#23

601 36 20
                                    

נ.מ. ליאו:
"אז את דלוקה עליה פייפס?" שאלתי וגיחכתי. "כנראה" היא אמרה. "חשבתי שאת אוהבת את אנבת'" אמרתי בצחוק כזה. "כן, אבל זה עבר" היא אמרה. "את בסדר אבל?" שאלתי. "כן ברור, ג'ייסון.. בסדר?" היא שאלה. "את יודעת איך הוא, הוא מאשים את עצמו בזה, אבל אז הוא יבין ויפסיק" אמרתי בחיוך. היא התבוננה בידיים שלי שלא מפסיקות לזוז. "אתה ממש איפרטקטיבי" היא אמרה וצחקה. "זה אני מלך האשששש שליט העולםםםם" צעקתמ בחיוך והיא צחקה.  "רוצה לקרוא לחברה לאמת או חובה?" שאלתי. "למה לא?" היא אמרה וצחקה.

*כעבור רבע שעה של שיכנועים*

(עדיין נ.מ ליאו)

פייפר סובבה את הבקבוק, הבקבוק עצר עליי ועל החדשה דנדשה. "סופי, אמת או חובה?" שאלתי עם חיות רחב. "אה.. חובה" היא אמרה בהיסוס. "חובה עלייך לנשק את פייפר* אמרתי וקרצתי להן. כולם גיחכו קצת וסופי ופייפר האדימו. "נו" אמרתי. סופי התקרבה לפייפר ומשכה אותה לנשיקה יחסית ארוכה. וכשהן התנתקו שתיהן היו אדומות כל כך. ראיתי את העצב בעיניו של ג'ייסון... "אחי אתה בסדר?" לחשתי לגייסון. "כן, הכל טוב אחי" הוא אמר. "קדימה מכשפופה תסובבי!" אמרתי לסופי וזכיתי למבט מאיים. היא סובבה והבקבוק יצא על פרסי וריינה. "אמת או חובה ריינה?" הוא שאל בחיוך מרושע. "אמת" היא אמרה. "פחדניתתתת" הוא אמר וקיבל מרפק מאנבת'. "אקוואמן היא תרצח אותך" אמרתי לפרסי וריינה אישרה את דברי.
"אוקיי אוקיי, אמת שאת חיבבת את אוקטיבנוס?" הוא שאל וריינה עוד שניה הקיאה. "נראה לך?!" היא צעקה וצחקה תוך כדי, כולנו צחקנו אפילו סופי.. חייכתי וריינה סובבה את הבקבוק


מקווה שאהבתםםם, מה אתם אומרים על סופי ופייפר?❤️

אמת או חובה- גרסת חצוייםWhere stories live. Discover now