Ovo je novi 'serijal' koji želim početi u ovom randomu u kojem ću vam na kraju svakog mjeseca pisati neki pregled istog i uputiti vas u filmove, serije, muziku, knjige i svašta nešto što je meni bila zanimacija proteklih mjesec dana.
Za januar sam odlučila napraviti dva dijela gdje ću u jednom smjestiti filmove, serije i podcast a u drugom dijelu knjige i muziku.Počet ćemo od filmova kojih ima iznenađujuće mnogo jer ja nisam osoba koja toliko gleda filmove, međutim izgleda da se u ovoj godini mnogo toga mijenja.Za svaki film ću vam dati svoje kratko mišljenje kako bih vas bolje uputila i u sami film.
Prvi film je Death to 2020 o kojem ste vjerovatno čuli jer su ga mnogi gledali i samim tim komentarisali.Uglavnom je zamjerka bila to što je film previše fokusiran na izbore u Americi, međutim ja to nisam primjetila i sam film mi je bio dobar i smiješan.Svakako ukoliko želite jedan satirični pregled godine koja je iza nas naravno da preporuke za film imate.Film je lagan i vrlo brzo vrijeme prolazi gledajući ga a vjerujem i da će ga biti zanimljivo gledati i kada ta 2020. godina bude daleko iza nas.
The Twin je film koji je okarakterisan kao horror, thriler ali nije nešto što će vas natjerati da ne možete noćima spavati.U nekim dijelovima jeste creepy ali opet u drugim je mnogo dosadan.Moje mišljenje o ovom filmu je podijeljeno i nije ostavio neki utisak veoma dobrog filma.Zanimljivija radnja filma kreće tek kada se dvojica braće zamijene, ali o tome vam neću dalje pisati kako ne bih ostavila neki spoiler ukoliko neko želi pogledati.
The Machinist je film koji bih recimo uporedila sa Shutter Islandom barem iz neke moje perspektive.Riječ je o psihološkom thrileru koji je urađen veoma dobro, sa raznim porukama i značenjima koja vam vjerovatno neće biti na prvu jasna.Tokom filma ćete jednostavno jedva čekati kraj samo da shvatite cijeli film.Film je donekle baziran na Zločinu i kazni od Dostojevskog tako da i ukoliko volite tu knjigu imate i preporuku od mene za ovaj film.
Dokumentarac o filmu American Sniper, odnosno The real story of American Sniper, sam morala odgledati čim sam vidjela da postoji jer sam veliki ljubitelj i samog filma a i knjige.O filmu nemam mnogo toga reći jer je o tome kako je film nastao i pojavljuju se glumci, scenaristi i reditelji i jednostavno pričaju o filmu i Chris Kylu.Ukoliko ste gledali American Sniper i volite taj film tek tada će vam ovaj kratak dokumentarac biti zanimljiv.
Searching je film koji je veoma zanimljivo i drugačije urađen.U filmu je radnja bazirana na nestaloj djevojci čiji otac pomoću njenog laptopa pokušaje da pronađe informacije o njoj, njenim prijateljima i samom njenom nestanku.Sam film je urađen samo preko društvenih mreža, poziva, vijesti i to ga čini drugačijim.I pored toga film je veoma zanimljiv iako je predvidljiv to vam neće mnogo smetati.
Sljedeća dva filma su dijelovi ali nisu usko povezani, jedan je Unfriended, a drugi Unfriended: The Dark web.Meni je zanimljiviji drugi dio jer spoiler alert , u prvom na samom kraju ne dobijemo tačnu informaciju šta se događalo tokom cijelog filma, dok barem u drugom dobijemo kakvu takvu informaciju.Oba dijela filma su veoma jeziva i zanimljiva i iako ni ne traju dugo, vrijeme uz njih će proći još brže.Također je urađen samo preko skypa slično kao i Searching.
Sljedeća četiri filma su dijelovi The Purge filmova, odnosno:
-The Purge
-The Purge Anarchy
-The Purge Election year
-The first Purge
I svaki od ovih filmova mi je bio fantastičan.Ove godine također izlazi i peti dio.Ukoliko volite filmove sa više dijelova onda vam je ovo moja preporuka, ali i ukoliko želite odgledati jedan samo i to možete jer likovi a i sami filmovi nisu povezani.
Meni je najdraži dio možda treći ili drugi, mada i ostala dva nisu ništa manje dobra.Zadnji film je The Invisible man, horror film iz 2020. godine.Ovaj film bih čak i navela kao i jedan od dražih horror filmova jer iako imamo klasično glupog ženskog lika u horroru opet mi je bio i napet i zanimljiv.Pred sam kraj film počinje biti dosadan ali onda kraj napravi potpunu eksploziju.Nadam se nastavcima ovog filma i da će čak biti i bolji od ovog.
Pored ovih filmova gledala sam još i marvelove filmove hronološkim redom ali ih nisam završila, barem ne još.Ne spominjem ih ovdje jer želim napraviti poseban dio u kojem im i dajem ocjenu i obrazloženje.
Što se tiče serija nisam gledala apsulutno ništa osim prve dvije epizode WandaVision, nove marvelove serije i petu sezonu serije Bull, mada sam od nje odgledala jednu epizodu i bila mi je i više nego čudna.
Od WandaVision ne znam šta dalje da očekujem jer nisam baš gledala marvelove serije tako da nisam sigurna u kojem smijeru će ići, ali sama serija je kratka, zanimljiva i smiješna tako da ću je vjerovatno nastaviti gledati iako sam se odvojila od serija i od decembra nisam pogledala skoro ništa.
Peta sezona Bulla nadam se da je bolja od prve epizode i nju ću vjerovatno odgledati ali kasnije kada izađe cijela sezona sa prijevodom.
Početkom ove godine sam se odmakela od serija, ali sam sve više počela da gledam podcastove tako da sam vam odlučila dati i nekoliko preporuka za iste.
Prije samih podcastova htjela bih da vam pomenem i aplikaciju podcast.rs na kojoj možete da slušate i skidate na offline epizode podcasta koje želite.Prvi koji bih pomenula a mislim da se ne nalazi na navedenoj aplikaciji je Fmjam podkast čiji je voditelj poznati bh reper Frenkie.Ovaj podcast je za one koje zanima ili muzika, uglavnom hip hop ili crtanje grafita jer su to uglavnom gosti koje možete vidjeti u ovom podcastu.Riječ je o veoma zanimljivom podcastu ali naravno onima kojima su ili poznati gosti koji su u emisijama ili im je sama tema zanimljiva.
Sljedeći podcast ili hajmo reći emisija je Helem nejse rejdio šou koju možete naći na youtubu ali se i prikazuje na jednoj komercijalnoj bh televiziji.To je podcast koji je drugačiji jer pored i zanimljivijih gostiju ima i razne segmente između same konverzacije.Pored prvog spomenutog, ovo je drugi podcast koji sam najviše gledala i slušala.
Agelast je podcast koji možete pronaći na aplikaciji sa mnoštvom drugih i naravno na isti je šablon kao i većina podcastova sa raznim gostima iz raznih karijera.Odgledala sam možda tri epizode tog podcasta jer epizode traju malo duže a ja nemam živce da odgledam sve u jednom dahu.
Dubioza Kolektiv Quarantine show nije podcast ali sam imala želju da i to spomenem jer sam tokom ovog mjeseca gledala tu njihovu 'emisiju' što je ustvari kao neki koncert iz karantina.Sa ovim su počeli tokom prvog vala virusa, međutim ja za to tada nisam znala tako da sam gledala sada.Tu možete pronaći samo pjesme kako Dubioze Kolektiv, tako i nekih njihovih covera na druge pjesme, dok u drugoj sezoni su dodani i neki kratki segmenti koji su veoma smiješni i simpatični.
Također i imperia tv ima podcast koji se zove RAP INSIDER a tema je kao i kod fmjam podkasta gdje možete vidjeti i čuti razgovore o hip hopu.
U komentarima mi ostavite neki vaš pregled mjeseca januara i šta ste to vi gledali, slušali i čitali.
YOU ARE READING
Šta voli jedan introvert
RandomĆao, ja sam introvert a ovo je random o stvarima koje volim. *Spoiler alert* Biti će mnogo serija, filmova i knjiga!