Deliklere girdiğimizde herşey karanlıktı. Zifiri karanlıktı ve ben hiçbir şey göremiyordum. En kötüsüde buydu. İlerlerken elimde bir kıpırtı hissettim. Elimi çekerken lider "Hey sakin ol. Benim ve biraz güç almalıyım." dediğinde kafamı salladım. Daha sonra göremeyeceği aklıma geldiği için "Tamam." Dedim.
Deliğin sonuna geldiğimizde etraf çok fazla aydınlık olduğu için ellerimizi gözlerimize siper ettik. Ellerimizi gözlerimizden çektiğimizde orada bulunan herkesden büyük bir alkış tufanı yükseldi. Ben ne olduğunu anlamadığım için şaşkınca etrafıma bakmaya devam ettim ama lider öyle değildi. O neler olduğunu anlamıştı. Ona neler olduğunu sormak için bakmıştım ki "Arena'dayız." Dedi.
"Evet sayın Arena Halkı, yeni gruplarımızı daha yüksek sesle alkışlayalım." Ve herkes daha fazla alkışlamaya başladı. "Tanrı aşkına bu züppede kim böyle." Dedim biraz şaşkın biraz korkmuş bir tavırla lidere, gülerek "Shh." Dedi. Adam "Evet uzun yıllar olmuştu değil mi? Arena Halkı, ahhh özlemişim doğrusu." Dediğinde gözlerini kapattı ve kafasını geriye atarak derin bir nefes aldı. "Ahh evet nerede kalmıştık. Doğru size bu senenin gruplarını tanıtayım." Dedi ve deliğe ilk giren grubu çağırdı. "Şimdi çocuklar size hangi grup olduğunuzu ve neler yapabileceğinizi söyleyeceğim. Heyecanlı mısınız millet?" Dediğinde etraftan güçlü alkışlar duyuldu ve elini fanusa daldırarak bir kağıt aldı . "Evet, siz çocuklar Flooding yani Sel grubusunuz." Dediğinde herkes daha da kuvvetli alkışlamaya başladı. "Yapabildikleriniz ise bir bölgede toprağı belirli bir süre için tamamen veya kısmen su altında bırakmak. Bol şanslar çocuklar favorim sizsiniz." Deyip Flooding grubunu yerine gönderdi ve deliğe ikinci giren grubu çağırdı. Derin bir nefes alıp fanustan kağıdı çekti ve gülümseyerek gruba baktı. "Ve siz çocuklar Earthquake yani Deprem grubusunuz. Şansınıza bayağı güçlü bir afet geldi. Evet yapabildikleriniz ise yer sarsıntısı. Yani rakipleriniz birazda olsa korkmalı değil mi çocuklar? Çünkü siz bayağı bayağı güçlüsünüz ve favorim sizsiniz ." Dediğinde bir alkış tufanı da bu gruba koparken 3. deliğe giren grup geldi. Fanustan kağıdı çektiğinde "Ve çocuklar siz Fire grubu yani Yangın grubusunuz. Yapabildikleriniz ise herşeyi yakıp, küle çevirmek. Unutmayın favorim sizsiniz." Dedi ve 4. grup geldi. "Siz çocuklar ise Wind yani Rüzgar grubusunuz.Yapabildikleriniz ise tüm kötülükleri Arena'dan püskürtmek.İyi şanslar çocuklar ve favorim sizsiniz." Ve 5.grup geldi, "Siz çocuklar ise Storm grubu yani Fırtana grubusunuz. Yapabildikleriniz ise Wind grubunun daha kuvvetlisini yapmak. Hey çocuklar sanırım bu size biraz üstünlük katıyor öyle değil mi? unutmayın favorim sizsiniz" Dediğinde güçlü alkışlar duyuldu ve 6. grup geldi "Siz çocuklar ise Hurricane/ Kasırga grubusunuz ve büyük çaplı ve çok şiddetli fazla hızla ve dönerek esen tropik rüzgar grubusunuz ve her zaman ki gibi favorim sizsiniz." Dedi ve 7. grup geldi. "Siz çocuklar ise Tornado yani Hortum grubusunuz ve kümülüs bulutları ile bağlantılı olarak silindir şeklinde dönerek boyutlarını kendinizin ayarladığı hortumlar oluşturabilirsiniz ve favorim sizsiniz." Dedi ve şaşkın bakışlarını etrafa gönderdi. "Siz deliğe 8. giren grup ise Rain yani Yağmur grubusunuz. Fire grubunun başı sanırım biraz dertte ha? unutmadan favorim sizsiniz" Dediğinde herkes kahkaha atmıştı. "Evet Arena Halkı birazdan diğer 8 grubuda açıklamak için burada olacağız. O zaman kadar beni özleyin." Deyip etrafa öpücükler atmaya başladı.
"Tanrım bir an hiç bitmeyecek sandım." Dedim deliklere geri dönerken. "Üzgünüm ama bir 8 grup ve grup eşleştirmeleri daha bizi bekliyor olacak ara bittiğinde." "Sen bu kadar şeyi nasıl biliyorsun?" Dediğimde şaşırmıştı. "Deliklerden çıktığımız an herşeyi hatırlarız. Sen böyle sorduğuna göre hala hatırlamıyor olmalısın." Dediğinde kafamı korku içinde salladım. "Hayır buraya ait en ufak bir şey bile hatırlamıyorum." Dediğimde panik içinde Deliğin çıkışında duran iki adama "Hey buraya bakın! Bu kız buraya dair hiçbir şey hatırlamıyor." Dediğinde onları izlemeye devam ettim. Lider bunu söylediğinde ise adamlarda hiçbir şekilde bir haraketlenme olmadı. "Hey bana bakın size diyorum ve duyduğunuzu biliyorum. Bu kızın başıma iş açmasını istemiyorum ve ona neden hiçbir şey hatırlamadığını hemen söy-" Lider sözlerini bitiremeden onu bayıltılar ve delikten çıkardılar. Ben ise hiçbir şey yapamıyordum ve sanki beynim durmuştu. Kendime gelmeye başladığımda arkalarından koşmaya başlamıştım ki deliğin yanında bir kapı belirdi ve lideri oraya götürdüler. Peşlerinden koşmaya devam edeceğim sırada o yeşilimsi sıvıyı gördüm. Lanet olsun işte şimdi sıçtın kızım. Arkamı dönüp deliğin çıkışına koşmaya başladım. Lanet olsun neden kapak hala kapalıydı açmaları gerekmez miydi? Kapağı yumruklamaya devam ederken derin derin nefesler alıyordum. Tanrım sesimi şimdi duymalısın yoksa başka bir zaman konuşabileceğimi sanmıyorum.
Selam arkadaşlar umarım hikayeyi seversiniz ve heyecanla takip edersiniz. Çünkü ben yazarken heyecandan ölüyorum ve her yazmak istediğimde yeni bölüm yazıyorum ancak yayınlamıyorum. Ama yayınlamak için sabırsızlanıyorum. Umarım hikayeye bayılırsınız çünkü ben bayılıyorum. Herneyse yorum yapıp fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim çünkü yorum yapmadığınızda pek hoş olmuyor. Yani yorum ve oylarınızı belkiyorum teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk
FantasyGünlerdir gidiyorduk.Hiç bir şey bilmiyordum, hatırlamıyordum.Kim olduğuma dair en ufak bilgiyi bile hatırlayamıyordum.Ne adımı ne de kim olduğumu…