CORENTİN

1K 58 32
                                    

Cin ırkından gelen Corentin'in hayatı sanıldığı kadar kolay değildir. Annesini doğduğu vakit kaybederken babasının kim ve nerede olduğunu hiçbir zaman öğrenememiştir. Doğumundan itibaren kimsesiz kalan Corentin'e amcası sahip çıkmıştır. Belirli bir yaşa kadar amcasıyla büyümüş olsa da amcasının kötü davranışlarına daha fazla katlanamayarak evden kaçmıştır. 

Amcası ona yemek ve barınacak bir yer imkanı sunuyor olsa da uyguladığı şiddet ve sürekli eve getirdiği belalarla Corentin'e berbat bir hayat sunmuştur. Corentin daha küçük yaşında evden kaçtığında ona büyük kabile cinlerinin  yanında çalışan bir cin yardımcı olmuştur. Onu evine almış ve karnını doyurmuş olsa da Corentin daha bu küçücük yaşına rağmen şunu çok iyi öğrenmiştir ki bunların hiçbiri karşılıksız değildir. 

Zamanla kendini büyük kabile cinlerinin hizmetinde bulurken birçok pis iş için kendisi gönderilmiştir. Küçüklüğünden beri sevgi görmemiş biri olarak sevginin ne olduğundan bir haber iken bir duyguları olduğundan habersizdir. Yaşadığı sevgisiz hayata rağmen bir kabilenin üyesidir ve lideri olan büyük kabile cini tarafından da değerli görülmüştür çünkü Corentin her işi yapabilecek cesarete sahiptir. Corentin bunu bildiği için kabileden ayrı başka işlere de bulaşmıştır. Kendini korumaya alabileceği gizli bir yer altı evi kurdurmuştur. Hayatı güvensizlik ve kendini koruma üzerine kurulmuştur. 

İnsanlar aleminde dolaşmalarının ve yaptıkları yanlış işlerin sonucunda Ali denilen bir insanoğluna bulaşmışlardır ancak çok geç öğrendikleri bir şey vardır ki Ali de bir cin ordusuna sahiptir. Tüm bölgelerde dolaşan bu ordu kendilerinden farklıdır. İnsanları diğer alemlerden korumak ve Corentin'in kabilesi gibi cin topluluklarına karşı koyabilmek için Ali'nin huzurunda birleşen bir ordudur. Ali, büyük kabile cinine rağmen kabilenin yaptığı hata sonucu tüm kabileyi yakmıştır. Neyse ki Corentin, Ali'nin ordusunun farkındadır ve olay yaşanmadan hemen önce kabileden ayrılmıştır. 

Despina'nın gelişiyle birlikte büyük kabile cinlerindeki hareketlilik en başta dikkatini çekmiştir. Ardından ona verilen görevle Despinaya yaklaşacaktır. Corentinden yalnızca onu korkutmasını istemişlerdir. Çünkü Despinada yoğunlaşacak olan korku duygusundan beslenerek onu kontrolleri altına almak istemişlerdir. 

Corentin Despina'nın insan hayatıyla ilgili bilgileri öğrendiğinde ilk olarak Despinaya sevdiği çocuk görünümünde görünmüş ve onu rahatsız etmeye başlamıştır. Bu büründüğü tipten ölene kadar vazgeçmemiş ve diğer alemlerde de Corentin olarak tanınmıştır. Korkutma görevi zamanla alıkoyma ve başka işlere de dönüşürken Corentin Despinadan fazlasıyla rahatsız olmaktadır çünkü onun böyle güçsüz duruşu onu delirtmektedir. Kendisi soğukkanlı ve duygusuz biri olarak yetiştirildiği için Despina'nın bu duygusal hali onu rahatsız etmektedir. 

Zamanla Despina'nın bahsedilen kişi olduğundan şüphe etmektedir çünkü büyük kabile cinlerinin söylediğine göre Despina büyük bir yıkım getirecektir ancak Corentin dostlarına sığınan ve ondan korkan bir kız çocuğundan başka bir şey görmemektedir. Üst makamdaki cinlere bunu ilettiğinde ve Despina'nın zararsız biri olduğunu söylediğinde bu görevle zamanını harcamak istememiştir. Üst cinler tarafından aşağılanıp, beceriksiz biri olduğu söylendiğinde Corentin için son nokta olmuştur çünkü asla kabul edemeyeceği şey aşağılanmaktır. Küçüklüğünden beri amcası tarafından aşağılandığı vakitleri hatırladığı için bu durum onu çıldırtır. 

Despinaya dönerek üst yöneticilere karşı ona yardım etmek istediğinde Despina'nın ondan fazlasıyla korktuğunu fark eder. Bu durum onu memnun etmek yerine rahatsız eder çünkü Despina söylemlere karşı masum görünmektedir ve nedensizce Despina ile ilgilenmek onu ona alıştırmıştır. 

ATALANTE KARAKTERLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin