"sanki boşol dermiş gibi oluyor. "

103 3 0
                                    

" kalk artık gerizekalı kalk"

Ablamın cırlamasıyla güzel, narin uykumdan çekildim. Hayır yani neden filmlerdeki gibi güneş ışığıyla falan uyanmıyorum ki? Neden.

" ne var ya? "

" okul var. Hadi kalk senin yüzünden annem bana kızıyor. " yorganımı ayaklarımla itip yataktan kalktım. Beni uyandıramadığı için ablama kızar hep annem. Yaşasın kötülük.

Şu okul üniformalarını yapan insana küfür ederek üniformamı giydim. Ardından saçımı topuz yapıp güzel odama elveda dedim.

Kahvaltı masasına oturdum. " selam genç olanlar ve kendini genç hissedenler. "

Yine herzamanki gibi beni takmayıp herkes kahvaltısına devam etti. Ne zaman bu evde takıldım ki?

Harçlığımıda alıp bahçeye indim. Yine herzamanki gibi uygar yarı uyur yarı uyanık halde çardakta oturuyodu.

Yanına gittim. " selam. " beni gördüğüne şaşırmıştı . Daha dün vurulmuştum ve bugün okula geliyordum. Aman ne kadarda güzel.

" sen niye okula geliyorsun ki. "

" acaba neden uygar. " onu takmayıp önden yürümeye başladım. Bana yetişip kolunu omzuma attı.

Bugün inşallah buğra okula gelmemiştir diyerek sınıfa girdim. Gelmemişti. Hem sevinip dans etmek, hemde üzüntüden ölmek istiyordum. İkilemde kalmıştım. İğrenç bir duygu.

Furkan ' ı görünce gözlerimi kısıp ona baktım. Ama tabiki o beni görmüyordu. Bunu fırsat bilip çantamı kafasına attım. Tabikide tam isabet. Ne sandınız basketbolcunun sevgilisiyim.

" ananı-" lafını bitirmeden yanına gittim ve elile dur işareti yaptım anama küfür edemez.

" nediyon lan çikolata hırsızı. "

" aa kelebek senmi Geldin gel bi sarılıyım. " bana yaklaşınca geriye çekildim. Salak salak sarılıyor hergün zaten bu sefer katlanamam.

" siktir siktir siktir git furkan. Sana hala sinirliyim. "

Uygar ' a gözüm çarpınca güldüğünü gördüm. Ben burda sinirleniyim oda gülsün.

" uygar. " dedim dişlerimin arasından konuşarak. Ellerini yukarı kaldırdı.

" kanka üç kere. Siktir demesen olmazmı? Sanki boşol dermiş gibi oluyorda. " furkan atlayınca kimin olduğunu bilmediğim kalemi kafasına attım. Sonra etrafta olan herşeyi ona atmaya başladım. Mal konuşmasıyla insanları sinirlendiriyordu.

Uygar belimden tuttu ve beni kaldırdı. Gözüm dönmüştü.

" hey hey sakin ol. Ve ağlama. Biliyorum sinirlenince ağlıyorsun ama ağlama dayanamıyorum. " ağladığımı bile daha yeni farkediyordum. Uygar herşeyimi biliyordu bikere. Pijama takımlarıma kadar.

Beni kendisine çekti ve sıkıca sarıldı. Bana çok iyi geliyordu. O olmasaydı kim böyle yapacaktı ki.

" hadi git elini yüzünü yıka. "

Kollarının arasından çıktım ve başımı sallayıp sınıftan çıktım. Tuvalete gidip boş bir yerin içine girdim ve kapıyı kilitleyip oturdum.

" ay kızım araştırdım ben. " merve ' nin ağzını yayarak konuşmasından o olduğunu anladım. Kim bilir hangi erkeği araştırmıştır. Koca kafa.

" bak okuyorum. Buğra tunç ankaralı. On sekiz yaşındaymış. Daha önceden sevgilisi olmamış hep tek gecelikler ile takılmış. "

Duyduklarım bende şok etkisi yaratırken yerime mıhlanmıştım. Ankaralıymış. On sekiz yaşındaymış. Bu yüzden demekki araba kullanabiliyor ve hiç sevgilisi olmamış mı yani?

" şehirdede oldukça popiler. " yanındaki kızlardan bir iç çekme sesi duydum. Nedir bu erkek sevdası?

Gerçi bende onu düşünmeden edemiyordum.

Ses kesilince olduğum yerden çıktım ve musluğu açıp yüzüme su çarptım.

Sınıfa geldiğimde buğra sırasında oturmuş, tek bacağı dışarıda ayağı ile ritim tutuyordu. Ona bakmadan yerime geçtim.

" daha iyi misin ?" uygar ' a sıcak bir gülümseme gönderdim.

" iyiyim. Furkan ' ın çocuklukları işte. " furkan hepimizden daha çocukcaydı. Davranışları hiç ciddi değildir. Ama ciddi bir konu olunca hepimizden daha olgundur.

Sınıfta olan bir kız hepimize bir zarf dağıttı. " doğum günü partisi yapıyorum. Herkes davetlidir. "

Zarfı açıp baktığımda yüzüm kendiliğinden buruştu. Düğünmü var kardeş? Ne zarfı.

Parti bugündü ve canım acayip gitmek istiyordu. Gidecektim. " gidecek misin? " dedim uygar 'a

" sen geliyorsan bende geliyorum. "

" ozaman gidiyoruz. "

BANA HER YER BUĞRA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin