Uyku süren değişken olabileceğini söylemiştik, e öğlen kalkarsam ne olur? Her saat uyku uyulur mu? sorusunun cevabı bu bölümde...
Öncelikle kaç saat uyuduğunu bilmiyorum ama sabah güneşten önce uyanmak kalite işidir herkes yapamaz. Burada şunu söylemiyorum tabi ki; Güneşten sonra uyananlar kalitesizdir demiyorum ama herkes güneşten önce uyanamaz bu bir gerçektir.
Evet gece geç saatlere kadar takılmak, kendimiz ve başkaları için havalı gözükse de geçek patronların erken saatlerde uyandığı bilinir tıpkı; Elon Musk, Bill Gates, C. Ronaldo ve niceleri...
Sabah kalkmak başlarda zor olsa da ilerleyen süreçlerde bünye alışacak ve alarmdan önce uyandığın zamanlar olacaktır, alarmı asla eteleme hatta ilk zamanlarda uyanman için bazı uygulamalar vardır onları telefonuna indirip (uyku düzenini bozmayacak şekilde ) kullanabilirsin.
Sabah sessizliğinde ciddi işlerini yapabilirsin, odaklanman çok yüksek olacaktır. Genelde sınav için çalışanlar, iş adamları, işletme sahipleri vb. Erken uyanırlar çünkü zaman açısından çok verimlidir sabah saatleri.
Rızıklar sabah dağıtılır ve sende uyan ve rızkını al bu saatlerde...
Oturduğun yer hava bakımından temiz ise sadece o havayı ciğerlerine çekmek için kalkmak bile bir sebep, kirliyse taze yükselen güneş ışınlarının oluşturduğu ortamı hiç bir konserde Göremezsin.
Bütün doğadaki hayvanlar bitkiler, böcekler erken saatlerde kalkar ve yaşamını devam ettirir ama insanoğlunun öğlene kadar uyumasına bir anlam getiremiyorum. (Özel durum harici)
Bu arada eken kalkanlarda oluşan bir durumu fark ettim; Erken kalkan insanlar öğle saatlerinde kısa bir kestirme yapıyorlar işte bu kestirmeye yeni bir olay geldi hazırlan onu anlatıyorum;
Kahve uyku (Barış Özcan)
Bu efsane olayı ilk kez Barış Özcan'nın hazırlamış olduğu bir videoda gördüm burada da anlatmak istedim; Öncelikle bu olay Güneş en tepedeyken yapılması lazım bir kahve hazırlıyorsun küçük veya büyük (kahve zorunlu değil ama olursa bir tık daha enerjik kalkarsın) Kahveyi yavaş yavaş değil de biraz seri bir şekilde içiyorsun ve doğru yatağa gidiyorsun (Yatak bulman lazım değil mesela masaya da koyabilirsin kafanı) yaklaşık 30 dakikayı geçmeyecek şekilde kendine bir zamanlayıcı kuruyorsun (örneğin; 16 dakika) Olur ya uyuyamazsan yine uyumuş gibi yap o zamanı geçir, zamanlayıcı çaldığında ise direkt kalk sakın! 5 dakika daha deme kahve etkisini göstermesi için ayağa kalk, kalktığında 5 dakika içinde toparlan kahvenin de verdiği o enerjiyle gününe gün katacaksın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana 730 saat versem ?
SpiritualEvet dile kolay 730 saat... Basit durmuyor demi yaklaşık 1 ay ediyor sana yılda 1 ay uyanıklık ve aktiflik kazanmanın sırrını versem ne mi olurdu ? işte cevabı.