Gdje gledati serije i fimove?

25 0 0
                                    

Ovaj dio je namijenjen svima koji žele saznati za neke sajtove za gledanje serija i filmova potpuno besplatno, a sa prijevodom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovaj dio je namijenjen svima koji žele saznati za neke sajtove za gledanje serija i filmova potpuno besplatno, a sa prijevodom.Pošto je kod nas korištenje ovih sajtova legalno, upoznati ću vas sa nekoliko koje koristim za gledanje serija ali i filmova.

- hdsapevodom - ovaj sajt u zadnje vrijeme najviše koristim jer na njemu gledam seriju Suits.Preporučujem ga zbog toga što ima veoma tačan prijevod koji ne kasni i nije ni u pravopisu netačan.Ono što mi se također sviđa je to što kada uđete u prelistavanje serija nekog žanra ili na početnoj stranici, uvijek piše koliko epizoda ima objavljeno na sajtu.Pored toga i to što bez da uđete na seriju možete vidjeti kratak opis serije samim tim što strelicu miša stavite na sliku serije.Naravno, jedina zamjerka je to što nakon svakog drugog klika iskače reklama, međutim te reklame uglavnom nisu neprikladnog sadržaja.

- serijeonline.net - ovo je sajt koji sam koristila prije prvog kojeg sam navela, ali najveći problem sa njim je prijevod koji nije uvijek dobar jer je ponekad znao ići prije zvuka.Pored toga tu su i reklame, naravno.Međutim, ovo je sajt gdje možete pronaći i domaće serije ali novije.

- filmoviplex - ovo je sajt koji ne izbacuje toliko nove stvari, koliko izbacuje neke starije pogotovo kada je riječ o filmovima.Ovaj sajt nisam baš koristila, ali moj vam je prijedlog da ukoliko želite nešto gledati i ne možete pronaći na prva dva sajta pokušate sa ovim.

- gledajonline.net - ovo je sajt za filmove koji je meni najdraži jer stalno izbacuju nove filmove i samim tim pružaju veliki izbor svakog žanra.Također što se tiče prijevoda ne sjećam se da sam imala zamjerki.

- serijesaprevodom.xyz - ovaj sajt sam otkrila na tiktoku i nisam ga baš koristila, međutim osoba koja ga je objavila ga je preporučivala.Ono što sam ja primjetila listajući ga jeste da ne posjeduje neku ogromnu količinu serije, vjerovatno je i sam sajt nov.

- bflix - također još jedan sajt koji sam otkrila na tiktoku.Ono što je najbolje kod ovog sajta jeste to što posjeduje mnogo novih serija, kao i epizoda i sezona, te ukoliko želite gledati neku seriju čija je sezona izašla nedavno, pokušajte sa ovim sajtom.Također sajt ne prikazuje nikakve ali baš nikakve reklame što je jedan ogroman plus.Sajt nudi prijevod na raznim jezicima, pored ostalih i na srpskom i hrvatskom jeziku.Nudi mnogo izbora žanrova serije, zemalja iz kojih potiču serije i slično.Ono što vam ja preporučujem jeste da dok tražite seriju stavite da yes na subtitle da biste bili sigurni da ćete imati prijevod.
Ja sam ulazila na nekoliko serija i na njima sam mogla pronaći prijevod na naš jezik, da li to nudi svaka serije ili film, ne bih znala.
Također, možete praviti liste serija, odnosno sačuvati one koje želite pogledati ukoliko pronađete neku zanimljivu.


Šta voli jedan introvertWhere stories live. Discover now