"sanki... aldatmış gibi hissediyorum."

170 5 0
                                    

Multi furkan.

" ne elmacık kemiğimi? Tamam biliyorum herkeste olmayan elmacık kemiği bende var ama bana bö-"

" ukalalığı kes buğra. Bunu okula kayıt yaptırmadanda söyleyebilirdin. "

" ne oldu kuş beyinli? Ben istediğim yere kaydımı yaptırırım. Sana soracak değilim."

" bana kuş beyinli deme. " dedim dişlerimin arasından tıslayarak. O kelime bana hiç uymuyodu bikere. Ben akıllı bi kızım.

" ne oldu zorunamı gitti ? Bence sevgilinin yanına git. Sana hiç iyi bakmıyor. " ona son bir bakış atıp uygar ' ın yanına oturdum. Gerçekten sinirlenmişti. Gerçi bende sevgilimi öyle görsem bende sinirlenirdim.

Buğra sınıftan çıkarken uygar çenesiyle onu gösterdi

" onunla nerden tanışıyorsun gül? "

" arkadaşım işte boşversene. Şimdi ders başlayacak. " dedim ve önümdeki defteri karalamaya başladım. Bu gün buğra ile kalacaktım. Başka bir erkeğin yanında. Ben daha sevgilimle aynı odada kalmamışken başka biriyle nasıl aynı evde yada aynı odada kalacaktım ki?

Birde bugün biryerlere gidecektik. Uygar okul çıkışı bir kafede çalışır. Ailesinin durumu iyi aslında ama ihtiyaçlarını kendisi karşılamak istiyor. Ve bugünde izin almıştı sırf benimle vakit geçirmek için.

" şey uygar bugün ki planı iptal etsek olur mu? "

" neden? Bir sorun mu var? "

" ya benim eski oturduğum yerde bir arkadaşım vardıda. Buraya taşınmış onun yanına gitmek gerekiyor. " neden yalan söylediğimde yanağımın içini ısırırım ki? Neden?

" peki. Anladım. "

Tripmi atıyon sen?

" ya bem gerçekten üzgünüm izin aldığ-"

" sana anladım dedim gül. " uygar birden bağırınca irktim. Gözlerim doldu. Lanet olsun dolmayın!

" ben gerçekten özür dilerim gül bilinçli bağırmadım. " pişmandı. Bunu gözlerinde görüyodum. Ama iş işten geçtikten sonra ne anlamı vardı ki?

" önemi yok. Ben bi tuvalete gideyim. "

Sınıftan çıkıp uzun koridoru büyük büyük ilerliyerek geçtim sağa dönüp tam tuvalete girecekken çüş!

Belki buda geniş hayal dünyamın pir parçasıdır diye gözlerimi açıp kapattım.

Elmacık kemiği buğra ve merve öpüşüyor!

Kalbime bişey oluyo lan. Sanki on tane öküz üstünde zıplıyor gibi bişi oluyo.

İyide ben şimdi nasıl gidicem tuvalete? Tam önündeler. Aslında şu merve malının saçını çekiceksin, böyle yere kadar. Ne kadarda güzel olurdu.

Önlerine geçtim.. Bunlar nasıl nefes alıyolar ya. Ben olsam nefessiz kalır anı boka çevirirdim. " izin verirseniz tuvalete gideceğim. "

Birbirlerinden ayrıldılar. Buğra ' nın şaşırmış gibi bi hali vardı. Tabi sonradan düzeltti.

Merve ise gülüyordu. ' neye gülüyon zalımın kızı? ' demek istesemde kendimi susturdum.

" başka tuvalet yokmu okulda? "

" başka yer yokmu öpüşecek? Ayrıca sırf senin zevkin için bir kat dahamı çıkayım?" yaptığım kapak üzerine merve dondu kaldı. Tabi bunu beklemiyordu. İçimdeki canavarı çıkardım. Buğra ise gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.

BANA HER YER BUĞRA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin