7#

1.2K 62 12
                                    

נ.מ. פרנק:
אתם שואלים אם הייתי מופתע? מה בכלל לא.. היתי סופר מופתע!!! כלומר אני תומך בקהילה הגאה ואני אוהב את הייזל אבל אף פעם לא חשבתי שהיא גם נמשכת לבנות, ביחוד לא לריינה, ליאו צילם אותנו ובתמונה ראיתי כמה אני אדום והחרכתי את עצמי להרגע. "טוב הייזוש סובבי את הבקבוק" אמר פרסי ובתגובה קיבל מבט מניקו על הכינוי החדש. הייזל סובבה את הבקבוק הבקבוק עצר אל ניקו ואליי. אוי לא חשבתי לעצמי, אם לא יהיה עדין עם ניקו הוא ירצח אותי, תרתי משמע. "בשם הרה אני שןנא את המשחק הזה" מלמל ניקו פייפר ופרסי צחקו ואני נלחצתי יותר "אהה אמת או חובה ניקו?" שאלתי בחשש. "חובה" "אווו" חייך פרסי וניקו נתן לו מבט יותר נורא משל אנבת'. "פרנקי פרנקוש פרנקייי נכון אני החצוי האהוב עלייך?" שאל ליאו. "מה אתה רוצה ואלדס?" שאלתי את ליאו בחשש שמשהו ישרף. "רק ליעץ במה תיהיה השאלה של ניקו" חייך חיוך שובב והביט בי עם השוער המבולגן והפנים מלאות השימחה. "שלא תעז ליאו!" צעק ניקו. "טוב תגיד ליאו נראה כמה זה נורא" אמרתי לו וליאו חייל חיוך ניצחון בזמן שניקו הזעיף פנים. כולם צחקקו. "ניקוש אתה צריך להכנס לאמונג אס בצבע ורוד עם פרח על הראש והדבר היחיד שתכתוב בצ'אט הוא אני שונא מקדונלד'ס"
ליאו סיים עם חיוך ענק. כולם צחקו "איך אתה מעז?!!!!!!" צעק ניקו. "חובה זה חובה" אמרתי בחיוך. ניקו נכנס בזעף וכולנו צחקנו אחרי שהצהוב רצח אותו כי אמר שהוא שונא מקדונלדס באמונג אס. אחח ליאו הילד הזה לא מפסיק להתקרב למוות

אמת או חובה- גרסת חצוייםWhere stories live. Discover now