נ.מ. סופי:
הספינה עשתה פניה חדה וזה גרם לי להתעורר בבהלה, הסבתי את ראשי ו- וואט פייפר???. מה היא עושה כאן. אנחנו לא עשינו את זה. נראה לי.
הערתי אותה. "מקלין קומי" ניערתי אותה. "ממ מה??" היא התעוררה בבהלה. "אנחנו עשינו את זה???" הבטתי בה באיימה. "תרגעי לא עשינו כלום בטעות נרדמתי.." היא אמרה. "בטעות?" אמרתי והרמתי גבה. "אולי" היא חייכה אליי וגלגלתי עיניים. "אני יוצאת לסיפון" אמרתי וקמתי. "שלום לכן היפיפיות הנרדמות" ליאו אמר בחיוך שובב. "אתה נכנסת לי לחדר???" צעקתי עליו. "היי היי היי רק בדקתי אם את מתעקלמת טוב" הוא אמר. פייפר הסמיקה והרגשתי גם את לחיי מתלהטות. "אף אחד פה לא שמע על דפיקה בדלת?" שאלתי ביאוש. "נסיכה את תשרדי" ליאו אמר. "אם תקרא לי שוב נסיכה אני יהפוך אותך לאוגר." איימתי. "בסדר נסיכה-" כןכן הפכתי את ואלדס לאוגר.
הוא התחיל לקרסם דברים וצחקתי וגם פייפר עד שהיתה שתיקה מביכה כזאת. "אז המממ" היא אמרה. "הנשיקה" היא הוסיפה והזזתי את מבטי לים. "כן.." אמרתי. "מה קורה בנינו?" היא שאלה. "כלום, זאת רק נשיקה זאת היתה טעות" אמרתי. אני לא מוכנה לקחת סיכון, אני לא אתן לעוד בת אפרודיטה לשבור לי את הלב. ראיתי את העצב בעיניה "טוב. " היא אמרה. והחזרתי את ליאו למצבו הקודם. "מה לעזאזל התנשקתן?!" הוא צעק. "תצעק חזק יותר ואני אקח לך את הקול" אמרתי. "בסדר מכשפופה" הוא אמר ונעצתי בו מבט. "אני הולכת לחדר שלי, ביי" הלכתי. "וואו בנות" ליאו אמר וצחק.
YOU ARE READING
אמת או חובה- גרסת חצויים
Fanfictionהשבע חושבים שאחרי המלחמה בגאיה הם יחיו חיים שלווים? אז הם טועים ובגדול! #1 פרסי ג'קסון 5/1/2021 #1חצויים5/1/2021 #1 ריק ריירדן 5/1/2021