33💜

716 44 20
                                    

"Υποσχέσου μου πως θα προσέχεις"

"Στο υπόσχομαι μαμά.Έτσι κι αλλιώς δεν θα κάνουμε σεξ...ακόμα τουλάχιστον"είπα και γελάσαμε.

"Σ'ευχαριστώ πολύ που μ'εμπιστεύεσαι"

"Κι εγώ σ'ευχαριστώ που μου'χεις εμπιστοσύνη"είπα και αγκαλιαστήκαμε.

"Καλά να περάσετε"

"Ευχαριστώ, τα λέμε αύριο"είπα κι έφυγα.

~~~~~~~~~~~~~~

Καθώς πήγαινα στο σπίτι του Jungkook, ένιωθα το στομάχι μου να πονάει απ'την αγωνία και τη χαρά.Όπως ακριβώς την πρώτη φορά.Καθώς περπατούσα είδα τον Suga να κάθεται σ'ένα παγκάκι ακούγοντας μουσική.Σταμάτησα απότομα και άρχισα να περπατάω προς τα πίσω ώστε να μη με δει.Μάταια όμως.Μόλις σήκωσε το κεφάλι του με είδε και ξαφνιάστηκε.

"Υ/Ν;!"είπε έκπληκτος και σηκώθηκε.Εγώ όμως δεν απάντησα, ούτε που κουνήθηκα.Ήμουν κοκκαλωμένη.Είχα να τον δω και να του μιλήσω μέρες και δεν ήξερα τι να κάνω.Ήρθε προς το μέρος μου και με αγκάλιασε"Τι κανείς, πως είσαι;"με ρώτησε χαμογελώντας"...Υ/Ν;"

"Ναι;"

"Τι κάνεις;"

"Κ-καλά είμαι...εσύ;:

"Δεν φαίνεται.Ε, εγώ δεν είμαι και τόσο καλά..."

"...Κοίτα, θα σου έστελνα αύριο μήνυμα για το αν θες να μιλήσουμε, διότι σήμερα δεν είμαι σε τέτοια φάση"

"Ναι, κι εγώ ήθελα.Όμως, δεν ξέρω γιατί, δεν μπορούσα"

"Δεν πειράζει, θα τα πούμε αύριο αν είναι με την ησυχία μας"του είπα παρηγορητικά.

"Γιατί αύριο όμως;Που πας τώρα;"

"Εεε...ε;"

"Λέω, που θα πας;"

"Εμμ...στο σπίτι..."

"Ναι;Της Υ/F/Ν;"

"Ναι, μπράβο"

"Τότε γιατί πας από'δω;Απ'την άλλη είναι"είπε παραξενεμένος.

"Επειδή...Να, ε-"

"Γιατί μου λες ψέματα;"

"..."

"Πας στον Jungkook;"

"Ε ναι λοιπόν, εκεί πάω"

"Γιατί ρε Υ/Ν;!"

"Δεν κατάλαβα, έγινε ότι έγινε και θες να βγεις από πάνω;Θες να ξαναμαλώσουμε ακόμα δεν τα βρήκαμε;!"

"Όχι προφανώς!Δεν δέχομαι να ξαναμαλώσουμε, ιδίως εξαιτίας αυτουνού!"

"Δεν ασχολούμαι άλλο.Θα τα πούμε όταν είσαι πιο ήρεμος.Γεια σου"του είπα, φόρεσα τ'ακουστικά μου και συνέχισα να περπατάω.Όμως πιο νευρικά, έχοντας βουρκώσει απ'τα νεύρα μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🔞THE NEW STUDENT🔞 || JEON JUNGKOOKWhere stories live. Discover now