Kisor ırkından gelen ve gecenin kraliçesi olarak tanınan özel Esya asabi ve başına buyruk biridir. Tek kardeşi, ikizi olan özel Şayadır. Esya küçüklüğünden beri agresif ve bir o kadar da soğuk kanlıdır. Daha küçük yaşında annesinin mutsuz yaşadığının farkındadır. Babası annesine şiddet uygulamaktadır ve kardeşi Şaya, Esya kadar gözü açık değildir. Esya agresif davranışları yüzünden annesi gibi babasından şiddet görmüştür. Şayayı korumak istediği için onu bu durumdan her zaman uzak tutmuştur. Şaya sakin yapılı ve itaatkar olduğu için evin sevilmeyen çocuğu Esyadır. Babasının davranışlarına bir süre katlanmış olsa bile annesini mutlu yaşatacağına yemin etmiştir.
Özelliğini kazandığı vakitte babası tarafından kontrol edilmek istemiştir. Bir zaman sonra Şaya'nın da özel olması sebebiyle babası onu da baskılamaya başlamıştır. Esya bir akşam vakti babasının tekrar annesini dövmesiyle babasına karşı koymuştur. Bu yaptığı davranışla ağır dayak yemiş ve babasının aşırı öfkesinden dolayı Şayaya dokunmaması için daha da agresifleşerek babasının dikkatini üzerine almıştır. Büyü ile babasını devirme şansı olsa bile Şaya buna engel olmuştur. Her ne olursa olsun babalarıdır.
Yaşanılan olayın gecesinde Esya ; Şaya ve annesinin kesin uyuduğuna emin olduktan sonra babasının ayrı yatıyor oluşundan faydalanarak büyü yoluyla derin bir uykuya dalmasını sağlamıştır. Babasını kucakladığı vakitte evden ayrılmış ve ona sunulan kanatlar sayesinde gökyüzüne yükselmiştir. Esya evden ayrıldığı vakitte Mindy onu görmüştür ancak neler olacağından habersizdir.
Esya babasını ıssız bir tepeye getirdiğinde uyanmasını sağlamış ve artık onlara dokunamayacağını dile getirdikten sonra babasını öldürmüştür. Kimsenin görmediğinden emin olarak babasını oraya gömdüğünde vakit kaybetmeden eve dönmüştür. Mindy ile tekrar karşılaştığında Şaya gibi onu yeni tanımaktadır. Mindy'nin söyleyeceklerini anlamayacağı için kısa bir konuşmayla susmasını ve Şayaya bundan bahsetmemesini söylemiştir. Çünkü babasının olduğu yerde kendileri gibi Şaya da tehlikededir.
Bu büyük sır Mindy ve Esya arasında kalmıştır. Mindy de durumun farkındadır. Babaları hem anneleri için hem de Şaya için büyük bir tehdittir. Onların özel oluşunu kullanmak istemektedir ve onları istismar etmektedir.
Annesi ve Şaya, ikizlerin babalarının ortadan kayboluşunun gerçek nedenini hiçbir zaman bilmemiştir. Evi terk ettiğini düşünerek rahatlamış olsalar da geri dönebileceği düşüncesi onların bir diken üstünde yaşamasına sebep olmuştur. Ancak Esya ve Mindy'nin bildiği bir gerçek vardır ki ikizlerin babası bir daha asla geri dönemeyecektir. Bu Esya'nın en büyük sırrıdır.
Değişen hayatları sayesinde Esya'nın agresif ve durdurulamaz davranışları devam ediyor olsa da annesi daha huzurlu bir hayat yaşamaktadır. Esya gün geçtikçe güçlenmektedir ve çelik kanatlarıyla birlikte büyü yeteneği de gücüne güç katmaktadır. Yeni tanıştıkları özellerle bağlar kuruyor olsalar bile Esya sadece kardeşi Şayaya güvenmektedir. Özellerle olan bağ ilerlerken Louis ile olan bağı diğerlerine kıyasla daha fazla artar.
Esya'nın başına buyruk tavırlarına rağmen Louis onun yanında yer alıyor ve ona Esya'nın hayatı boyunca alamadığı ilgiyi veriyor. Esya zamanla Louis'e aşık olurken gözü Şayayı göremeyecek kadar Louis'e kapılıyor. Ancak bu aşkın zamanla korkunç bir hal aldığını tekrar dirildikten sonra fark ediyor. Çünkü Louis'in ona aşık olmadığını sadece takıntılı olduğunu anlıyor. Onu fazlasıyla kullandığını da fark ettiğinde Esya için oyun zamanı başlıyor. Dirildikten sonra Louis'in gelişiyle eski aşk dolu günlerini yaşamaya çalışıyor olsa bile gerçeklerin farkında oluyor. Bu oyunu devam ettirirken kendi ekibi ile arası bozuluyor ancak Esya biliyor ki düşmanını yakınında tutman gerekiyor. Bir gün Louis ile tekrar birlikte olmak ona çok fazla bilgi verecek ve gelecek tehlikeleri erkenden bilecektir. Bunun bilincinde olduğu için bu oyunu uzun bir süre devam ettiriyor. Atalante kaçırıldığı vakit oyun bozuluyor çünkü Esya Atalante'nin peşine düşüyor. Louis ile olan oyunu bu noktada son buluyor. Yürüttüğü bu oyunda özellerin haberi olmasa bile, Esya ile aralarını bozsalar dahi birçok tehlikeden haberi oluyor ve önlemek için başka oyunlar kuruyor. Esya aslında özeller arasında en tehlikeli olan kadın özelken bir o kadar da en zeki olanlarıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALANTE KARAKTERLER
FantasyAtalante kitabında geçen tüm karakterlerin tanıtımı için hazırlanmış kitaptır. Çok fazla karakter var. Bir kitap altında toplamak daha iyi olacaktır. Sizin de isteğinizle bölüm bölüm karakterler tanıtılacaktır. Not: 3 kitabı da bitirmeden karakterle...