Multide buğra.
" ne istiyorsun ki? " dedim ürkekçe. O kadar duygusuz bakıyor du ki. Birde şu elmacık kemikleri varya...
" bugün saat onbir de sitenin orada olacağım. Benimle bir yere geleceksin. Birde siyah giyinirsen senin için daha iyi olur. "
" iyide ben onbir de hayatta dışarı çıkamam. " on bir? Sitede saat ona kadar dışarıda kalabiliyorduk. Sonra herkes evine. Onbirde siteden nasıl çıkayım ki? Hadi çıktım .öncelikle evden çıkmam gerekli.
" orasını sen düşün. O üç baş belasından sonsuza kadar kurtulmak istiyorsan tabiki. " kim parasını çalan üç maldan kurtulmak istemezki. Şahsen ben isterim.
" pekala geleceğim de... Sen benim sitede oturduğumu nerden biliyorsun? "
" ben herşeyi bilirim gül yılmazer. Şimdi git ve dinlen dediğim gibi siyah gel sakın ha çiçekli böcekli geliyim deme. "
Yanımdan hızla geçerken beynim olanları düşünüyodu. Soyadıma kadar biliyordu. Nerden biliyodu ? O üç mal ' bu buğra tunç değilmi kaç lan kaç ' demişti. Kim di bu buğra tunç? En önemliside bugün ne yapacaktık.
Siteden girerken güvenlikçi hüseyin abiye asker selamı verdim.
" kolay gelsin hüseyin abi. "
" kolaysa başına gelsin. " ona o görmeyeceği şekilde orta parmağımı çektim. Yaşlı moruk benle dalga geçiyor.
" ben geldim " ayakkabılarımı bir tekini bir tarafa bir tekinide diğer tarafa atarken annem bakıyormu diye kontrol ettim.
" hoşgeldin tarantula geç sofraya. " anneme göz devirip masaya oturdum. Cacık pilav? En sevdiğim yemek. Ailecek en sevdiğimiz yemek. Ama lanet olsun şimdi yiyemem içinde sarımsak var ve ben bu gece onbir de elmacık kemiğiyle buluşacağım.
Yemezsen içinde kalır gül.
" bem yemiyeceğim saolun uykum var yatayım ben. " deyip kalkarken ablam, ömer, annem ve babam bana tip tip bakıyolardı.
" cidden mi gül? Cacık ve pilavı yemiyecek misin? " dedi şuanda boğazına sarılmak istediğim ablam. Biliyordu heralde en sevdiğim yemeğin cacık ve pilav olduğunu.
" kıza karışma feyza. Sende git yat yatık emine. " hadi ama baba cidden mi? Yatık emine.
Yeni lakabın gül alış buna.
Odama gittim. Dolabımda acaba siyah üstüm varmıdır ki? Dolabımın en ücra köşesine elimi soktum dolabım darmadağın olduğu için hiçbirşey gözükmüyor.
Bende ki şans kimsede yok. Elimi attığım gibi siyah tişört gelmesi? Allahın sevdiği kuluyum tabiki ne sandınız. İmanlı kızım ben.
Onu yatağıma attım ve odada volta atmaya başladım. İçimde bir korku vardı sanki... Bu iş biraz tehlikeli olacak gibiydi. Zaten buğra ' nında öyle bir tipi var.
Yatağımın üstünde duran tişörtü alıp üstüme geçirdim. Ardından siyah beremide kafama geçirdim. Ama eksik birşeyler var. Hah! Uğurlu rayban gözlüklerim. Onuda alıp deri montumun cebine koydum.
Telefonumun saatine baktım. On buçuktu. Yarım saat? Deri montu hemen kollarımdan geçirdim. Bi saniye ben uğurlu raybanımı nereye koymuştum .
Siktir. Siktir. Siktir.
İkinci uğurlu raybanımı elime aldım. Bunların uğurlarının nerden geldiğini bende bilmiyorum. Sadece öylesine alınmış gözlükler.
Şimdi geldik asıl sorunuma. Bu evden nasıl çıkmayı planlıyorum? Babamla annem salonda meyve yiyorlardır. Ablam odasında müzik dinliyodur. Kardeşim ömer ise uyuyodur. Kesinlikle kapıdan çıkamıyacağıma göre geriye kalır tek seçenek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA HER YER BUĞRA.
Humorgül, ailesi yüzünden istanbul'a taşınır. üç aydır taşındığı yerde herkes tarafından sevilir. (tabi okuldaki kızlar hariç.) birde yakışıklı mı yakışıklı, popiler sevgilisi vardır. gittiği kolejde bu yüzden kızlar ona kıskançlıkla bakıyor. ve bir...