Okulun bitmesiyle eve doğru yürümeye başladım. Bugün bir doğum günü partisi vardı ve ben annemden nasıl izin alacağımı daha bilmiyorum.
Biri kolumdan tutup beni duvara yapıştırdı tam çığlık atacakken eliyle azıma kapattı.
" benim kuş beyinli sakin ol. "
İçime gelen rahatlıkla birde sinirde gelmişti. Ne diye konuşmassın ki ?
" hayvan buğra neden sessiz sessiz geliyorsun? " dedim ve kollarımı göğsümde birleştirip kaşlarımı çattım.
" benle düzgün konuş. " bunu tıslıyarak ve korkunç bir şekilde söylemişti. E tabi haliyle korkmuştum.
Yutkundum. " ne istiyorsun? "
O koyu mavi olan gözleri şimdi sanki açılmıştı. Bunun gözleri renkmi değiştiriyor?
" hastahanede. " dedi ve oda seslice yutkundu. " gitme derken ne anlamda söyledin? "
Bu nasıl bir soru böyle? Şimdi ne diyecektim ki ? Eğer ' bilmiyorum içimden geldi ' dersem aklına aşığım gibi gelir. Böyle birşey olmasını asla istemiyorum.
" hatırlamıyorum. Öylemi demişim ki? " dedim ve yanağımın içini ısırmaya başladım.
Bir kolunu duvara yaslayarak beni duvarla kendi arasına sıkıştırdı. Nefesi yüzüme çarpıyordu.
" emin misin? "
" evet eminim. "
" iyi. "
Kolunu çekti ve hızla yanımdan ayrıldı. O gidince rahat bir nefes aldım. Beni çok etkiliyordu ve ben bunun olmasını istemiyordum.
-
Eve girdiğimde direk mutfakta yemek yapan annemin yanına gittim. " napıyosun anne? "
Tenceredeki yemeği karıştırmayı bırakmadan cevap verdi. " uyuyorum baksana gözünmü kör? "
Göz devirip mutfaktan çıktım. Kadın benle dalga geçmese hayatta olmaz. Ama bugün ne yapıp ne edip onu ikna etmeliyim.
Odama girip üniformayı çıkardım. Ardından telefonumu sarja takıp tekrar annemin yanına gittim.
" anne" dedim sesimi tatlı çıkartmaya çalışarak. Ama maalesef benden öküz sesi çıkıyordu.
" efendim tarantula. "
" şey bugün arkadaşımın doğum günü var gideb-"
" hayır. "
Derin bir iç çektim. " laptopumu istediğin zaman veririm. Bütün sosyal medya hesaplarımda mesajlarıma bakıp takılabilirsin."
-
Annemle anlaştıktan sonra odama girdim. Babamın görmemesi gerekiyordu sadece.
Dolabımı açıp içinden salaş bir tişört çıkardım ardından altınada kot bir şort çıkartıp üstüme giyindim. Saçlarımıda salık bıraktım.
Şuanda tek bir sorunum vardı. Ablamın odasına sessizce girip vanslarını almak, işim bitince temiz bir şekilde yerine koymak.
Ablamın odasına sessizce girdim. Yatakta müzik dinliyordu. Hemen dolabını açtım ve şirinmi şirin, güzel vansları aldım.
Tam çıkacakken ablamın sırtına orta parmağı çekip çıktım. Ardından içimden kötü kadın gülüşünü yapıp kendi odama
girdim.
Ayakkabıları ayağıma geçirip odamdan çıktım. Sessizcede evden çıkıp uygar'ı beklemeye başladım. Beraber gidecektik.
Uygar ortalıkta gözükmeyince telefonumu alıp numarasını tuşladım ve kulağıma götürdüm.
" neredesin uygar sitenin orada seni bekliyorum."
" ya gül bugün mesaim var gelemeyeceğim. " sinir bütün vücuduma yayılmış, uygarı dinliyordum.
" bana haber verebilirdin uygar. Haber verseydin şuanda seni bekliyor olmazdım"
" ya ben çok özür dilerim. Okadar yoğun ki kafe. " zaten belli oluyordu. Kafenin sesi geliyodu telefona ama yinede bir mesaj yazsa bile olurdu.
" tamam uygar kapat. "
" gül ba-"
" kapatıyorum. " deyip aramayı sonlandırdım. Tek bir seçeneğim vardı oda furkan'ı aramak.
Numarasını tuşladım ve kulağıma götürdüm. Uygar 'ın ,furkan ' ın hatta buğra ' nın bile numarasını ezbere biliyorum. Belki birgün lazım olur falan.
" buyrun furkan beyin telefonu. "
" furkan uygar gelmiyormuşta beni evin önünden alabilir misin? "
" e bundan banane. " göz devirip tıslayarak konuştum. Burda öylece dikiliyordum.
" furkan. "
" lanet olsun. Bekle geliyorum kelebek. "
" hızlı ol fruko. "
Bir süre daha dikildikten sonra furkan arabası ile geldi. Daha doğrusu babasından kaçırdığı arabası ile.
" uygar seni ekmiş ha? "
" kes sesini ve arabayı sür. " dediğimi yapıp arabayı sürdü. Parti yerine gelince arabadan indim. Kocaman bir ev, havuzlu.
Hangi ebevyn izin verirki böyle bir evde parti yapmasına? Şahsen ben ona anne ve baba demem.
Arabadan çıktım ve süperimsi eve doğru yürümeye başladım. Eve girerken tek dileğim; inşallah buğra gelmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA HER YER BUĞRA.
Humorgül, ailesi yüzünden istanbul'a taşınır. üç aydır taşındığı yerde herkes tarafından sevilir. (tabi okuldaki kızlar hariç.) birde yakışıklı mı yakışıklı, popiler sevgilisi vardır. gittiği kolejde bu yüzden kızlar ona kıskançlıkla bakıyor. ve bir...