{9}

4K 465 601
                                    

'''''''"Tebrik ederim, bir bebeğiniz olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'
'
'
'
'
'
'
"Tebrik ederim, bir bebeğiniz olacak."

Neşeli ses tonuyla cümlesini tamamlayan beta doktor omega ve yakınlarının tepkisini bekledi. Ama olan şey koca bir sessizlikti.

Hoseok ve Namjoon daha odaya attıkları ilk adımda duydukları cümle sebebiyle bir ayakları içerde bir ayakları dışarda donup kalmış, Minki hayretle Jimin'in henüz ince olan karnına hayretle bakmış, Yoongi kocaman olmuş gözlerini Jungkook'un üzerinde sabitlemişken; Jimin, kötü bir haber almış gibi karşısındaki duvara donukça bakıyordu.

Jungkook ise, ellerini omzuna koyan doktorun cümlesini iyi duyabildiğinden emin değildi. Ya da duymuştu ama algılamakta problem yaşıyordu. Saniyeler sonra kurduğu cümle bunu kanıtlar nitelikteydi: "Hasta mı yani şimdi..?"

"Hayır, hamile." dedi doktor tepkilerin garipliğine aldırış etmemeye çalışarak.

"Nasıl yani? Nasıl hamile?"

"Yani karnında bir bebek olunca hamile olmuş oluyor." Kurduğu cümle yüzünden bir anda Jimin hariç bütün gözler üzerine çevrildiğinde eli ayağına dolanan Hoseok "Ya-yani ö-öyle diye biliyordum ben." diye hafifçe mırıldanmış ve yanındaki alfanın büyük bedeninin arkasına gizlemişti ince bedenini.

"Hamile... Bebek... Jimin?"

"Neyine bu kadar şaşırdın?!" Yoongi, Jimin'i bile yerinde sıçratarak aniden sertçe konuştu ve odağındaki Jungkook'un şaşkın yüzüne korumacı bir ifadeyle baktı. "Kızgınlıktaki bir omegayla korunmadan ilişkiye girerken aklında ne vardı? Üstelik rutun onunla çakışmıştı, değil mi?"

Bu sırada "Ben en iyisi sizi yalnız bırakayım. Omeganın durumunu kontrol etmek için tekrar geleceğim." diyen doktor, aile faciasının ortasında kalmış gibi hissederek alel acele odadan çıkmıştı.

"Sakin ol Yoongi." dedi Namjoon. Omeganın yatışması için tatlı bir ses tonu kullanmaya çalışıyordu. "Olayı henüz kavrayamadı, görmüyor musun?"

Bu sırada Jungkook, başını ellerine yaslamış yaşadığı şeyin gerçek olup olmadığından emin olmaya çalışıyordu.

"Ne demek kavrayamadı? Bebeği Jimin'in karnına koyarken epey bir kavramış ama belli ki!" Bu sefer konuşan, hâlâ  Jimin'e yapışık halde oturan Minki'ydi.

"Bebeği Jimin'in karnına koyarken..? Bu ne kadar aptalca bir cümle böyle. Hepiniz bunu tek başına yapmadığını biliyorsunuz. Kızışan kurtların mantıklarını kaybettiğini ve yavru yapma içgüdülerinin baskın geldiğini anlatmama gerek yoktur umarım!" Namjoon'un sesi bu defa kibarlıktan oldukça uzaktı. Nazik bir alfa olsa bile onun da sabrının sonu geliyordu. "Bütün suçu Jungkook'a yükleyip içinizi ferahlatmaya çalışıyorsanız, çok üzgünüm ama bunun için çok geç! Çünkü artık ortada bir bebek var!"

VODKA à la PêCHE  -jikook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin