"Καλά, άντε σ'αφήνω να ετοιμαστείς"
"Γεια"μου είπε, πήγα στο δωμάτιό μου και άρχισα να ετοιμάζω τα πράγματα μου.
~~~~~~~~~~~~~~
"Έλα Υ/F/Ν.Η μαμά μου μου είπε να σου πω να ετοιμαστείς"
"Αυτό κάνω εδώ και 1 ώρα"
"Ωχχ..."
"Έχω πάρει 9 outfits.3 για κάθε μέρα"
"Αυτό φοβόμουν"είπα κια γέλασα.
"Έλα βλακείες.Λοιπόν, ελπίζω να έχει club εκεί που θα μας πάει η μαμά σου"
"Ναι ρε, πας καλά;Η μαμά μου δεν μπορεί δίχως πολιτισμό"είπα και γελάσαμε.
"Τέλεια.Επειδή είμαι σίγουρη πως δεν θα το κάνεις αν δεν σ'το πω, πάρε μαζί σου ρούχα για club...και ωραία εσώρουχα"
"Υ/F/Ν θα σε δείρω"
"Τι ρε, δεν θα κάνετε κάτι αυτές τις 3 μέρες;"
"Ναι, ξέρω'γω"
"Έτσι κι αλλιως, του χρωστάς"είπε πονηρά.
"Ωχχ, σ'αυτό έχεις δίκιο.Εξαιτίας μου ακυρώθηκε το σημερινό"
"Ηρέμησε παιδί μου για πλάκα σ'το είπα.Έτσι κι αλλιώς θα κάνετε κάτι.Και για να σε προλάβω, φυσικά και δεν τον πείραξε"
"Τέλος πάντων.Πρέπει να ειδοποιήσω και τον Jungkook.Άντε, τα λέμε αύριο.Λοβ γιου"
"Λοβ γιου του"είπε και το έκλεισα για να πάρω τον Jungkook.
"Έλα μωρό μου"
"Αχ, πόσο μ'αρέσει να με λες έτσι"
"Κάποια έχει ορεξούλες ή μου φαίνεται;"είπε πονηρά.
"Απλά μου αρέσει να μου λες 'μωρό μου'.Μου υπενθυμίζει πως είμαι δικιά σου"
"Και θα σ'το θυμίζω συνέχεια αν θέλεις μωρό μου, γιατί όντως δικιά μου είσαι"όταν μου το είπε αυτό, θυμήθηκα την πιο πρόσφατη φορά που με άγγιξε και έπαθα.
"Αχχ, θυμάμαι την τελευταία φορά που με άγγιξες και παθαίνω"
"Μην μου τα θυμίζεις.Γιατί κάθε φορά που τα θυμάμαι όταν είμαι μόνος μου βασανίζομαι.Αλλά υπομονή μωρό μου, αύριο θα είμαστε μαζί και θα μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε"
"Άρα θα μπορέσεις να έρθεις αύριο;"
"Ναι, σε συμπάθησε πολύ ο μπαμπάς μου και το ίδιο κι η μαμά μου με αυτά που της είπαμε εγώ κι ο μπαμπάς μου και συμφώνησαν κατευθείαν στο να'ρθω.Οπότε αύριο, πάλι μαζί"