" ya benim ya kara toprağın dedi. "

100 4 0
                                    

" ya şimdi iki adam vardı. İkisinin elindede silah vardı.  Biri dediki sen nasıl benim karımı seversin dedi.  Diğeride dediki o senin karın olsa bile ben onu seviyorum. Dedi sonra diğer adamda dediki ya benim ya kara toprağın. İşte sonrada elindeki silahla ateş etti bende bunların tam arasındaydım öyle işte bana geldi  ." 

Ben böyle deyince polis bana tek kaşını kaldırarak baktı.  Sonra dediğim saçma şeyin farkına varıp dudağımı ısırdım.

" ehehe şaka yapıyor kızım değilmi gül? " dedi annem. " doğru düzgün anlatsana. " en sonu o kadar kötü bakışlarla söylemişti ki az kala altıma yapıyordum.

" ya iki tane adam vardı bunların elinde silah vardı biri diğerine ateş edecekken bana geldi böyle işte. "

Buğra ' ya bakmamak için elimden geleni yapıyordum.  En son söylediğim şey benim için utanç verici birşeydi gerçekten.

Polis gidince yatağımın yanına uygar geldi ve elimi tuttu. O sırada buğra kapıyı çarparak odadan çıktı.

" iyi misin? bizi çok korkuttun. "

" iyiyim.  Uygar merak etme. "

" o neden burada? "

" beni o getirdi çünkü. "

" gitmek istemezdim ama...  Kafe'ye gitmem gerekiyor.  Sonra yine geleceğim meleğim. " dedi ve alnımdan öpüp odadan çıktı. Artık sanki uygar'ı sevmiyor gibiydim.  Bu buğra geldikten sonra olmuştu.  Beni değiştiriyordu. Ama sanki bende bunda rahatsız olmuyordum.  Beni değiştirmesine hazırmışım gibi.

Kapı hışımla açıldı ve içeriye elinde çikolata olan furkan girdi. Hemen yanıma gelip bana öldüresiye sarıldı.

" sana birşey oldu diye çok korktum çok. "

" sık sık biraz daha sık öliyim. " 

Bana sarılmayı kesip cebinden çikolata çıkardı. Nadiren bana çikolata alırdı ondada yarısını yer,  yarısını bana verirdi.

" sana çikolata aldım.bak ısırmadımda. "  elinde salladığı kare çikolataya gözlerimş diktim.  En sevdiğimden.

Gözüme furkan'ın yanağı takıldı. Kıpkırmızı ve parmak izliydi.

" senin yanağına noldu? "  telefonunu çıkarıp ekranından yanağına baktı. " ya noldu biliyor musun? "

Elinde tuttuğu çikolata paketini açtı ve bir ısırık aldı. " şimdi benim sevgilim vardı ya irem işte o beni başka bir kızla gördü.  Dediki bitti tamammı bitti bende dedimki hayır pireydi. " 

Elindeki çikolatayı - benim çikolatamın - son parçasınıda azına attı. " işte oda minik güzel elini yanağıma yapıştırdı. "

" iyi yapmış gerizekalı.! "  bağırdığımda iki üç adım geriye gitti acayip bir şekilde bağırmıştım.  Benim en sevdiğim çikolatayı bak sana getirdim deyip hepsini yemişti.

" ne bağırıyon lan mal. "

" lan çikolatamı bitirdin piç. " elindeki yalanmış çikolata kabına baktı. Kabına kadar yalamış bitirmişti.

" aa şey ben gerçekten yenisini ala-"  sözünü bitirmeden ben konuştum.  Hep aynı şey oluyor,  almaya gidiyorum deyip gelmiyordu. Gelse bile yine yarısı yenmiş halde getiriyordu.

" siktir git furkan siktir git. "  hem bağırıyor hemde ağlıyordum. sinirlerim bozulmuştu bikere çikolata benim hassas noktam.

Odadan çıkınca daha şiddetli ağlamaya başladım. Beni deli ediyordu. Bunun farkında değildi ama yapıyordu işte.

Bir süre sonra annem odaya girdi. " kızım ne oluyor? "

Hıçkırarak cevap verdim. Parmak uçlarıma kadar sinirliydim. Ve ben sinirlenince ağlayan bi insanım.

" furkan çikolatamı yedi. "

" bumu?  Şimdi kantinden alırız. "  dedi ve odadan çıktı. Gözlerimi kapattım ve sakinleşmeye çalıştım. Bi insan bu kadar mal olabilirmi?  Üstelik utanmada yok.

Annem kantinden aldığı iki çikolatayı yatağıma attı. Bebeklerimi alıp mideme yerleştirdim.  Eroin gibi bişiydi bu çikolatada. En azından benim için.

-

Çıkış işlemlerini hallettikten sonra üstümü giyinip hastahaneden çıktık. Sabahtandır buğra'yıda görmemiştim zaten.  Zaten görmekte istemiyordum,  utanıyordum bikere.  Ona ' gitmesen ' demiştim.

Eve geldiğimizde güzel ,pepee yapışkanlı kapıya doğru ilerledim.  Canım odam.

İçeri girmemle kardeşim ömeri görmem bir oldu.

" odamda ne işin var lan senin? " dedim gözümü etrafta gezdirerek. " ne araklayacaktın? "

Bana piç smile yapıp bacak aramdan geçti ve odamdan çıktı. Etrafa tekrar göz gezdirdim.  Kesin birşeyler arakladı bu.

Yerdeki orta boy karton kutumu görünce kan beynime sıçradı. ' gül çikolata fabrikası. ' adlı kutumu sömürmüştü. Evet içşne çikolata doldurup dolabımın yukarısına koymuştum. Basıl bulduda çıktı oraya bebe.

" ömer bebesi naptın lan sen. " odamdan çıktım ve salona girdim. Annemin bacaklarına sarılmış bir adet ömeri görünce bu sefer ben piç smile yaptım.

" kaç tane yedin doğruyu söyle. "  hem konuşup hem yürüyordum. Ama annem koruyodu bebeyi.

" dövmiceksen söylicem söz ver. "

" söz hadi oradan çık ve kaç tane yediğini söyle. " 

Annemin arkasından çıktı ve karşıma geçti. Pantolonun kemerine sıkıştırdığı iki çikolatayı yere attı. Benim gözler yerinden fırlarken çorabından iki tane daha çikolata çıkardı.  Ne kaldı ki bana? Birde nerelere saklamış. Ben kırk yıl düşünsem oralar aklıma gelmez.

Gerçekten kuş beyinliyim.

" ömer seni öldüreceğim.! " 

Ömeri yakalayıp işkencemi uyguladım. Kısa olan saç uçlarını yukarıya çektim. Şuanda tam bir sadist gibiydim. Zevk alıyodum.

Yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım. Annemin ısrarı sonucu okula gidecektim. Başka anneler ' vuruldun kızım istersen bugün gitme. '  der. Bizimki ise ' alttarafı vuruldun büyültme. '

İçimden bir sabır çekip kendimi uykuya verdim.

BANA HER YER BUĞRA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin