-5-

13 1 0
                                    

        Uyandığımda oda ilk girdiğimiz şekilde bembeyazdı. Yana döndüğümde grup arkadaşımı gördüm. Anlayamadığım bir şekilde bana bakıyordu. "Neden öyle bakıyorsun?" "Bunun anlamını bilmiyor musun?" Dedi hayretler içinde. "Hayır ama söylersen bileceğim." "Dalga geçmeyi bırak tamam mı? Bu Konu ciddi." Dedi sinirli bir şekilde. "Bak burada az önce yaşadığımız herşey sınavın bir parçasıydı." "Ne sınavı?" "Bizi doğal ortamımıza bırakmadan önce yaptıkları bir sınav. Sınavda sana tüm korkularını gösterirler ve sınavda herşeyden korkarsın. Tabi karakterin güçlü değilse." Dedi. Sonlarına doğru sesi kısılmıştı. "Yani sınav şimdi bitti mi?" "Hayır. Asla. Bu sınav hayatın boyunca bitmez. Peşini asla bırakmaz. Senin ölümün korkularının elinden olur." "Bu kadar çok şeyi nereden biliyorsun?" "Annem tüm bunları yaşadı. O kurtulan gruptandı. Storm yani Fırtına grubundaydı. Hep Fırtına grubu kazandı bu zamana kadar. Arada başka gruplarda kazandı ama çoğunlukla Fırtına grubu." "Hey endişelenme tamam mı? Bu sefer biz kazanacağız." "Hadi artık bu odadan çıkmalıyız grup eşleşmeleri var." Dediğinde odadan çıkmış kapağa ilerliyorduk.        

        "Evet sevgili Arena Halkı kaldığımız yerden devam ediyoruz. Şimdi geriye 2 adım kaldı. 2. Adımda grup eşleşmeleri ve grupların doğal ortama götürülmesi, 3.Adımda ise yarışın başlangıcı. "Adam konuşmaya başladı ve sırayla grupları yanına çağırmaya başladı. " Flooding-Sel , Fire-Yangın, Fog-Sis ve Avalanche-Çığ grupları tek bir doğal ortamda yarışacak ve bunun berilenmesi için bu 4 gruptaki erkekler buraya gelin." Dedi ve büyük bir alkış koptu. "Şimdi sizden sırayla bu fanustan kağıtlar çekmenizi istiyorum." Dediğinde eliyle gösterdiği fanustan kağıtları çekmeye başladılar. Hepsi çektiğinde "Şimdi kağıtları açın ve bana gösterin." Dedi. Kağıtlardan 4 tane grup ismi çıktı. "Şimdi bu kağıtları şu fanusa koyun." Dedi ve eliyle gösterdiği fanusa koydular. "Şimdi buradan bir grup seçeceğim ve o gruptaki kadın gelecek ve diğer gördüğünüz fanustan bir doğal ortam seçilecek." Dedi ve elini fanusta dolaştırmaya başladı. Bir kağıt çekti ve " Tsunami grubu." Dediğinde beni yanına çağırdı. "Şimdi tatlım yapman gereken tek şey diğer fanustan doğal ortamı seçmek." Dedi ve güven verircesine gülümsedi. Kağıdı alıp açtığımda Sis grubundaki o çocuğu yine bana bakarken gördüm. Gözlerini bir saniye bile olsa ayırmadan bana bakıyordu ve bu epey rahatsız edici bir durumdu. Kağıdı açıp adama gösterdiğimde adam yüksek sesle "Fog yani Sis grubunun doğal ortamı seçmişsin. Tebrikler." Dedi bir şey kazanmışım gibi. O çocuğa tekrar döndüğümde bu sefer gülümsediğini gördüm. Ağzını oynatarak 'teşekkür ederim' dediğinde bende hafifçe gülümsedim. Yerlerimize döndüğümüzde bu sefer " Earthquake-Deprem, Rain-Yağmur, Snow-Kar ve Volcanic Eruptions-Yanardağ Patlamaları gruplarındaki 4 kadın bana yaklaşın." Dedi ve herkes alkışladı, az önceki gibi. "Evet şimdi fanustan az önceki gibi kağıtları çekin ve bana doğru açın." Dedi ve kağıtları açtılar. Sonrasında kağıtları katlayıp başka bir fanusa koydular. Adam elini fanusa koydu ve kağıtları karıştırmaya başladı. Bir kağıt çekti ve " Wind-Rüzgar grubundaki erkek buraya gelsin." Dedi. Erkek, adamın yanına gitti ve fanustan bir kağıt çekti. Kağıdı adama gösterdi ve herkes alkışladı. "Sizin doğal ortamınız ise Snow-Kar doğal ortamı. Bol şans çocuklar." Dedi ve 4 grubu yerlerine gönderdi. "Şimdi ise yanıma Storm-Fırtına, Lightning-Şimşek, Landslide-Heyelan ve Tsunami gruplarından erkekler gelsin." Dediğinde grup arkadaşım meydana doğru gitmeye başladı. Herkes tekrar alkışladı. Adam "Şimdi çocuklar sizden de aynı şeyleri yapmanızı rica ediyorum." Dedi ve eliyle işaret ettiği fanustan kağıt çekmeye başladılar. Fanusu biraz karıştırdı ve bir kağıt çekti. " Hurricane-Kasırga grubu." Dedi ve bir kadın meydana gitmeye başladı. Fanusu karıştırdı ve adam "Storm-Fırtına doğal ortamı bu 4 grubun doğal ortamı. İyi şanslar çocuklar." Dediğinde grup arkadaşımın yüzü düşmüştü tabi benimde. Bu kötüydü. " Ve son olarak kalan 4 grup yani Wind-Rüzgar, Tornado-Hortum, Hurricane-Kasırga ve Drought-Kuraklık gruplarındaki kadınlar bana yaklaşın." Dedi ve herkes alkışlamaya başladı. "Evet, kızlar aynı şeyleri sizden de yapmanızı rica ediyorum." Dedi ve kadınlar kağıtları çektiler. Herkes kuvettlice alkışladı. Fanustan bir kağıt çekti ve " Tsunami grubu. Bu çok garip. Öyle değil mi Arena Halkı?" Dediğinde herkes alkışladı. "Yani bir gruptaki iki kişide buraya geldi. Arena Yarışları tarihindeki oldukça garip bir olay." Dedi ve grup arkadaşım fanustan kağıdı çekti. Adama gösterdi ve adam kocamanca gülerek " Siz 4 grubun doğal ortamı kızlar, Drought-Kuraklık." Dedi ve büyük bir alkış koptu. "Evet sayın Arena halkı sıra 3.Adımın son basamağımda yani, Yarış BAŞLASIN!!!."

YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin