נ.מ. פייפר:
סוף סוף הגענו לארגו שתיים נאנחתי בהקלה. "רוצה לבוא לחדר?" שאלתי את סופי והיא הנהנה
הלכנו לחדר סופי סגרה את הדלת ונישקה אותי בלהט. התנתקתי "עם תישרפי שוב למוות זה יהיה יותר מסטירה!" צעקתי אליה והיא צחקה. "מה את צוחקת?" הפלתי אותה למיטה ועליתי מעליה. "את מטומטמת מקלין" היא אמרה "גם אני אוהבת אותך" נישקתי אותה בלהט. "אז זה נכון בנות אפרודיטה יודעות לנשק" סופי אמרה. "סופי אני ארביץ לך" היא צוקה וחיבקה אותי. "אני לא אשרף שוב למוות טוב?" היא אמרה. "טוב" חיבקתי אותה גם. "מה השעה?" שאלתי. "שתתעוררי על החיים" היא אמרה ונתתי לה סטירה חלשה. היא גיחכה "את מפגרת" אמרתי לה. "אני חכמה מאוד ואת יודעת את זה" היא הסיטה קצוות שיער מפני. "איף נכון" אמרתי והיא צחקה. נשענתי אליה עוד שניה נרדמתי אבל מישהו פתח את הדלת. "מה?!" שאלה סופי את ליאו שהתפרץ לחדר. "איכ תמצאו חדר"
הוא אמר. "מצאנו!" צעקנו. "אז תנעלו אותו! הוא אמר. "אני נעלתי אותו!" אמרתי. "אז תמצאו מנעול שאני לא יכול לפרוץ!" הוא צעק וצחקתי. (מתוך בדיחה בגוגל כי אני איכותית ✨) "מה רצית ליאו?" שאלתי. "רוצות אמת או חובה?" הוא שאל.
"רוצה?" סופי שאלה אותי והנהנתי. "בואי" קמנו ויצאנו ביחד עם ליאו. סובבנו את הבקבוק, הוא עצר עליי ועל ג'ייסון. "אמת או חובה פייפר?" הוא שאל. "אמת" אמרתי. "את אי פעם בכלל אהבת אותי?" הוא שאל והשתוררה דממה. "ברור ג'ייסון, וגם אם אנחנו לא זוג אני תמיד ארצה להיות חברה שלך, את מדהים, עשית אותי שמחה, והענקת לי חלק גדול בחיים שלא היה לולא אתה" אמרתי והוא חייך אליי, קמתי וחיבקתי אותו. כולם חיכו ושמחו אפילו סופי. סובבתי את הבקבוק הוא עצר על....
YOU ARE READING
אמת או חובה- גרסת חצויים
Fanfictionהשבע חושבים שאחרי המלחמה בגאיה הם יחיו חיים שלווים? אז הם טועים ובגדול! #1 פרסי ג'קסון 5/1/2021 #1חצויים5/1/2021 #1 ריק ריירדן 5/1/2021