23💜

1.3K 80 38
                                    

"Ευχαριστώ.Φιλάκια"είπα γελώντας και κλείσαμε.Το κουδούνι συνέχισε να χτυπάει και έτρεξα κάτω ν'ανοίξω.

"Τώρα έρχομαι"είπα και άνοιξα την πόρτα"Μαμά;!"

~~~~~~~~~~~~~~

"Αγάπη μου!"είπε και με φίλησε σταυρωτά"Αχ, αν μπορείς πάρε κάποιες σακούλες γιατί μου έχουν βγει τα χέρια"

"...Ν-ναι-ναι"της είπα, πήρα κάποιες σακούλες και μπήκαμε μέσα"Τι είναι όλα αυτά;"

"Κάτι ψώνια"

"Γιατί γύρισες τόσο νωρίς;...Εννοώ πώς κι έτσι;Υποτίθεται πως θα καθόσουν 2 μήνες"

"Θα σας τα πω όλα, μην αγχώνεσαι.Φώναξε τον Taehyung.Πάω να πάρω τις βαλίτσες λι έρχομαι"είπε και πήγε έξω.

"Τι γίνετε ρε παιδιά;Έχω μπερδευτεί"είπα στον εαυτό μου μπερδεμένη"Tae!"

"Έλα τι θες;"φώναξε από τις σκάλες.

"Ήρθε η μαμά"

"Όντως;!"

"Ναι, έλα κάτω"

"Γιατί ήρθε τόσο νωρίς;"είπε ενώ κατέβαινε τις σκάλες.

"Βλάκα δεν ξέρω.Θα μας πει όταν έρθει από το αυτοκίνητο"

"Taehyung μου!"είπε, άφησε τις βαλίτσες στην άκρη και τον αγκάλιασε.

"Μαμά, τι έκπληξη ήταν αυτή;"

"Ε είδες;"

"Είδα, πως δεν είδα"

"Μαμά, θα μας πεις τελικά τι έγινε;"της είπα.

"Ναι, αλλά πρώτα θα σας δώσω τα δώρα σας.

"Μας πήρες δώρα;"είπα και καθίσαμε στο σαλόνι.

"Φυσικά και σας πήρα δώρα.Λοιπόν, αυτό είναι για την Υ/Ν"είπε και μου έδωσε το δώρο μου.

Λοιπόν, αυτό είναι για την Υ/Ν"είπε και μου έδωσε το δώρο μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Όταν το είδα έμεινα άφωνη.

"Μαμά είναι υπέροχη!"είπα καθώς θαύμαζα την μαύρη δερμάτινη φούστα.

"Δεν είναι μόνο αυτό, έχει κι άλλα"

"Αλήθεια;"είπα και είδα και τα υπόλοιπα"Μαμά είναι τέλεια, ευχαριστώ!"είπα και την αγκάλιασα.

🔞THE NEW STUDENT🔞 || JEON JUNGKOOKWhere stories live. Discover now