"Όχι δεν χρειάζεται, ευχαριστώ πάντως.Λοιπόν τα λέμε στο σχολείο"του είπα και του έδωσα ένα πεταχτό φιλί στο στόμα"Γειά!"του είπα και έφυγα."Τι ωραία που πέρασα σήμερα.Αχ μακάρι να ηταν κάθε μέρα μου έτσι"σκέφτηκα στον δρόμο για το σπίτι...
~~~~~~~~~~~~~~
Όταν έφτασα σπίτι, πήγα να ανοίξω με τα κλειδιά μου αλλά ξαφνικά μου άνοιξε ο Tae.
"Βρε-βρε καλώς την, που ήσουνα εσύ τόση ώρα;"μου είπε και με κοίταξε με υποψιασμένο ύφος.
"Εγώ;Που ήμουνα;...στοοο σπίτι της Υ/F/Ν, και συζητούσαμε κάτι.
"Ννναι, και θες τώρα εγώ να το πιστέψω αυτό"μου είπε και σήκωσε το φρύδι του.
"...Οοο, εντάξει...στο Jungkook ήμουν...αλλά μη σκεφτείς κάτι πονηρό, απλά είμαστε φίλοι"του είπα καθώς τον κοιτούσα κάπως ενοχικά.Δεν μπορούσα να του πω για τον Jungkook, φοβόμουν για το πώς θα αντιδράσει.
"Καλά...έχεις φάει ή θες να σου φτιάξω κάτι;"
"Όχι-όχι καλά είμαι, έφαγα εκεί..."
"Καλά.Θες να παίξουμε κάνα παιχνίδι στο PlayStation;"όταν μου το είπε αυτό με πήρε τηλέφωνο ένας απόρρητος αριθμός.Τότε άρχισα να με λούζει κρύος ιδρώτας, είχα αγχωθεί και για να μη καταλάβει κάτι ο Tae. "Καλέ, σου μιλάω!"είπε και κούνησε τι χέρι του μπροστά απ'το πρόσωπό μου, καθώς εγώ κοιτούσα το κινητό μου με άγχος.
"Εεε, πιο μετά, έχω μαθήματα..."του είπα και έτρεξε πάνω.Όταν μπήκα στο δωμάτιο μου απάντησα στο τηλέφωνο."Π-παρακαλώ;"είπα με ένα φόβο στη φωνή μου προσπαθώντας να μη το δείξω, αλλά απέτυχα.
"Ρε ηλίθια, δε σου είπα να σταματήσεις αυτό που κάνεις;!Θες να έχεις άσχημα ξεμπερδέματα;!"μόλις άκουσα τη φωνή του απορρήτου αριθμού έπαθα σοκ!Περίμενα να είναι η ίδια που με είχε ξαναπάρει με απόρρητο αλλά δεν με πήρε αυτή...
"Γιατί, τι κάνω;!Και ποιά είσαι;!"προσπάθησα να της πω δυναμικά.
"Πρώτον μη μου φωνάζεις εμένα, γιατί δε θα τα πάμε καλά!Δεύτερον, θα μάθεις ποιά είμαι στον καιρό του..."γέλασε και μου το'κλεισε.
"Τι ήταν πάλι αυτό;Η φωνή γιατί ήταν διαφορετική;Και τι σκατά κάνω που την ενοχλεί;!"σκέφτηκα και αναστέναξα βαριά βάζοντας τα χέρια μου μπροστά στο πρόσωπό μου.Σκέφτηκα να πάρω τον Jungkook ή να του στείλω μήνυμα, αλλά δεν ήθελα να τον ενοχλήσω ή να τον ανησυχήσω.Μήπως πρέπει να το πω στη Υ/F/Ν ή στον Suga, αλλά απ'την άλλη όσο λιγότεροι το ξέρουν τόσο το καλύτερο."σκέφτηκα και ξάπλωσα στο κρεβάτι."Αυτή η μέρα με κούρασε αρκετά, αλλά μου και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω"και καθώς σκεφτόμουν με πήρε ο ύπνος...