***Düzenlenmiş bölümdür. Diğer bölümler de düzenlenecektir.***
Her insanın derin bir utançla sarmalandığı anı ya da anları olmuştur mutlaka. Bu kimi zaman olağan şeylerden ibaretken düşük bir ihtimal olarak da olağandışı şeylerden ibarettir.
Tam da bir geceliğin patronunuzun odasına düşmesi gibi.
Riva, elindeki şarap kırmızısı büstiyerin beyaz tenindeki hayranlık bırakan duruşuna ışıltılı gözlerle bakarken dolabından çıkardığı bacaklarını sıkıca saran beyaz kot pantolonu da bacaklarından geçirerek duruşuna baktı. Göbeğinin biraz altında biten büstiyer ile pantolon arasında kendini gösteren teni bir insanın dürtülerini çıldırtacak derecedeydi.
"Çok çekici görünüyorsun," diyen arkadaşının sözleri de bunu onaylar nitelikteydi.
Genç kadın karnındaki ağrının sebebinin dünkü utanç verici olaydan sonra bugün hiçbir şey olmamış gibi patronunun yüzüne bakacak olmasından kaynaklandığını biliyordu. O yüzden arkadaşının beğeni sözleri pek de etkilemiyordu kendisini.
"Bugün almayı unuttuğun geceliği al lütfen. Unuttuğun için Kutay'ı ekmek zorunda kaldım." Genç kadın arkadaşına geceliği patronunun odasında düşürdüğünü söyleyememişti bu yüzden almayı unuttuğunu söyleyerek yalan atmıştı.
Genç kadın hâlâ kendi saçma isteklerinin peşinde olan arkadaşına ağız dolusu küfretmek istese de bunu bastırıp oflayarak arkadaşına döndü.
"Bu durumu bence sende fazla abartma yarın bir gün karnın burnunda karşıma gelirsen karışmam haberin olsun."
"Hamile olursam bile kocamdan hamile olmuş olacağım bebeğim sen dert etme," diyerek üstten üstten konuşan Alezya, arkadaşının gözlerinin fal taşı gibi büyümesine neden olmuştu.
"Kocam derken?! Evlendiğinizi söyleme bana sakın!"
"Dini nikahımız var. Eğer istersen şu senin peşinde koşan fitness eğitmeniyle de seni evlendirebiliriz."
Arkadaşının patavatsızlığı genç kızı iyiden iyiye sinirlendirmişti. "Şaka falan mı yapıyorsun Alezya? Hani nerede kamera söyle de el sallayayım!"
"Ailesinden gizli evlenen benim ama telaş yapıp sinirlenen sensin. İstersen şu sana abayı yakmış olan fitness eğitmeniyle de seni evlendirelim."
"Daha fazla saçmalıklarını dinlemek istemiyorum Alezya. İşe gidiyorum ben ve sen de lütfen o işi bu evde yapma."
"Sen bu sinirle çok adam kaçırırsın kendinden," diyerek kendisiyle dalga geçen arkadaşına gözlerini devirip çantasını alarak ayrıldı evden.
Gergin bir yolculuğun ardından kızıl saç tutamlarını ince parmaklarıyla kulaklarının arkasına yerleştirerek şirkete girdi genç kız.
Patronunun odasına girerek aceleci bir şekilde geceliği aldıktan sonra patronunun gelmesini beklerken terleyen ellerini pantolonuna silerek kızaran yüzüne elleriyle hava yapıp sakinleşmeye çalışıyordu ama nafile bir çaba içerisindeydi. Başına ilk defa böyle bir şey gelmişti ve daha önce kimsenin başına gelmeyecek türden bir şey olduğunu bilmesi de şanssızlığını HD ekranlarda izlettiriyordu kendisine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Tutku
RomanceDÜZENLENİYOR / YENİDEN YAZILIYOR. İş görüşmesi için gittiğiniz yerde çantanızdan geceliğiniz düşse ne olurdu hiç hayal ettiniz mi? Geceliğin çantada ne işi var dediğinizi duyar gibiyim. ** "Geceliğin masamın sağ alt tarafındaki çekmecede, sabah alır...