נ.מ. סופי
ניסיתי בפעם האלף לפגוע במטרה עם החץ וקשת וכמובן שלא הצלחתי, זה קשה מידי, אני אשאר עם הקסמים שלי. התנשפתי מרוב מאמץ. עדיין לא האמנתי שמקלין בכתה, ושהיא אוהבת גם בנות, לא שאכפת לי. ולכל מי שקורא את זה לא. אני לא אוהבת אותה ואנחנו לא ניהיה זוג חמוד כמו בסרטים, כי אני קשוחה,מכשפה ומפח- "הייי" פייפר הגיעה וקטעה את מחשבותי. "שלום נסיכת הברביות" אמרתי והיא גילגלה את עינים בכעס מעושה. "מה את עושה?" היא שאלה. "מנסה לפגוע במטרה." "צריכה עזרה?" היא שאלה, אני שונאת עזרה זה מעצבן ומעורר רחמים. "לא-" באתי לענות והיא קטעה את דברי "נהדר לא שאלתי" עכשיו היה תורי לגלגל עיניים. היא נעמדה מאחוריה החזיקה את הקשת והניחה את ידי במקום הנכון, מתחה חץ. "עכשיו תכווני" היא אמרה, גילגלתי את עיניי וכיוונתי, "תירי" היא לחשה לי באוזן יריתי.בום. זה במתרה. חיוך התפשט על פני "עשיתי את זה!" צעקתי. "את כל כך חמודההה" היא אמרה ובעזרת הקסם שלי סתמתי לה את הפה. גיחכתי ובילטלתי את הקסם "את מכשפה?!" היא שאלה. "סוגשל אני בת הקטה ואם תעזי לקרוא לי חמודה אני יהפוך אותך לצפרדע" איימתי והיא חייכה "שמענו עלייך" היא חייכה וגילגלתי עיניים. פייפר לפעמים קוץ בתחת של הרה אבל יש לה כוונות טובות... "דיברת עם גייסון?" שאלתי כדי להעביר נושא. "עדיין לא..." דמעות שוב הציפו את עינה "היי יהיה בסדר" חייכתי חיוך שקט. "את חייכתתתת" היא קפצה באושר. "לא נכון זה קמטיםםםם " ניסיתי לחלץ את עצמי מזה. "את כל כך חמודה שאת מכחישה שאת חמודה" היא אמרה. "אני לא חמודה מקלין." אמרתי בקול מאיים. "כל כך חמודדדדדדדדדדדדדדדדד" גיחכתי "אני צריכה ללכת לביתן שלי להתארגן לארוחת ערב" אמרתי והתחלתי ללכת. "אנחנו עוד נתראהההה" היא צעקה. "לצערי" גיחכתי. "את מתה עליי" היא אמרה אבל כבר התחלתי ללכת.
YOU ARE READING
אמת או חובה- גרסת חצויים
Fanfictionהשבע חושבים שאחרי המלחמה בגאיה הם יחיו חיים שלווים? אז הם טועים ובגדול! #1 פרסי ג'קסון 5/1/2021 #1חצויים5/1/2021 #1 ריק ריירדן 5/1/2021