"Τέλεια, μόλις τελειώσει το σχολείο δεν φεύγουμε, θα συναντηθούμε έξω απ'το κτήριο"είπε η Y/F/N και μας έκλεισε το μάτι...
~~~~~~~~~~~~~~
Αφού χτύπησε το κουδούνι, πριν μπούμε μέσα με έπιασε ο Jungkook απ'το χέρι και με πήγε στις τουαλέτες.
"Jungkook τι κάνεις;!"του είπα ξαφνιασμένη.
"Ηρέμησε καλέ, δεν σε έφερα εδώ επειδή έχω ορεξούλες"είπε και γέλασε"σε έφερα επειδή μου είπες πως κι εσύ έχεις να μου πεις κάτι"
"Α ναι.Κοίτα..."είπα κάπως διστακτικά"Με ξαναπήραν τηλέφωνο κάποιοι και μου είπαν να σταματήσω αυτό που κάνω...μαζί σου"
"Τι πράγμα;!Θα την σκοτώσω την σκύλα!"
"Jungkook, δεν ξέρουμε αν το έκανε όντως η Yoona, μη βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα"του είπα και του χάιδεψε τον ώμο.
"Και ποιός άλλος μπορεί να το έκανε ρε Υ/Ν;"
"Κάποιος που θέλει να μας χωρίσει, αλλά δεν ξέρουμε ποιός"
"Ξέρω εγώ"είπε και βγήκε από την τουαλέτα.
"Jungkook τι πας να κάνεις;!"του είπα ακολουθώντας τον.
"Αυτό που έπρεπε εδώ και καιρό.Να δώσω ένα μάθημα σ'αυτή την καριόλα!"
"Jungkook σταμάτα!"του είπα και τον έπιασα από το χέρι"Οι φωνές καταρχάς ήταν διαφορετικές.Και πριν κάνουμε το οτιδήποτε πρέπει πρώτα να σιγουρευτούμε βρε μωρό μου"του είπα γλυκά.
"Πώς με είπες;"μου είπε και με κοίταξε με ένα σέξυ σοβαρό αλλά και γλυκό ύφος ταυτοχρόνως.
"Μ-μωρό μου;"είπα και στραβοκατάπια.Με κοίταξε με ένα ύφος ΟΧ ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΩΣΕ ΜΕ!
"Αχ πόσο καιρό ήθελα να το ακούσω από τα χείλη σου"είπε με άρπαξε και με φίλησε παθιασμένα.Κατέβηκε στον λαιμό μου και-
"Jungkook Υ/Ν τι κάνετε εδώ;!"
"Όχι ρε γαμώτο η Χριστοπούλου!"σκέφτηκα
"Στο γραφείο του διευθυντή τώρα!"είπε αλλά εμείς γελάσαμε κρυφά.Τι ωραία που θα περάσουμε.
Στο γραφείο του διευθυντή
..."Τους έπιασα στον διάδρομο να φιλιούνται αντί να είναι στο μάθημα τους"είπε η Χριστοπούλου με βλέμμα αηδίας, λες και κάναμε κάνα έγκλημα.
"Μα εκεί πηγαίναμε"είπε ο Jungkook.
"Ναι, και είπατε να κάνετε μια στάση καλοπέρασης την ώρα του μαθήματος"είπε η Χριστοπούλου με μια δόση ειρωνείας"μα είναι δυνατόν να κάνετε αυτά τα αίσχη σε αυτή την ηλικία, και μάλιστα στο σχολείο;!"είπε και πήρε ένα ύφος σοβαρό.