February Review-knjige, filmovi, serije, muzika

2 0 0
                                    

February Review počinjem nešto kasnije, odnosno već je mart, vjerovatno zbog toga što je sam mjesec veoma brzo proletio tako da nisam niti osjetila kada se završio.
Ovaj dio pregleda mjeseca će stati u jedan dio jer nema baš puno tema o kojima se može pisati.


Knjige

Što se knjiga tiče tu sam bila malo neaktivnija za razliku od januara gdje sam svaki dan čitala.
Prva knjiga koju sam počela pred sami kraj januara, a završila je u februaru jeste Izvršna vlast od Vince Flynna.
U knjizi pratimo napad na SEALov tim na Filipinima gdje upadaju u zamku do koje je došlo nakon curenja informacija iz samog State Departmenta, kao i nezaobilaznu osvetu Mitcha Reppa ljudima koji su umješani u sam tok tih događaja.
Knjiga nije bila loša, ali zasigurno nije bila ono što sam ja očekivala.
Sam negativac mi je bio zanimljiviji i bolji od radnje knjige.

Nakon te sam za lektiru imala dramu Noru koju sam također odlučila pročitati iako mi lektire nikada ne privlače pažnju i ne čitam ih

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakon te sam za lektiru imala dramu Noru koju sam također odlučila pročitati iako mi lektire nikada ne privlače pažnju i ne čitam ih.Za Noru sam se odlučila vjerovatno jer je kratka knjiga i lako i brzo se čita.
Tako je i bilo, za nekoliko dana sam je pročitala iako sam mogla i za nekoliko sati ali ne volim brzati sa knjigama i uopšte mi nije cilj pročitati nešto brzo već postepeno uživati u knjizi.
Nora mi se svidjela i sam kraj koji ima snažnu poruku i girl power momenat.

Dalje sam pokšala čitati Zaštiti i obrani od Vince Flynna ali iz nekog razloga je nisam imala želje čitati tako da sam je ostavila po strani za vrijeme kada mi se bude čitala.

Tada je nastupio period kada nisam imala uopšte volje za čitanjem i sam fokus na to što čitam nije bio prisutan tako da sam uzela malu pauzu i sačekala da mi stignu knjige koje sam naručila i za koje sam vjerovala da će mi vratiti volju za čitanjem.

Tako da sam pred sami kraj februara počela čitati knjigu Koraci koju je napisao Boris Lalić a isprirovijedao Frenkie.Već sam prešla polovinu knjige i veoma mi je zanimljiva, ali o njoj vjerujem da ću više pisati u pregledu marta kada je završim.

Već sam prešla polovinu knjige i veoma mi je zanimljiva, ali o njoj vjerujem da ću više pisati u pregledu marta kada je završim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Filmovi

Filmove ovaj mjesec nisam skoro niti gledala, što i nije nešto čudno jer sam inače veći ljubitelj serija i njih više volim gledati dok se rijetko kada desi da baš želim gledati filmove.

Šta voli jedan introvertWhere stories live. Discover now