Ailenin tek çocuğu olan Menos güler yüzlü ve eğlenceli bir karakterdir. Ailesi tarafından sevilir ve sevgiyle büyümüştür. Okulda herkes tarafından sevilen biri olsa bile en yakın arkadaşı Adonistir. Adonis sayesinde Erastus'u tanımış olsa da Erastus'un Hermia ile olan kötü bağından rahatsızdır.
Kendisi dönüşüm yeteneğine sahip olsa da bu yeteneğini Hermia kadar kullanmamıştır. Okulda tüm aktivitelerde yer alan biri iken Despina'nın gelişi ile kendini sadece dörtlü grupta bulmuştur. Hayatları artık Despina'nın sırrını korumaktır ve sır açığa çıktığında Atalante'nın dostu olmanın zorluğuna katlanmaktır.
Hermiayı küçüklüğünden beri tanır. Gizemli oluşu ona daha da aşık olmasına sebep olsa da Hermia'nın gizemliliği onu rahatsız eder çünkü onun hakkında her şeyi bilmek ister. Bir süre yakın arkadaş olsalar da sonunda Hermiayı sevdiğini itiraf eder. Hermia'nın onu bırakabileceği düşüncesi korkusunu tetiklemiştir ve bu yüzden uzun bir süre onun yakın arkadaşı olarak davranmıştır.
Despina'nın gelişiyle onun sırrına ortak olmuş ve onun yanında olmuştur. Üstelik Despina'nın dostu olması sebebiyle bir dönem tutsak edilmiş ve ellerinin kesilmesine neden olmuştur. Özellerle mesafelidir. Hermia gibi hiçbirine güvenmez.
Büyük savaşta hayatta kalmıştır ancak dostlarının çoğunu da kaybetmiştir. Kendisi de yaralanmıştır ancak kısa sürede iyileşmiştir. Hermia'nın hükümet koruyuculuğuna katılmasıyla hükümet binasında işe girmiştir. Kendisine çok aşıktır.
Her şey son bulduğunda, Lohgaların Despina için tüm alemlere yaptıkları duyurudan sonra Despina'nın gücüyle alem güvenilir hale geldiğinde Hermiaya evlenme teklifi etmiştir. Hermia'nın kabul etmesiyle birlikte kısa bir süre sonra düğünleri olmuştur.
Menos karakterini canlandıran kişi Álvaro Mel'dir.
Menos karakteri için buraya bir şeyler yazabilirsiniz. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALANTE KARAKTERLER
FantasiAtalante kitabında geçen tüm karakterlerin tanıtımı için hazırlanmış kitaptır. Çok fazla karakter var. Bir kitap altında toplamak daha iyi olacaktır. Sizin de isteğinizle bölüm bölüm karakterler tanıtılacaktır. Not: 3 kitabı da bitirmeden karakterle...