Serije koje sam pogledala ove godine#1

32 0 0
                                    

Ova godina mi je obilježena kao godina u kojoj sam odgledala baš veliki broj serija, a neke koje sam gledala prije sam gledala opet.
Vjerujem da je to zbog toga što smo u ovoj 2020. godini svi imali viška vremena i dok većina prezire ovu godinu zbog cijele situacije oko virusa, meni je zapravo jedna od boljih.Meni kao introvertu vrijeme karantina je prijalo i uživala sam družeći se sa serijama sa kojima ću vas upoznati u ovom i u nekim od narednih dijelova.

Serije koje ću vam spominjati sam odgledala od početka pa do kraja ove godine, dok one koje sam samo gledala opet ću ostaviti za neki drugi dio.

Počet ćemo sa srpskom serijom Južni vetar koja je doživjela veliku popularnost na cijelom Balkanu tako da sam je i ja odlučila pogledati.Film sam gledala nekoliko puta i barem meni je bolji od serije.
Neću se baviti puno time što mi je smetalo u seriji i zašto smatram film boljim, ali jednostavno cijelo to doživljavanje glavnih likova je potpuno drugačije u seriji i filmu.Svoje mišljenje mi naravno možete ostaviti u komentaru kao i odgovor na to da li je bolja serija ili film.
Također se radujem i sljedećim dijelovima filma i serije iako mi se ne sviđa toliko pravac kojim ide.
Serija je kvalitetna i dobra ako je usporedimo sa drugim serijama na Balkanu, ali još nije dosegla razinu američke produkcije.

Serija je kvalitetna i dobra ako je usporedimo sa drugim serijama na Balkanu, ali još nije dosegla razinu američke produkcije

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sljedeća serija je serija koju sam gledala tokom cijele godine ili barem imam takav utisak.
Prison Break je serija koju sam prvo odgledala cijelu, zatim neke najbolje epizode, pa prvu sezonu, pa petu sezonu i sve u krug.Ovo je veoma popularna FOXova serija za koju vjerujem da ste čuli.Iskreno se nadam da će se desiti neko čudo pa da će napraviti još jednu sezonu jer se barem ove godine o tome mnogo pričalo.Također ova serija se mnogo uspoređivala sa La casa de papel, moj utisak je da ima sličnosti nekih malih koje mogu primjetiti oni koji su ljubitelji obadvije serije iako serije same po sebi nisu niti slične.
Ukoliko niste čuli za ovu seriju riječ je o dvojici braće koji pokušavaju pobjeći iz zatvora, najjednostavnije rečeno.Serija je veoma napeta, interesantna i pogotovo prva sezona će vam držati pažnju cijelu sezonu.Druga sezona nije loša, ali je barem meni bila dosadna jer pratimo bijeg nakon zatvora.Treću sezonu nisam gledala cijelu iako nije uopšte duga, ali je meni bila previše teška i nasilna tako da sam odustala i krenula sa četvrtom.Četvrta je meni najdraža iako se odmakla od glavne teme svakako je urađena sa mnogo elemenata akcije i napetosti.Također film koji se vezuje za četvrtu sezonu mi je bio dobar kao i peta sezona.
Imate sve moje preporuke za ovu seriju ja sam je iznova i iznova gledala ove godine i vjerujem da se ništa neće promjeniti i sljedeće godine jer mi je jedna od dražih serija.

Imate sve moje preporuke za ovu seriju ja sam je iznova i iznova gledala ove godine i vjerujem da se ništa neće promjeniti i sljedeće godine jer mi je jedna od dražih serija

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

O seriji La casa de papel mislim da ne moram mnogo i pisati jer se ove godine mnogo pričalo o toj seriji.Ja sam osoba koja ne voli gledati ono što svi gledaju i oko čega se diže ogromna prašina, ali sa ovom serijom nisam pogriješila.Jedina sezona koja mi je bila dosadna je druga jer je nastavak na prvu i samo su ponavljali iste ali drugačije upakovane događaje.
Šta reći o ovoj seriji a da već niste mogli negdje vidjeti ili pročitati?
Ja sam počela prvu sezonu kada je tek počela sa prikazivanjem serija ali sam imala nekih problema sa prvom epizodom tako da mi je uvijek bila na listi 'odgledat ću', tako da mislim da nije bilo tog karantina i nagle popularnosti serije da je ne bih nikad odgledala.Sljedeća sezona izlazi 2021. i realno jedva čekam.Vidjela sam mnogo teorija o tome što bi se moglo desiti i šta drugi očekuju, ali za to ćemo možda odvojiti poseban dio ovog randoma kako ne bih spoilovala onima koji nisu gledali.
Svakako moje preporuke imate čak i ukoliko niste ljubitelj žanra serije moguće da će vam se svidjeti.

The Last Dance je serija koju sam uživala gledajući jer sam ljubitelj biografskih serija, filmova i knjiga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

The Last Dance je serija koju sam uživala gledajući jer sam ljubitelj biografskih serija, filmova i knjiga.Iako je tema serije Michael Jordan, košarka i NBA mislim da čak i ukoliko ne volite košarku da vam može biti zanimljiva jer se upoznajemo sa razmišljanjem jednog prvaka i vrhunskog sportiste i da mnogo iz njegovog života i priča možete naučiti.
Čak i ukoliko ste ljubitelj drugih sportova ili ste pak sportista ova serija vam može dobro doći za pobjednički mindset koji vam može biti neophodan u samom životu.
Pošto je riječ o dokumentarcu mislim da nema mnogo toga o čemu bi se moglo pričati jer kako bi razumjeli seriju morate je pogledati.
Ja sam je gledala dok je izlazila i ispunila je sva moja očekivanja.Ukoliko ne želite gledati ovu seriju zbog same tematike oko košarke, Netflix ima mnoštvo sportskih dokumentaraca gdje uvijek možete naći nešto za vas.

Ukoliko ne želite gledati ovu seriju zbog same tematike oko košarke, Netflix ima mnoštvo sportskih dokumentaraca gdje uvijek možete naći nešto za vas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Serija koju sam pogledala ove godine i za koju mi je bilo žao što sam je završila je Blindspot.Zadnja sezona je završila ove godine i meni očajno treba neki spin off kojim ćemo pratiti historiju nekih od likova iz serije.
Seriju sam počela gledati prije izlaska zadnje sezone i nakon što sam odgledala zadnju sezonu na koju sam morala malo sačekati, pala sam u ogromnu depresiju što je jedna takva priča o likovima završena.Mnogo sam se vezala za same likove i njihovu priču jer sam se tokom serije i smijala i plakala jer je serija napravljena tako da ukoliko je gledate nije moguće da se sami ne uživite u svu tu situaciju.
Ukoliko niste čuli za seriju jer barem kod nas nije doživjela neku veću popularnost, riječ je o seriji koja prati djevojku koja se probudila na Times Squareu prekrivena tetovažama i proslijeđena FBI agentu čije ime je ispisano na njenim leđima.Tu kreće radnja kada oni shvataju da je ustvari svaka od tih tetovaža trag do određenog teroriste, kriminalca i sličnih stvari.Ova serija me najviše asocirala na The Blacklist, a pošto sam znala da mi se ta serija veoma svidjela znala sam da ni sa ovom neće biti puno drugačija situacija.
Ukoliko volite FBI serije ova je za vas!

Ukoliko volite FBI serije ova je za vas!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pošto nisam htjela niti davati prekratke osvrte na ove serije, ali niti pisati ogroman dio o ovoj temi, ovo će biti neki kratak serijal dijelova o serijama koje sam pogledala ove godine.
U komentare mi možete ostaviti vaše mišljenje o serijama koje ste odgledali ili pak koje su vas zainteresovale iz ovog dijela.

Šta voli jedan introvertWhere stories live. Discover now