"Αχχ, θέλω να μου τα πεις όλα!"μου είπε και άρχισα να της λέω πως καταλήξαμε έτσι με τον Jungkook...αφού φυσικά πρώτα πήγαμε και πήραμε έναν καφέ...(😂)
~~~~~~~~~~~~~~
"...και κάπως έτσι, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.Λοιπόν, τι έχεις να πεις;"
"Πρώτον, γιατί δεν μου το είπες από την πρώτη στιγμή.Δεύτερον, έχω πάθει σοκ!Τρίτων, πάμε να πάρουμε κάνα παγωτάκι;"
"Πρώτον, δεν μου ήταν τόσο εύκολο ρε'συ.Δεύτερον, είναι κάπως λογικό.Τρίτων, κι εγώ πείνασα λίγο, πάμε"είπα και πήγαμε και πείραμε παγωτό.Όταν το πείραμε κάτσαμε σε ένα παγκάκι για να το φάμε.
"Να σου πω, πως είναι Jungkook;"
"Τι εννοείς;"
"Είναι καλός στο κρεβάτι;"μου είπε και μου έκλεισε το μάτι.
"Δεν φαντάζεσαι πόσο..."
"Και δε μου λες, γιατί δεν έχετε προχωρήσει ακόμα;"
"Γιατί ρε'συ όταν πάμε να το κάνουμε, κάτι θα συμβεί και θα μας διακόψει.Και το θέμα είναι πως νιώθω έτοιμη"
"Ρε'συ δεν μπορεί να το αφήσετε έτσι αυτό, πρέπει να πάτε κάπου πιο ήσυχα"
"Ρε'συ δεν έχουμε που να πάμε"
"Έννοια σου και θα τα κανονίσω εγώ όλα.Μην μου αγχώνεσαι"είπε και χαμογέλασε πονηρά.
"Ωχ παναγιά μου.Τι σκέφτηκες πάλι;!"
Μόλις τελειώσαμε το παγωτό, κάναμε περίπου 15 λεπτά βόλτα και πήγαμε η καθεμία σπίτι της.Όταν έφτασα σπίτι έφτιαξα ένα ζεστό τσάι και πήγα στο δωμάτιο μου.Όταν έφτασα έξω από την πόρτα του δωματίου μου άκουγα κάτι περίεργους ήχους απ'το δωμάτιο του Taehyung.Πήγα έξω απ'την πόρτα του δωματίου του."ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!"σκέφτηκα και γούρλωσα τα μάτια μου.Ο Taehyung το έκανε με μια κοπέλα."Λες να είναι η κοπέλα του;Αλλά δεν έχει κοπέλα, θα μου το έλεγε δε θα μου το έλεγε;"σκέφτηκα και πήγα στο δωμάτιό μου.Μόλις μπήκα άρχισα να γελάω μονη μου σαν χαζό."Άρε Tae καρδιοκατακτιτή!"σκέφτηκα και ξαναγέλασα...μόνη μου πάλι(😅) Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου, πήρα το λάπτοπ μου και έβαλα να δω τη σειρά που βλέπω 'Η ανατριχιαστικές περιπέτειες της Σαμπρίνας'(τελεία σειρά!😋)Σε μια φάση άκουσα κάτι φωνές και πήγα και έστησα αυτί στην πόρτα του δωματίου μου.
"Θα τα πούμε μωρό μου"άκουσα τον Tae να λέει και μετά φιλίθηκαν.Όταν έφυγε η κοπέλα πήγα στον Taehyung.
"Βρε-βρε-βρε, πως πέρασες όσο έλειπα;"του είπα με υφάκι.
"Παναγιά μου με τρόμαξες!Πότε ήρθες;"είπε με ένα ένοχο βλέμμα.