za nekoliko dana iako obuhvata događaje o kojima je već pričala u emisiji Iza rešetaka koju sam odgledala prije čitanja knjige.
U drugoj knjizi se više posvećuje svojim mislima, mišljenju, životu u zatvoru i poteškoće koje je imala nego nekoj 'akciji'.
Svakako knjiga mi je veoma bila zanimljiva i potpuno je drugačije čitati nešto što piše osoba koja svoju knjigu piše u zatvoru i priče koje nisu mašta već stvarna dešavanja.
Knjiga koju čitam u trenutku kada ovo pišem je Dunjaluk od sarajevskog pisca Adisa Ahmethodžića a sama knjiga je ustvari skup životnih ali i izmišljenih priča pisca.
Priče su napisane u nekom sarajevskom stilu kojim sama knjiga odiše i dok je čitate osjećate kao da ste tu sa piscem.Tek sam pročitala nekoliko njih tako da nemam neko formirano mišljenje iako mi se za sam početak priče mnogo sviđaju.
Knjiga koju ću vjerovatno početi čitati prije kraja januara je Izvršna vlast od Vince Flynna koju želim već dugo i vjerujem da će mi se kao i ostale njegove knjige koje sam pročitala svidjeti i donijeti jednaku dozu akcije, napetosti i zavrzlama.
Što se tiče muzike ovaj mjesec sam slušala sve i svašta.Prije nego što vas uopšte upoznam sa svojom playlistom moram vam spomenuti da ja stvarno sve slušam i da se to mijenja i od nekog raspoloženja i od mjeseca do mjeseca.Slušam i stranu muziku i domaću raznih žanrova i izvođača.
Tako da moj muzički ukus nije definiran i ukoliko vam ne bude jasan spoj ovih raznih pjesama imajte na umu da je meni bitno samo da mi se pjesma lično sviđa.Također ovaj mjesec sam više slušala albume što prije gotovo nikako nisam niti radila i naravno po završetku slušanja albuma imam nekoliko pjesama koje stalno vrtim.
Počet ću sa albumom Taylor Swift evermore koji je izašao u decembru 2020. godine.
Ja mnogo volim pjesme Taylor Swift tako da sam i pored pjesama koje sam slušala sa ovog albuma slušala i pjesme sa albuma Lover i starije pjesme kao što su Style, Red i End game.
Što se tog albuma tiče najviše sam slušala willow, champagne problems, gold rush i no body no crime.Također i krajem 2020. Miley Cyrus je objavila album Plastic Hearts koji sam nekim čudom poslušala iako nisam ljubitelj Miley i sumnjam da pored ovih pjesama znam ijednu više.
Album mi se zapravo svidio i nekoliko pjesama sam slušala a najviše WTF Do I know.Album Helem Nejse Gluten tag je izašao čak i početkom 2020. i pojedine pjesme sam slušala, ali tek sam u ovom mjesecu sjela i poslušala cijeli album i nema niti jedne pjesme koja mi je loša ili mi se ne sviđa tako da mi je većina njih bila na repeatu.
Dalje tu je i Dubioza Kolektiv sa albumom #fakenews koji mi na prvo slušanje nije bio toliko dobar ali s vremenom mi je postao nešto što u toku dana moram poslušat.Također i pored tog još mi je dobar i njihov album Pjesmice za djecu i odrasle.
Također i Kontra je objavio novi album Nikad zauvijek isti i cijeli album je stvarno dobar ali mi još niti jedna pjesa nije uspjela 'ući u uho'.
Kao zadnji album spomenut ću album Marka Louisa Sloboda sa kojeg su mi najbolje pjesme Ćutaću, NinaNa i Kraj.
Kako ne bih više dužila sa ovim dijelom još ću vam nabrojati neke pjesme koje sam slušala tokom mjeseca januara.
-Into you od Ariane Grande
-Promiscuous girl-Nelly Furtado ft.Timbalan
-Ne pitaj-Cunami
-Nogama-Gaggara
-Rano, ranije od Magazina
-Slušaj Mater-Edo Maajka
-Mali od Ede-Frenkie
-Something about a truck od Kip Moora
-Samo nek se daje od Helem Nejse
-Šminke bratove-Geko, Katarza i Blak Beriz
-Piremide-Kendi x Kontra
-Bošnjak od Katarze
-Unikatna od Đorđeta Balaševića
-Srce nije kamen-Toše Proeski
-Zlatna Dolina-Edo Maajka
-Stare novine od Miladina Šobića
-Kad me pogledaš-Galija
-Na tvojim usnama-Galija
-Da li si spavala-Galija
YOU ARE READING
Šta voli jedan introvert
RandomĆao, ja sam introvert a ovo je random o stvarima koje volim. *Spoiler alert* Biti će mnogo serija, filmova i knjiga!