ŞAYA

577 23 4
                                    

Medya Özel Şaya!


Kisor ırkından gelen ve gündüzlerin kraliçesi olarak tanınan özel Şaya savaş kostümünü kuşandığı vakitlerin dışında zarif ve bir o kadar da merhametli bir özeldir. Herkesle iyi anlaşmaya çalışan ve taraf tutmadan yalnız kardeşi özel Esya ile ilerlemiş olan bu özel daha henüz özel olmadan önce küçük yaşında hayatı tuhaflaşmaya başlamıştır.

Kendisini sürekli takip eden tuhaf bir kadının varlığını hissettiği andan itibaren hayatı farklı bir konuma ilerlemiştir. Özel olacağından birhaber iken tuhaf kadının ona anlattığı şeyler aklını karıştırmaktadır.

Evde de sakin ve uysal bir çocuk olduğu için hep kendi köşesindedir. Kardeşi Esya fazla dik başlı olduğundan ötürü babasıyla çoğu zaman zıt düşüyor olsalar da Şaya sessiz kalarak Esyayı sürekli uysal olması için uyarmaktadır ancak bilmediği bir şey vardır ki Esya agresifliği ile dikkati kendine çekerek aslında Şayayı korumaktadır.

Henüz küçük yaşında tanıştığı bu tuhaf kadının bir büyük kabile cini olduğunu bilmemektedir. Bu tuhaf kadın kendi kabilesini kurban ederek kazandığı bu yetenekle Şayaya kehanetler sunmaktadır. Şaya onun kehanetlerini dikkatle dinler ve zamanla gerçekleştiğini gördükçe tüm uyarılarını dikkate alır. Bu uyarıların içinde Atalante'nin insanlar alemine dönmezse öldürülmesi de yer almaktadır.

Şaya zamanla büyürken gizlice sürekli tuhaf kadınla buluşmaktadır. Aklı bu yönde olduğu için de evdeki olaylardan hep uzaktır. Özelliği belli olduğu vakitte tuhaf kadının da söylediği gibi o farklıdır. Lohga tarafından ona sunulan iki kostüm bulunmaktadır. Üstelik kanatları olan beyaz bir at da yardımcısı olmak için onun önünde eğilmektedir. Yardımcısına Mindy adını verdiğinde aralarındaki bağın zamanla çok kuvvetleneceğini de bilmektedir. Öyle de olmuştur. Esya ve annesiyle birlikte Mindy de onun ailesidir. 

Babasının kayboluşuyla birlikte kendini daha da özgür hissetmiş olsa da bunun üzüntüsünü belli etmeden yaşamaktadır. Bir gün geri döneceğini hissediyor gibidir ancak annesi ve Esya'nın huzuru için dönmemelidir. Zaten Esya da babaları hakkında konuşulmasını evde yasaklamıştır. 

Zamanla büyüyen özel Şaya ölümüne kadar tuhaf kadının ona sunduğu kehanetleri özelleri uyarmak amacıyla onlara anlatmıştır ancak çoğu özel ona inanmamış ve onunla dalga geçmiştir. 

Özel Chen ile güzel bir aşk yaşamışlardır. Ancak kardeşi Esya ve sevgilisi Louis bu aşkın yıkımının nedenidir. Ayrılıklarından sonra özel Şaya sevgilisi Chen'in onu aldattığını sandığı için uzun bir dönem kırgın ve sinirli kalmıştır. Kardeşi Esya ile de Louis yüzünden zamanla araları açıldığında bir gece vakti karşı özellerden Brenda tarafından yakalanmış ve Özel Andaya teslim edilmiştir. Anda tarafından ölümü gerçekleştirilirken son nefesini vermeden önce kehanetlerini sunduğu özeli görmüştür. 

Atalanteyi görmüştür. Bu kehanetlerin gerçekleşeceğinin ve kendisinin de bir gün geri döneceğinin kanıtıdır. Öyle de olmuştur.

Özel Atalante'nin gelişiyle tekrar dirilmiş ve birçok gerçek gün yüzüne çıkmıştır. Kardeşi Esya'nın yaptıklarını öğrenmiş ve özellere karşı daha temkinli olmuştur. Bir süre sonra kardeşi Esya ve sevgilisi Chen'i affetmiştir ancak hiçbir şey eskisi gibi olmamıştır.  Kadın özellerin savaşında Atalante'nin ittifakı olurken bir süre sonra ordunun başına geçmiştir. Zamanla bu durum hükümeti bölmeye kadar gittiğinde tüm özelerle arası açılmıştır çünkü Şaya artık kimseye güvenmemektedir. Tek başına yürümeye çalıştığı bu yolda da hırslarına yenik düşmüştür. Üstelik Atalante de yoktur ve ordu ondan başkasına emanet edilmemelidir. 

ATALANTE KARAKTERLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin