18💜

1.4K 89 9
                                    

"Υ/Ν θέλεις να μου πεις τι έγινε;"είπε και σταματήσαμε να περπατάμε.

"Δεν θέλω να το συζητήσω αυτή τη στιγμή"

"Εντάξει, όταν θελήσεις εγώ είμαι εδώ και το ξέρεις"μου είπε και μου έδωσε μια ζέστη αγκαλιά...

~~~~~~~~~~~~~~

Πήγαμε στο σπίτι μου.Στον δρόμο δεν λέγαμε τίποτα, απολύτως τίποτα.Όταν μπήκαμε μέσα ο Tae μου είπε ενώ έτρωγε ένα σάντουιτς

"Ήρθες κι όλας;Α, γειά σου Jungkook.Πώς και δεν βγήκατε καμια βόλτα με την Υ/F/Ν και τον Suga;"και τότε ξέσπασα σε κλάματα και πήγα πάνω.

Taehyung's POV

"Ήρθες κι όλας;Α, γειά σου Jungkook.Πώς και δεν βγήκατε καμια βόλτα με την Υ/F/Ν και τον Suga;"και τότε ξέσπασε σε κλάματα και πήγε πάνω.

"Να ρωτήσω τι έπαθε στα ξαφνικά;"είπα απορημένος, ενω ο Jungkook κάθησε στην καρέκλα απέναντί μου και μου είπε

"Είναι που μάλωσε με τον Suga"

"Ε καλά, λες και είναι η πρώτη φορά που μαλώνουν για βλακείες.Θα τα ξαναβρούν"

"Έλα όμως που δεν μάλωσαν για βλακείες"

"Ωχ, τι εννοείς;"

"Δεν ξέρω τον λόγο, δεν μου τον είπε ακόμα.Αλλά ετσι όπως τους είδα κατάλαβα πως δεν ήταν απλά ένας καθημερινός καβγάς"

"Πο ρε'συ, γιατί τώρα αυτό;Αυτοί ποτέ δεν μαλώνουν στα σοβαρά"

"Πάω πάνω να δω αν είναι καλά"

"Πάνε, κι εγώ θα έρθω σε λίγο.Πρώτα θα της φτιάξω μια ζέστη σοκολάτα με marshmallow για να ηρεμήσει"είπα και πήγε πάνω βιαστικά"Κάτι τρέχει μ'αυτούς τους 2, είμαι σίγουρος"σκέφτηκα και χαμογέλασα αχνά με αυτή τη σκέψη, γιατί φαίνεται καλό παιδί και πως την νοιάζεται.

End Taehyung's POV

Μπήκα στο δωμάτιο μου τρέχοντας και έπεσε πάνω στο κρεβάτι με δύναμη.Δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω.Η συμπεριφορά του Yoongi με πλήγωσε πολύ.Δεν είχαμε μαλώσει έτσι ποτέ, μόνο κάτι χαζά καβγαδάκια είχαμε και αυτά σπάνια.Μα γιατί αντέδρασε έτσι, γιατί;

"Μπορώ να μπω;"είπε ο Jungkook χτυπώντας την μισάνοιχτη πόρτα.

"Ναι"είπα ενώ σκούπιζα τα δάκρυα μου και κάθησα οκλαδόν στο κρεβάτι.

"Βρε μωρό μου, θες να μου πεις γιατί μαλώσατε;"είπε ήρεμα και κάθησε δίπλα μου.

"...ναι, αλλά πάμε κάτω γιατί θέλω να το πω και στον Tae.Πρέπει να μου πει την γνώμη του"

🔞THE NEW STUDENT🔞 || JEON JUNGKOOKWhere stories live. Discover now