Ailenin tek çocuğu olan Hermia agresif ve soğuk biridir. Lafını asla kimseden esirgemeyen ve her olayın içinde kendini bulan Hermia bu agresif tavırlarına sonradan sahip olmuştur. Kendi sırları hayatını bir zindana çevirse bile Despina'nın gelişi ile hayatı tamamen değişmiştir.
Bir dönem küçük bir kız kardeşe sahip olsa da Hermia küçükken kardeşi hastalığından ötürü vefat etmiştir. Bu dönemden sonra içine kapanık ve soğuk birine dönüşmüştür. Tek kız arkadaşı Despina olmuştur.
Grubun en karışık ve gizemli kişisidir. Büyük bir sırrı vardır. Erkek arkadaşı yüzünden kötü işlere bulaşmak zorunda kalmış ve erkek arkadaşının öldürülmesiyle kendini korumak zorunda kaldığını fark etmiştir. Dönüşüm yeteneğine sahip olması bunu kolaylaştırmış olsa da hayatı boyunca korku içinde yaşamıştır.
Kötü adamların arasına düştüğünde onlardan biri olursa korunabileceğini düşünerek gerektiğinde hırsızlık yapmış, gerektiğinde önemli bilgileri toplamak için farklı ortamlara girmiştir. Her zaman yanında olan Menos'un bunu fark etmemesi için elinden geleni yapmıştır. Menos'un ona olan sevgisinin farkında olsa da son vakte kadar bu sevgiye karşılık vermemiştir. Çünkü zaten hayatı tehlikelerle doludur ve onu riske atmak istememektedir.
En büyük sırrı hükümet başkanının öldürülmesinde yardımcı olmasıdır. Despina gelmeden önce bu dönemde bu pis işte yer almış ve bu sayede hükümet koruyuculuğu için sunulan büyük güç iksirine sahip olmuştur. Bu sayede diğer dönüşüm geçiren kisor gençlerinden farklıdır ve daha güçlüdür. Bir süre sonra liderleri olmuştur.
Maceraya atılmayı seven biri olarak görünse de bu aslında artık mecbur olduğu şeydir. Korkusunu asla belli etmeyen ve her zaman güçlü, cesaretli kalan biridir. Hayatı birçok kez tehlikeye girmiştir. Bu yüzden uzun bir süre ailesinin yanından okul bahanesiyle ayrılmıştır.
Despina'nın gelişi ise hayatının tamamen değişmesine sebep olmuştur. Onu en başta sevmese de her zaman şüpheci olmasından ötürü Despina'nın varlığını yanlış anlamıştır. Ancak sonradan kendisine çok bağlanmış ve onun en yakın arkadaşı olmuştur. Despina onun için çok değerlidir çünkü hayatının değişmesine sebep olan biridir ve en yakın arkadaşıdır. Onu korumak için kendini her zaman tehlikeye atmıştır.
Despina'nın Atalante oluşu ile hayatındaki korku ve zorluk son bulurken yanında olmuş ve bu zamana kadar hayatta kalma bilgisini de Despinaya aşılamıştır. Hermia Despina'nın görebileceği en güçlü kişilerden biridir. Ona çok şey borçludur.
Orduya girmek için Şaya'nın sınavını geçmiş ve hükümet koruyuculuğuna alınmıştır. Kisor ve Sayn ırkının aksine tanıdığı çok güçlü cinler de vardır. Bu büyük çevre bulunduğu ortamların sonucudur. Dövüşmeyi iyi bilen ve zeki biridir.
Öldürülen erkek arkadaşını unutmasa da Menos'un sevgisine karşılık vermiştir çünkü onun yanında o yokken hissedemediği huzuru ve mutluluğu hissetmektedir.
Özellere kesinlikle güvenmemektedir ve Despina'nın haberi olmasa da her birini peşine birini takmıştır. Olan olayların çoğunu Despinaya haber etmiştir. Monetaya diğerlerinden daha çok güveniyor olsa da bu konuda her zaman dikkatlidir çünkü Hermiaya göre Despina fazlasıyla duygusaldır. Duygularının ona zarar vermemesi için Despina'nın mantık tarafı olmak zorunda hissetmiştir.
Azelyayı küçüklüğünden beri yalnız bırakmamış ve her zaman tek teyzesi olacağı konusunda baskı yapmıştır. Azelyayı Despina kadar sever ve yardımcısı Lacey'i de özellere kıyasla daha çok kabul etmiştir. Diğerlerinin aksine Azrail'in varlığını başından beri kabul eder ve Despina ile olan aşklarına bayılır. Her zaman destekçileridir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALANTE KARAKTERLER
FantasyAtalante kitabında geçen tüm karakterlerin tanıtımı için hazırlanmış kitaptır. Çok fazla karakter var. Bir kitap altında toplamak daha iyi olacaktır. Sizin de isteğinizle bölüm bölüm karakterler tanıtılacaktır. Not: 3 kitabı da bitirmeden karakterle...