12💜

1.5K 116 22
                                    

"Μετα θα ρθεις σπιτι μου μωρο μου θελω να κατσουμε μαζι" και ενιωσα ενα ριγος να διαπερναει ολο μου το σωμα ενω το ειπε




Νομιζω ξερω τι θελει και νομιζω πως το θελω κι εγω

~~~~~~~~~~~~~~

Αφού τελείωσε και η τελευταία ώρα βγήκαμε όλοι έξω από την τάξη και πηγαίναμε στην έξοδο του σχολείου.Καθώς περπατούσαμε μας είπε η Y/F/N

"Τι θα λέγατε να πάμε οι 4 μας καμία βόλτα, να γνωρίσουμε κι εμείς τον Jungkook καλύτερα;"και τότε ο Jungkook μου έκανε νόημα με τα μάτια του, διότι μου είχε πει να πάω σπίτι του.

"Μια άλλη φορά, γιατί έχω να κάνω κάτι δουλειές στο σπίτι μιας και λείπει η μαμά μου και ο Tae δεν μπορεί να κάνει μόνος του τόσες πολλές δουλειές.Αν είναι σήμερα βγείτε εσύ κι ο Suga και βλέπουμε.Άντε τα λέμε"τους είπα και πήγα να φύγω, αλλά με σταμάτησε ο Jungkook.

"Υ/Ν, θες να σε πάω μέχρι το σπίτι να έχεις και παρέα στο δρόμο;"

"Και δεν έρχεσαι.Λοιπόν, καλά να περάσετε στη βόλτα, γειά"τους είπα και φύγαμε κάπως γρήγορα με τον Jungkook και νομίζω πως οι άλλοι 2 άρχιζαν να υποψιάζονται κάτι.Στον δρόμο για το σπίτι του, μιλούσαμε, γελούσαμε, κάναμε βλακείες και φυσικά με γαργαλούσαι και έκανα σαν υστερικό.

Αφού φτάσαμε, χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού και μας άνοιξε η κυρία Καίτη.

"Γειά σου Καίτη"

"Γειά σου παλικάρι μου.Ααα, γειά σου κι εσένα Υ/Ν"

"Γειά σας κυρία Καίτη, τι κάνετε;"

"Μια χαρά κορίτσι μου, δόξα το Θεό."είπε η κυρία Καίτη και μπήκαμε μέσα.

"Η μαμά και ο μπαμπάς εδώ είναι;"

"Ο μπαμπάς σου εδώ είναι αλλά η μαμά σου είναι στη δουλειά και θα έρθει αργά το βράδυ"

"Εντάξει ευχαριστώ"της είπε με ένα χαμόγελο, με πήρε απ'το χέρι και με πήγαινε στο δωμάτιο του.

"Βρε-βρε καλόστον"μας είπε ο μπαμπάς του πριν ανέβουμε τις σκάλες.

"Γειά σου μπαμπά"

"Γειά σας κύριε Jeon"είπα με ένα αμήχανο χαμόγελο.

"Εσύ πρέπει να είσαι η Υ/Ν"

"Ν-ναι"

"Ο Jungkook μας έχει πει πολλά για'σένα.Και σ'εμένα και στην Κίρα"(η Κίρα είναι η μαμά του Jungkook)

"Α-αλήθεια;"είπα και τον κοίταξα αυθόρμητα κι εκείνος έξισε αμήχανα το κεφάλι του.

"Καλά μας έλεγε ο Jungkook, κούκλα είσαι!"

🔞THE NEW STUDENT🔞 || JEON JUNGKOOKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang