8#

1.2K 61 28
                                    

נ.מ. ריינה:
אחרי שהייזל אמרה את זה שתקתי פשוט היתי בהלם, כל חצוי שאהבתי לא אהב אותי, אבל חצויה? מה יש לאהוב בי... בחיים לא חשבתי שהייזל. הייזל לבסק בת פלוטו תחבב אותי? איך לא שמתי לב. בהתחשב בזה שאולי גם אני נמשכת לבנות זה די מבלבל. תמיד חשבתי זה שהתיפוסים של הייזל שקטים ואדיבים כאלה, מה שאני לא.  גיחכתי כשראיתי את הפרצוף של ניקו אחרי שרצחו אותו באמונג אס. "ניקו סובב את הבקבוק" אמרתי. "או ריינה יש לך לשון" צחק פרסי וזכה במבט מאיים ממני ומניקו.
ניקו סובב את הבקבוק והבקבוק עצר עליי ועל פרסי. תודה לאלים (לא לך הרה.) שאני שואלת, נאנחתי בהקלה. "פאק" אמר פרסי בפחד וזכה בסטירה מאנבת'. "דבר יפה" אנבת' אמרה לו בגיחוך. פרסי גילגל עיניים "תשאלי ריי". הסתכלתי עליו במבט הכי מפחיד שלי. "כלומר ריינה" אמר בפחד.
"אמת או חובה?" שאלתי. "חובה" צחק.
או אני יודעת. "חובה עלייך לנשק את ג'ייסון"
"רגע מהההה" כולם צחקו "פרסי לא ביקשתי חתונה" אמרתי בגיחוך. "מההה אני צריך להתנשק עם פרסי---" פרסי גילגל עינים ומשך את הצווארון של גייסון והצמיד את שפתיו לשלו. "יש לך טעם של סופרמן"
הוא אמר וכולם התפקעו בצחוק. "צילמתי את זה!" צעק ליאו. אנבת' משכה את פרסי אליה "המוח אצה הזה שלי." ונתנה לו נשיקה קטנה. לעזאזל למה הם כל כך דביקים גילגלתי עיניים בזמן שפייפר השמיע "אווו" ואנבת' הסמיקה קצת. הסתכלתי על הייזל היא באמת חמודה והכל אבל.. יש לי את הציידת שלי, ואני אוהבת אותה, אסור שאף אחד ידע אחרת היא תגורש מהציידות, זה הסוד שלי, זה הסוד שלנו.

אמת או חובה- גרסת חצוייםWhere stories live. Discover now