"Έλα τώρα να ξαπλώσουμε, είσαι και κουρασμένη μου είπε και ξαπλώσαμε.
"Α, να οι μπιτζάμες"είπα και τις έβγαλα κάτω απ'το μαξιλάρι μου"Ουψ..."
"Χαζούλα μου εσύ"
"Καληνύχτα Jungkook"
"Καληνύχτα μωρό μου"μου είπε και με φίλησε αγκαλιάζεται με.
~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook's POV
Ξύπνησα και είδα την Υ/Ν να κοιμάται στην αγκαλιά μου.Πόσο μου άρεσε να την βλέπω κοιμάται.Και πόσο μάλλον στην αγκαλιά μου.Της δίνω ένα φιλί στο μέτωπο και παίρνω το κινητό στα χέρια μου.Είδα πως η ώρα ήταν 09:46 και σε λίγο θα πηγαίναμε για πρωινό"Να ανεβάσω τώρα τις φωτογραφίες, ή μετά;"σκέφτηκα"...Μετά".Χάζεψα λίγο στο Instagram και είδα πως η ώρα πήγε 09:57"Να ξυπνήσω την Υ/Ν"σκέφτηκα.Όμως πριν την ξυπνήσω, μου ήρθε στο μυαλό μία ιδέα.Πήγα κοντά την κι άρχισα να την φιλάω απαλά στα χείλη.
"Jungkook"ψιθύρισε χαμογελώντας και ανταποκρίθηκε στο φιλί μου.Ήταν γλυκό και ήρεμο.
"Καλημέρα"της είπα και την έβαλα να ξαπλώσει στην αγκαλιά μου.
"Σε παρακαλώ, μπορείς να με ξυπνάς έτσι συνέχεια;"είπε γελώντας ελαφρά ενώ ακόμη είχε κλειστά μάτια.
"Θα το σκεφτώ"της είπα και καλά αδιάφορα και άνοιξε τα μάτια της κοιτώντας με.
"Jungkook, σταμάτα"έιπε ναζιάρικα και ξαναέκλεισε τα μάτια της"Χάιδεψε μου λίγο την πλάτη"είπε και βόλεψε καλύτερα το κεφάλι της πάνω μου.Άρχισα να της χαϊδεύω την πλάτη κι ένιωθα τόσο γαλήνια"Μωρό μου, πρέπει να ξυπνήσουμε"
"Γιατί;"είπε και γύρισε προς το μέρος μου κοιτώντας με.
"Γιατί πρέπει να πάμε κάτω για πρωινό.Και θέλουμε λίγη ώρα για να ετοιμαστούμε"
"Ναι, αλλά εγώ θέλω να κάτσουμε λίγο ακόμα"είπα και άρχισα να τον φιλάω αισθησιακά.Κατέβηκα στον λαιμό του και τον ένιωσα να αναστενάζει βαριά.
"Είσαι και πρωινός τύπος;"με ρώτησε πονηρά.
"Προφανώς"είπα και συνέχισα να τον φιλάω στον λαιμό.Άρχισα να τον πιπιλάω αφήνοντας του σημάδια.
"Αχ, Υ/Ν σε παρακαλώ δεν ξέρω αν θα μας βγει σε καλό"μου είπε με νόημα δείχνοντάς μου την στύση του.